Brætspil i Helsingør i uge 7 (vinterferien)
- Robert
- 1000+ indlæg
- Been thanked: 2 times
Re: Brætspil i Helsingør i uge 7 (vinterferien)
Jeg tror ikke at du har glemt noget. Men hvis ikke vi skal blive ved til midnat så tror jeg ikke vi når nogle af de andre spil du nævner. Jeg tager Nefarious med, det er en rigtig god filler som er let at lære.
- BlueSwan
- 1000+ indlæg
- Favoritspil: Android: Netrunner, Dominion, Mage Knight Board Game, Nations, Skak, Twilight Struggle, det meste af Stefan Feld og de fleste halvtunge Eurogames med fokus på ressource management og optimering.
En filler mulighed kunne måske også være 7 Wonders, som jeg godt kunne tænke mig at prøve. Det kræver selvfølgelig at der er nogen der har det...
- Sir William
- 1000+ indlæg
Jeg har det og synes det er super, men hvis jeg ikke tager meget fejl, så er der en af de andre deltagere som ikke er super fan af det.BlueSwan wrote:En filler mulighed kunne måske også være 7 Wonders, som jeg godt kunne tænke mig at prøve. Det kræver selvfølgelig at der er nogen der har det...
Kan godt tage det med på dagen, hvis du så gerne vil låne og prøve det.
- Mikkel
- 500+ indlæg
- Favoritspil: Bl.a. Saint Petersburg, Euphoria, In the Year of the Dragon, Kingsburg.
- Has thanked: 4 times
- Been thanked: 27 times
Jeg ved ikke om det er mig der menes, men jeg er ikke den store fanSir William wrote:Jeg har det og synes det er super, men hvis jeg ikke tager meget fejl, så er der en af de andre deltagere som ikke er super fan af det.BlueSwan wrote:En filler mulighed kunne måske også være 7 Wonders, som jeg godt kunne tænke mig at prøve. Det kræver selvfølgelig at der er nogen der har det...
Kan godt tage det med på dagen, hvis du så gerne vil låne og prøve det.

BlueSwan: Har du prøvet Innovation?
- Sir William
- 1000+ indlæg
Nej, det var faktisk ikke møntet på digMikkel wrote:Jeg ved ikke om det er mig der menes, men jeg er ikke den store fanSir William wrote:Jeg har det og synes det er super, men hvis jeg ikke tager meget fejl, så er der en af de andre deltagere som ikke er super fan af det.BlueSwan wrote:En filler mulighed kunne måske også være 7 Wonders, som jeg godt kunne tænke mig at prøve. Det kræver selvfølgelig at der er nogen der har det...
Kan godt tage det med på dagen, hvis du så gerne vil låne og prøve det.![]()

Lige før jeg kan introducere jer til Innovation, mens dem som ikke vil spille kan tage opvasken

- Mikkel
- 500+ indlæg
- Favoritspil: Bl.a. Saint Petersburg, Euphoria, In the Year of the Dragon, Kingsburg.
Sir William wrote:
Lige før jeg kan introducere jer til Innovation, mens dem som ikke vil spille kan tage opvasken![]()
![]()

- Bugge
- 1000+ indlæg
- Has thanked: 3 times
- Been thanked: 15 times
Har du opvaskemaskine?Mikkel wrote:Sir William wrote:
Lige før jeg kan introducere jer til Innovation, mens dem som ikke vil spille kan tage opvasken![]()
![]()
- helt sikkert!
S
- BlueSwan
- 1000+ indlæg
- Favoritspil: Android: Netrunner, Dominion, Mage Knight Board Game, Nations, Skak, Twilight Struggle, det meste af Stefan Feld og de fleste halvtunge Eurogames med fokus på ressource management og optimering.
Som udgangspunkt kan du roligt regne med at jeg ikke har prøvet noget som helst. Innovation er ingen undtagelse.Mikkel wrote:Jeg ved ikke om det er mig der menes, men jeg er ikke den store fanSir William wrote:Jeg har det og synes det er super, men hvis jeg ikke tager meget fejl, så er der en af de andre deltagere som ikke er super fan af det.BlueSwan wrote:En filler mulighed kunne måske også være 7 Wonders, som jeg godt kunne tænke mig at prøve. Det kræver selvfølgelig at der er nogen der har det...
Kan godt tage det med på dagen, hvis du så gerne vil låne og prøve det.![]()

- Bugge
- 1000+ indlæg
Jeg tænkte jeg vil tage Last Will med.
http://www.boardgamegeek.com/boardgame/97842/last-will
Der vinder man, hvis man er den første der mister alle sine penge
Det skulle også give dig BlueSwan en chance for at vinde
Søren
Der vinder man, hvis man er den første der mister alle sine penge

Søren
- BlueSwan
- 1000+ indlæg
Nix, jeg er sparsommelig af natur, så der taber jeg med garanti.Bugge wrote:Jeg tænkte jeg vil tage Last Will med.
Der vinder man, hvis man er den første der mister alle sine pengeDet skulle også give dig BlueSwan en chance for at vinde
![]()
Søren

- Sir William
- 1000+ indlæg
Ikke så sikker på, er selv også bedst til at spare og få mine penge til at yngle. Havde selv "Lad millionerne rulle" og "PBX" og sjældent jeg kom af med penge, sidstnævnte spil endte jeg dog altid med at drikke for meget rødvin så mine modspillere snød mig og gav mig deres pengeBlueSwan wrote:Nix, jeg er sparsommelig af natur, så der taber jeg med garanti.Bugge wrote:Jeg tænkte jeg vil tage Last Will med.
Der vinder man, hvis man er den første der mister alle sine pengeDet skulle også give dig BlueSwan en chance for at vinde
![]()
Søren

- Mikkel
- 500+ indlæg
Hej
Jeg vil bare sige at hvis i bare sidder og venter på at komme afsted, så giv mig et praj på 7249 7002. Så er jeg ved at være klar
Jeg vil bare sige at hvis i bare sidder og venter på at komme afsted, så giv mig et praj på 7249 7002. Så er jeg ved at være klar

- Sir William
- 1000+ indlæg
Helt sikkert frisk allerede, men skal lige have noget for hånden og så smutter jeg. Så kører nok kl. 16 og er der kl. 16.30.Mikkel wrote:Hej
- Bugge
- 1000+ indlæg
Smutter fra arbejde kl.15.00, er hjemme kl.15.15, kører hjemmefra kl.15.45, skal fylde benzin på på vejen, kommer mellem kl.16.30 og 17.00 alt afhængig af benzinkøen, bilkøen, føret m.m.
Ses,
Søren
Ses,
Søren
- BlueSwan
- 1000+ indlæg
Kører når min kone kommer hjem med bilen. Regner med at være der omkring kl.17. Måske lidt over.