Legends of Andor
Nu vil det så blive spændende at se om Hoppes hype holder

Hvis ikke, må du sælge det billigt til mig! Så kan jeg eksperimentere med nogle vilde varianter som bruger dobbelt så mange komponenter.Mik wrote:Nu vil det så blive spændende at se om Hoppes hype holder
Ih! Jeg havde slet ikke set, at Wave 2 var kommet, og at de fleste butikker så også havde fået Core Set tilbage på lager. Det kunne meget vel være, at jeg også selv skulle til at investere...Brichs wrote:Jeg har i lørdags lige fået købt mig Wave 2 af Star Wars: X-Wing Miniatures.
Nu skal det bare spilles noget mere...
Pas på... Det bliver dyrtJake Helms wrote:Ih! Jeg havde slet ikke set, at Wave 2 var kommet, og at de fleste butikker så også havde fået Core Set tilbage på lager. Det kunne meget vel være, at jeg også selv skulle til at investere...Brichs wrote:Jeg har i lørdags lige fået købt mig Wave 2 af Star Wars: X-Wing Miniatures.
Nu skal det bare spilles noget mere...
Jeg ved at Mikkel Øberg prøver at stable et miljø på benene - prøv at skriv til ham på starwarsturnering@gmail.com (fandt e-mailen via Fantasks facebook-side)Jake Helms wrote:Ja, det er netop det, jeg kan forestille mig. Havde også håbet på, at der var et sted i Københavnsområdet, hvor det blev spillet regulært. Ellers ender det jo med at være en lidt kedelig fornøjelse, kan jeg forestille mig.
Hvis man har prøvet Onirim er der en del oplagte ligheder. Jeg er dog efter seks hurtige spil ret overbevist om, at Urbion er klart det bedste spil af de to. Jeg har nok prøvet Onirim en enkelt gang eller to med mere end en spiller, men mit gæt vil være, at der ingen grund er til at anskaffe sig Urbion hvis ikke det er fordi man har lyst til at spille solospil. Så virker det til gengæld også som om, der er nok at pusle med ... og det skal man så også have lyst til og fornøjelse ved. Jeg skal nok skrive lidt mere om det på et senere tidspunkt, men det er jo en beskeden udgift og jeg er helt sikker på, at det nok skal komme på bordet en del gange. Seks spil på de første to dage er i sig selv en rigtig god statistik. Idag har jeg haft gæster hele dagen, så der har det simpelthen ikke været en mulighed at få det prøvet igen, men det kan ikke vare længe før det finder vej til bordet igen!netsapiens wrote:Lad os lige høre hvordan Urbion spiller Allan, jeg synes artwork og selve spillet lyder som noget der skal indlemmes i familien her nemlig