For nogen tid siden havde Small Box Games en Kickstarter, hvor man kunne købe seks af deres spil som print'n'play for et eller andet latterligt lavt beløb (5 dollars, så vidt jeg husker).
Hen over weekenden blev jeg færdig med to af dem. Det ene,
Shadow of the Sun, var relativt overkommeligt. Her nogle af kortene:
Det andet, Omen: A Reign of War var derimod en noget større mundfuld. Jeg havde ikke lige på forhånd gennemskuet, at der var 270 kort (for- og bagside til hver), og så fik jeg også tidligt i processen den snedige idé, at jeg ville klippe hjørner på dem alle sammen. 270x2x4 hjørner er i alt et godt stykke over 2000 klip. Yikes. Heldigvis var min 8-årige datter flink til at klippe de fleste og insisterede på, at det var hyggeligt

Nå, men det hele blev sleevet og jeg fik lavet en æske. Og nu fik jeg det endda prøvet i går og synes, at det virker som et virkelig godt tomandsspil med enkle regler men mange variationsmuligheder (det havde sgu også været trist at måtte hælde spillet ud efter mange timers arbejde, hvis det viste sig at være kedeligt

). Og artwork'et på kortene er virkelig flot. Så derfor vil jeg lige plage alle med et par billeder:
Og nu har jeg også fået blod på tanden til at få lavet de sidste tilretninger på mit Puerto Rico med Mike Doyle-grafik.