Hvad har du købt / fået / modtaget idag?
- BlueSwan
- 1000+ indlæg
- Favoritspil: Android: Netrunner, Dominion, Mage Knight Board Game, Nations, Skak, Twilight Struggle, det meste af Stefan Feld og de fleste halvtunge Eurogames med fokus på ressource management og optimering.
Re: Hvad har du købt idag?
Har lige bestilt A Game Of Thrones (second edition) fra amazon.co.uk, der lige nu har en OK pris på det - fik det for lige over £37 med gratis fragt (laveste pris de har haft på det ifølge camelcamelcamel, det kan fås billigere andre steder, men med porto bliver det dyrere). Måske lidt fjollet da der allerede er en der har spillet i min ene spillegruppe, mens det forekommer mindre realistisk at de andre jeg spiller med kan overtales til et så forholdsvis komplekst spil. Men det er jo et fedt spil, så det vil pynte i min lille samling! 

- Andrea
- 2500+ indlæg
- Has thanked: 189 times
- Been thanked: 190 times
Amazon.de - fik i øvrigt pakken efter tre dage, så det var temmelig hurtig leveringfaa87 wrote: Hej Andrea, hvilken forhandler er det? Jeg er også selv på udkig efter spillet!

- Jonezy
- 1000+ indlæg
- Favoritspil: Castles of Burgundy, Hansa Teutonica, Orléans og Terraforming Mars er mine mere euro-orienteret favoritter, men Too Many Bones: Undertow er favorit SPILLET lige nu. Jeg er dog total omni-gamer og spiller stort set alle slags spil til stor fornøjelse. Holder blandt andet også meget af hyggelige fillers og CMoN terninge-fjol.
- Has thanked: 549 times
- Been thanked: 336 times
Postmanden kom med en lille pakke fra Frankrig idag indeholdende en af de små kort udvidelser til Runebound, som efterhånden er ret svære at opspore. Det var udvidelsen Traps and Terrors, som jeg idag fik fingrene i, så nu har jeg alle de små udvidelser til spillet på nær de såkaldte Class Decks, som vist heller ikke er det helt store sus.
Har desuden også købt Conquest of the Planet Earth af Legius idag, men det har jeg ikke fået fingre i endnu. Håber på nogle muntre spiloplevelser med et spil, hvor man er b-movie rumvæsener der skal erobre Jorden.
Har desuden også købt Conquest of the Planet Earth af Legius idag, men det har jeg ikke fået fingre i endnu. Håber på nogle muntre spiloplevelser med et spil, hvor man er b-movie rumvæsener der skal erobre Jorden.
- Robert
- 1000+ indlæg
- Been thanked: 2 times
Hvor fandt du den henne?Jonezy wrote:Postmanden kom med en lille pakke fra Frankrig idag indeholdende en af de små kort udvidelser til Runebound, som efterhånden er ret svære at opspore. Det var udvidelsen Traps and Terrors, som jeg idag fik fingrene i, så nu har jeg alle de små udvidelser til spillet på nær de såkaldte Class Decks, som vist heller ikke er det helt store sus.
- Jonezy
- 1000+ indlæg
- Favoritspil: Castles of Burgundy, Hansa Teutonica, Orléans og Terraforming Mars er mine mere euro-orienteret favoritter, men Too Many Bones: Undertow er favorit SPILLET lige nu. Jeg er dog total omni-gamer og spiller stort set alle slags spil til stor fornøjelse. Holder blandt andet også meget af hyggelige fillers og CMoN terninge-fjol.
http://www.ludibay.net/runebound-expans ... 61475.htmlRobert wrote:Hvor fandt du den henne?Jonezy wrote:Postmanden kom med en lille pakke fra Frankrig idag indeholdende en af de små kort udvidelser til Runebound, som efterhånden er ret svære at opspore. Det var udvidelsen Traps and Terrors, som jeg idag fik fingrene i, så nu har jeg alle de små udvidelser til spillet på nær de såkaldte Class Decks, som vist heller ikke er det helt store sus.
- De er endda rimelig hurtige. Bestilte i søndags og modtog idag.
- BlueSwan
- 1000+ indlæg
- Favoritspil: Android: Netrunner, Dominion, Mage Knight Board Game, Nations, Skak, Twilight Struggle, det meste af Stefan Feld og de fleste halvtunge Eurogames med fokus på ressource management og optimering.
Vi skulle bestille et strygejern og en hårklipper på Amazon.de, så jeg kiggede lige hvad de havde af spil. En del lokkede, da priserne på tyske spil er meget lave, men sproget afskrækker lidt, så jeg endte med blot at bestille Dominion: Cornucopia. Udgaven på engelsk, forstås, og prisen var nogenlunde som andetsteds på nettet, men det kostede ikke ekstra i porto, så det var alligevel en fornuftig deal. Jeg synes det er en supergod, omend lille, udvidelse til Dominion. Konceptet med at belønne kortdiversitet synes jeg rigtig godt om. Kort som Hunting Party, Jester, Tournament, Remake, Managerie og Farming Village er rigtig gode at have i samlingen. Nu har jeg så basisspillet, Seaside, Prosperity, Cornucopia og Dark Ages. Jeg har spillet alle udvidelser på goko.com og dem jeg har købt er efter min opfattelse de bedste. De resterende Intrigue, Hinterlands, Alchemy og den kommende Guilds køber jeg nok også på et tidspunkt bare for at have hele spillet (mangler dog også promoerne).
- BlueSwan
- 1000+ indlæg
Castles Of Burgundy koster lige nu kun £20 fra amazon.co.uk hvor man som bekendt kan få gratis shipping. Jeg kunne ikke lade være med at bestille det. Kender egentlig ikke noget til det, men det ligger top 20 på BGG, så det kan vel ikke være helt ringe. 

- glorn
- 250+ indlæg
- Favoritspil: Glenn Drovers: The Age of Discovery er nok mit favoritspil.
men genre jeg holder meget af går lige fra Action placements til dungeon crawls. Fælles for de spil jeg holder af er nok at jeg nyder en hvis længde på spillene. Alt denne fokus på at man skal være hurtigt overstået for at komme igang med et nyt er bull-shit i mine øjne. Det tager noget tid at få noget stemning ind i et spil og når stemningen er der, begynder spillet at fortælle sin historie. - Location: donaugade 2, 4tv. 2300 kbh s
Jeg så også tilbuddet lidt tidligere på BGG, det ser billigt ud.
Og ja der er gratis porto på, jeg har altid troet man skulle over £20, men £19,99 er åbenbart nok.
Og ja der er gratis porto på, jeg har altid troet man skulle over £20, men £19,99 er åbenbart nok.
- Sir William
- 1000+ indlæg
Hvis du køber det, så behøver jeg vel ikke købe det??BlueSwan wrote:Castles Of Burgundy koster lige nu kun £20 fra amazon.co.uk hvor man som bekendt kan få gratis shipping. Jeg kunne ikke lade være med at bestille det. Kender egentlig ikke noget til det, men det ligger top 20 på BGG, så det kan vel ikke være helt ringe.

Bestilte Alhambra og Lost Cities hjem fra amazon.de samlet pris incl porto 295,-
- Jonezy
- 1000+ indlæg
Du inviterer bare, hvis du mangler nogen at spille det med...Myde wrote:Jeg er ved at få hentet railways of Europe hjem

Jeg har idag selv modtaget nogle Summoner Wars promokort fra chr88, og har dermed fået fornyet lyst til at få spillet noget mere Summoner Wars end jeg får gjort nu, så hvis der er nogen som mangler en at spille Summoner Wars med må I endelig sige til.
- Mik
- 2500+ indlæg
- Favoritspil: I alfabetisk orden: Across the Board - Age of Steam - Agricola - Ave Caesar - Carcassonne - Crokinole - Dominion - Echelon - Funkenschlag - Hare & Tortoise - Memoir '44 - Motorsportspillet - Robo Rally - Tales of the Arabian Nights
Nu må det snart få en ende!
Altså med at købe spil fra Spiel '12 messen.
Efter temmelig mange positive ontaler her i forummet har jeg endelig fået mit eget eksemplar af Terra Mystica.
Så nu er jeg i hvert fald forberedt ifald vi skulle blive fem mand til spil i morgen.
Ellers indeholdt dagens pakke naturligvis nogle af forårets nyheder fra Nürnberg messen:
Det seneste Stefan Feld spil: Brügge
Settlers-udvidelsen Entdecker & Piraten
og 7 Wonders Wonder Pack
Desuden havde min søde forhandler lagt et gratis eksemplar af Catanisher Rat som er en fjollet 3D pap-bygning score-tæller.
Jeg havde godt set den Teuber's Catan Shop, men ville ikke betale 5€ for at få den sendt, så det er jo fint nok at få den forærende - selvom den næppe nogensinde bliver benyttet...

Altså med at købe spil fra Spiel '12 messen.
Efter temmelig mange positive ontaler her i forummet har jeg endelig fået mit eget eksemplar af Terra Mystica.
Så nu er jeg i hvert fald forberedt ifald vi skulle blive fem mand til spil i morgen.
Ellers indeholdt dagens pakke naturligvis nogle af forårets nyheder fra Nürnberg messen:
Det seneste Stefan Feld spil: Brügge
Settlers-udvidelsen Entdecker & Piraten
og 7 Wonders Wonder Pack
Desuden havde min søde forhandler lagt et gratis eksemplar af Catanisher Rat som er en fjollet 3D pap-bygning score-tæller.
Jeg havde godt set den Teuber's Catan Shop, men ville ikke betale 5€ for at få den sendt, så det er jo fint nok at få den forærende - selvom den næppe nogensinde bliver benyttet...

Last edited by Mik on Wed Apr 17, 2013 5:01 pm, edited 2 times in total.
- Frouvne
- 10.000+ indlæg
- Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
- Has thanked: 636 times
- Been thanked: 933 times
Da jeg under mine indkøb faldt over Angry Birds: The Card Game til en 20'er tænkte jeg, at det nok ville blive værdsat af den yngre del af familien. Det blev i hvert tilfælde også straks åbnet, da han kom hjem med en kammerat. Reglerne lægger op til et 'lille' spil. Men måske ikke så dårligt, som man kunne forvente...
frouvne, administrator