Tillykke til Allan .... Frouvne
-
- 500+ indlæg
- Favoritspil: Agricola og Terra Mystica er mine to klare favoritspil! Andre favoritter er eurogames som Samurai, Ra, Hansa Teutonica, Caylus, Le Havre, El Grande, Puerto Rico, Goa, Ghost Stories, Taluva, Reef Encounter osv. - men også et partygame som Telestrations er genialt!
Tjek hellere end gerne min profil på BGG: http://boardgamegeek.com/user/ChrB - Location: 2100 Kbh Ø
- Been thanked: 4 times
- BlueSwan
- 1000+ indlæg
- Favoritspil: Android: Netrunner, Dominion, Mage Knight Board Game, Nations, Skak, Twilight Struggle, det meste af Stefan Feld og de fleste halvtunge Eurogames med fokus på ressource management og optimering.
- Sir William
- 1000+ indlæg
- Andrea
- 2500+ indlæg
- Has thanked: 184 times
- Been thanked: 188 times
Re: Tillykke til Allan .... Frouvne
Tillykke med det!
Håber at du får masser af gode brætspilsgaver, at maden opnår michelinske højder og at din hustru giver dig ret i alt i dag!

Håber at du får masser af gode brætspilsgaver, at maden opnår michelinske højder og at din hustru giver dig ret i alt i dag!

- Frouvne
- 10.000+ indlæg
- Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
- Has thanked: 633 times
- Been thanked: 917 times
Re: Tillykke til Allan .... Frouvne
Mange tak for de mange hilsener! Det er jo næsten alt for galt med al den opmærksomhed!
Familien startede allerede med at fejre mig i aftes med at forære og introducere et kortspil for mig. Imorges blev jeg igen fejret og til aften fortsætter vi hos mine forældre. Og for at det ikke skal være løgn fortsætter vi i weekenden fejringen med mine søskende og deres familie. Så jeg føler mig bestemt ikke overset!

frouvne, administrator