Hejsa alle sammen,
Er der nogle der har spillet/prøvet Leviathans?
Og har I noget feedback på det spil. Det ser så mega fedt ud, men jeg aner ikke om det bare er all show.
/Brian
Leviathans
- Fod
- 100+ indlæg
- Favoritspil: Tash-Kalar
Re: Leviathans
Har spillet men har ærlig talt ikke fået prøvet det endnu. Har dog fået skimmet reglerne og de ser fornuftige ud, om end i den komplekse ende af skalaen.
Der er voldsomt meget fluff med. Lige fra typegenkendelses-referencer til en beskrivelse af hvordan andre nationers flåder ser ud. (Danskerne har åbenbart i valgt ikle at flyve, men at lave nogle hemmelige ubåde.)
Jeg skal forsøge at få nedfældet nogle ord om selve spillet, når jeg for det spillet en gang i den nærmeste fremtid.
Der er voldsomt meget fluff med. Lige fra typegenkendelses-referencer til en beskrivelse af hvordan andre nationers flåder ser ud. (Danskerne har åbenbart i valgt ikle at flyve, men at lave nogle hemmelige ubåde.)
Jeg skal forsøge at få nedfældet nogle ord om selve spillet, når jeg for det spillet en gang i den nærmeste fremtid.
- Nick

- Goblen
- 1000+ indlæg
- Favoritspil: Castles of Burgundy, Terra Mystica, Battlestar Galactica, Dead of Winter, Kingsburg, The Gallerist, The Resistance, Shakespeare
- Has thanked: 17 times
- Been thanked: 45 times
Re: Leviathans
Hej Fod,
Fik du spillet dette spil og har du evt. nogle kommentarer til det? Eller er der andre der kan supplere?
Fik du spillet dette spil og har du evt. nogle kommentarer til det? Eller er der andre der kan supplere?