Den officielle Kickstarter-tråd

Kommentarer, spørgsmål og husregler.
Post Reply
User avatar
Gunness
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 5110
Joined: Wed Oct 18, 2006 11:26 am
Favoritspil: Twilight Struggle, Wonderland's War, Unsettled, Great Western Trail
Location: København
Has thanked: 487 times
Been thanked: 524 times

Re: Den officielle Kickstarter-tråd

Post by Gunness »

Larsine wrote:Du skal rette igen, for Hero Brigade er nu i hus.
Opdateret - jeg troede ellers jeg havde tjekket dem alle :)
Bestilt: Floe, The Old King's Crown, Mycelia, Peacekeepers, An Age Contrived, Unconscious Mind, Rise & Fall, Dark Quarter, Through Ice & Snow
Seneste: 7th Citadel, Match of the Century, Faraway, Boonlake, Senjutsu, Fractal, Sleeping Gods 2
User avatar
Stony
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 9163
Joined: Thu Jun 22, 2006 11:40 am
Favoritspil: Gaia Project, Brass (begge versioner), Hansa Teutonica, Steam, Concordia, Crokinole
Location: Taastrup
Has thanked: 48 times
Been thanked: 116 times

Re: Den officielle Kickstarter-tråd

Post by Stony »

:) Belfort Expansion - 08.05.2013 - 2-5 spillere - 120 minutter - BGG

Jeg læste et sted, at der kun blev sigtet mod "et mindre optryk", så jeg påtænker at bestille, og opretter en tråd for at se, om der er nogen der vil sambestille til en six-pack.
Sidst spillet:
Image
User avatar
Goblen
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1381
Joined: Mon Nov 26, 2012 4:48 pm
Favoritspil: Castles of Burgundy, Terra Mystica, Battlestar Galactica, Dead of Winter, Kingsburg, The Gallerist, The Resistance, Shakespeare
Location: Lundby
Has thanked: 17 times
Been thanked: 45 times
Contact:

Re: Den officielle Kickstarter-tråd

Post by Goblen »

:( A Study in Emerald 24 maj 2013.

Har valgt at backe det. Ikke fordi jeg har pengene, men fordi jeg synes det lyder fedt. Der mangler stadig €9k, men med 29 dage tilbage skulle det være muligt.
User avatar
Frouvne
10.000+ indlæg
10.000+ indlæg
Posts: 14583
Joined: Wed Apr 26, 2006 12:09 pm
Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
Location: 2900
Has thanked: 448 times
Been thanked: 628 times
Contact:

Re: Den officielle Kickstarter-tråd

Post by Frouvne »

Goblen wrote::( A Study in Emerald 24 maj 2013.

Har valgt at backe det. Ikke fordi jeg har pengene, men fordi jeg synes det lyder fedt. Der mangler stadig €9k, men med 29 dage tilbage skulle det være muligt.
£220 for seks spil inklusiv porto og som jeg forstår det, sendt fra Europa er det vel ikke umuligt at skabe interesse om, når det er et spil af Martin Wallace?! Jeg kunne bestemt være interesseret.
frouvne, administrator

Image
User avatar
Gunness
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 5110
Joined: Wed Oct 18, 2006 11:26 am
Favoritspil: Twilight Struggle, Wonderland's War, Unsettled, Great Western Trail
Location: København
Has thanked: 487 times
Been thanked: 524 times

Re: Den officielle Kickstarter-tråd

Post by Gunness »

Det kunne jeg også - skal vi prøve at arrangere noget samkøb? Nogle lidt kedelige stretch goals, men hvad fa'en. Fedt tema :D
Bestilt: Floe, The Old King's Crown, Mycelia, Peacekeepers, An Age Contrived, Unconscious Mind, Rise & Fall, Dark Quarter, Through Ice & Snow
Seneste: 7th Citadel, Match of the Century, Faraway, Boonlake, Senjutsu, Fractal, Sleeping Gods 2
User avatar
Mik
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Posts: 3642
Joined: Tue Jun 24, 2008 12:09 pm
Favoritspil: I alfabetisk orden: Across the Board - Age of Steam - Agricola - Ave Caesar - Carcassonne - Crokinole - Dominion - Echelon - Funkenschlag - Hare & Tortoise - Memoir '44 - Motorsportspillet - Robo Rally - Tales of the Arabian Nights
Location: København Nørrebro
Contact:

Re: Den officielle Kickstarter-tråd

Post by Mik »

Frouvne wrote:
Goblen wrote::( A Study in Emerald 24 maj 2013.

Har valgt at backe det. Ikke fordi jeg har pengene, men fordi jeg synes det lyder fedt. Der mangler stadig €9k, men med 29 dage tilbage skulle det være muligt.
£220 for seks spil inklusiv porto og som jeg forstår det, sendt fra Europa er det vel ikke umuligt at skabe interesse om, når det er et spil af Martin Wallace?! Jeg kunne bestemt være interesseret.
Jeg er bestemt også interesseret. Jeg havde egentlig tænkt mig blot at købe et eksemplar på Essen messen, fordi forsendelse i Oktober altid ender med at spillet går retur fordi jeg ikke kan hente det medens jeg er på ferie. Så hvis en anden påtager sig at modtage spillene vil jeg meget aftage et eksemplar.
Image
User avatar
Stony
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 9163
Joined: Thu Jun 22, 2006 11:40 am
Favoritspil: Gaia Project, Brass (begge versioner), Hansa Teutonica, Steam, Concordia, Crokinole
Location: Taastrup
Has thanked: 48 times
Been thanked: 116 times

Re: Den officielle Kickstarter-tråd

Post by Stony »

Det problem opstår vel næppe ved sambestilling, da een person vil modtage alle seks eksemplarer, og du efterfølgende kan aftale hvordan du kan få dit eksemplar...?

Jeg er fristet til at springe på, men hvis der er en eller flere jeg regelmæssigt spiller med, der får det hjem, vælger jeg at sidde på hænderne lidt endnu. Sig til hvis I ender med at mangle en enkelt aftager.
Last edited by Stony on Fri Apr 26, 2013 9:58 am, edited 1 time in total.
Sidst spillet:
Image
User avatar
Gunness
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 5110
Joined: Wed Oct 18, 2006 11:26 am
Favoritspil: Twilight Struggle, Wonderland's War, Unsettled, Great Western Trail
Location: København
Has thanked: 487 times
Been thanked: 524 times

Re: Den officielle Kickstarter-tråd

Post by Gunness »

Jeg står gerne for bestillingen.
Bestilt: Floe, The Old King's Crown, Mycelia, Peacekeepers, An Age Contrived, Unconscious Mind, Rise & Fall, Dark Quarter, Through Ice & Snow
Seneste: 7th Citadel, Match of the Century, Faraway, Boonlake, Senjutsu, Fractal, Sleeping Gods 2
User avatar
Mik
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Posts: 3642
Joined: Tue Jun 24, 2008 12:09 pm
Favoritspil: I alfabetisk orden: Across the Board - Age of Steam - Agricola - Ave Caesar - Carcassonne - Crokinole - Dominion - Echelon - Funkenschlag - Hare & Tortoise - Memoir '44 - Motorsportspillet - Robo Rally - Tales of the Arabian Nights
Location: København Nørrebro
Contact:

Re: Den officielle Kickstarter-tråd

Post by Mik »

Stony wrote:Det problem opstår vel næppe ved sambestilling, da een person vil modtage alle seks eksemplarer, og du efterfølgende kan aftale hvordan du kan få dit eksemplar...?
Kære Steen, det var jo netop derfor jeg skrev at jeg også var interesset i samkøb :wink:
Image
User avatar
Sir William
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1986
Joined: Tue Sep 01, 2009 11:49 am
Location: Skævinge

Re: Den officielle Kickstarter-tråd

Post by Sir William »

Linket virker ikke hos mig, får en 404 fejl og kan heller ikke finde det ved søgning.
chr88
500+ indlæg
500+ indlæg
Posts: 524
Joined: Sat Jun 18, 2011 7:36 am
Favoritspil: Agricola og Terra Mystica er mine to klare favoritspil! Andre favoritter er eurogames som Samurai, Ra, Hansa Teutonica, Caylus, Le Havre, El Grande, Puerto Rico, Goa, Ghost Stories, Taluva, Reef Encounter osv. - men også et partygame som Telestrations er genialt!
Tjek hellere end gerne min profil på BGG: http://boardgamegeek.com/user/ChrB
Location: 2100 Kbh Ø
Been thanked: 4 times

Re: Den officielle Kickstarter-tråd

Post by chr88 »

Sir William wrote:Linket virker ikke hos mig, får en 404 fejl og kan heller ikke finde det ved søgning.
Her:
http://www.kickstarter.com/projects/179 ... in-emerald :)
User avatar
Frouvne
10.000+ indlæg
10.000+ indlæg
Posts: 14583
Joined: Wed Apr 26, 2006 12:09 pm
Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
Location: 2900
Has thanked: 448 times
Been thanked: 628 times
Contact:

Re: Den officielle Kickstarter-tråd

Post by Frouvne »

Gunness wrote:Jeg står gerne for bestillingen.
Jeg aftager gerne et eksemplar.
frouvne, administrator

Image
User avatar
Sir William
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1986
Joined: Tue Sep 01, 2009 11:49 am
Location: Skævinge

Re: Den officielle Kickstarter-tråd

Post by Sir William »

Jeg er også frisk, hvis I mangler 1 støtte.
User avatar
Gunness
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 5110
Joined: Wed Oct 18, 2006 11:26 am
Favoritspil: Twilight Struggle, Wonderland's War, Unsettled, Great Western Trail
Location: København
Has thanked: 487 times
Been thanked: 524 times

Re: Den officielle Kickstarter-tråd

Post by Gunness »

Den er fin - vi er 4 nu, så vi mangler 2 mere.
Bestilt: Floe, The Old King's Crown, Mycelia, Peacekeepers, An Age Contrived, Unconscious Mind, Rise & Fall, Dark Quarter, Through Ice & Snow
Seneste: 7th Citadel, Match of the Century, Faraway, Boonlake, Senjutsu, Fractal, Sleeping Gods 2
User avatar
Taibi
500+ indlæg
500+ indlæg
Posts: 946
Joined: Fri Dec 26, 2008 10:50 pm
Favoritspil: Ark Nova
Location: Ebeltoft
Has thanked: 227 times
Been thanked: 104 times

Re: Den officielle Kickstarter-tråd

Post by Taibi »

Gunness wrote:Den er fin - vi er 4 nu, så vi mangler 2 mere.
Så hopper jeg også med på den - så mangler vi kun 1. :)

Måske en idé at oprette en selvstændig tråd andetsteds for ikke at fjerne fokus fra denne...
Sidst spillet:
Image

Min profil på BGG
Post Reply