Nogen som har spillet: Zpocalypse?

Kommentarer, spørgsmål og husregler.
Post Reply
Tallens
50+ indlæg
50+ indlæg
Favoritspil: (Boardgames): Terra Mystica, Elder Sign, Battlestar Galactica, Pueto Rico, Pandemic, Gloom, Twilight Imperium 3.
(RPG): Call of Cthulhu, Ars Magica, World of Darkness (old).
(TCG): Vampire the Eternal Struggle, Magic the Gathering (+Online)

Nogen som har spillet: Zpocalypse?

Post by Tallens »

Hej Folkens

:?: Vil lige høre om der er nogen af jer som har erfaring med at spille dette Zombie spil, og om det kan anbefales?

Jeg har ladet mig fortælle at det er et af de bedre Co-Op/Alle-imod-Alle spil, hvor man bliver nød til at arbejde sammen, men det er med egne mål og midler.

Samtidig har jeg ladet mig fortælle at spillet har lidt kludder i sine regler, og det desværre gør det lidt hårdt at komme i gang med da mange tvivls spørgsmål ikke bliver løst ved at kigge reglerne, men alligevel, Temaet lyder spændende, og BGG giver den 6.84 som er tæt på de "Magiske 7".

BGG Link:
http://boardgamegeek.com/boardgame/108665/zpocalypse

//T
Image
Tallens
50+ indlæg
50+ indlæg
Favoritspil: (Boardgames): Terra Mystica, Elder Sign, Battlestar Galactica, Pueto Rico, Pandemic, Gloom, Twilight Imperium 3.
(RPG): Call of Cthulhu, Ars Magica, World of Darkness (old).
(TCG): Vampire the Eternal Struggle, Magic the Gathering (+Online)

Re: Nogen som har spillet: Zpocalypse?

Post by Tallens »

Ah shoots...

Det var alt for smukt lavet til at lade være, og det så ud til at give lidt mere sjov end "last night on earth" om end også delvist mere komplekst.

Så jeg købte det! -.. så må jeg brænde i helvede for den udgift en anden dag. ! :)

//T
Image
Post Reply