Så er Terra Mystica kommet på gaden fra Z-Man

Informationer om spil og udvidelser der er på vej m.m.
User avatar
Boardgamer.dk
250+ indlæg
250+ indlæg
Posts: 288
Joined: Sat Oct 13, 2007 10:30 pm

Re: Så er Terra Mystica kommet på gaden fra Z-Man

Post by Boardgamer.dk »

Så er Terra Mystica oprettet i butikken. Jeg regner med at have det i morgen, men kan være forsinket en dag... det er Magic release uge, hvilket betyder at alting kommer i anden række i brætspilsregi.....

Jeg har som sagt sat prisen til 600,- leveret til døren, håber der er andre end mig der synes det er et godt spil til en god pris :)
http://www.Boardgamer.dk
Mission: Bedste service, bedste udvalg og flere brætspillere i Danmark
Spørg efter det du ikke ser :)
Følg med på Facebook og Google+
User avatar
Black Sea
250+ indlæg
250+ indlæg
Posts: 439
Joined: Thu May 04, 2006 8:32 pm
Favoritspil: Ave Caesar
Bohnanza + Erweiterung
Location: 2400 NV

Re: Så er Terra Mystica kommet på gaden fra Z-Man

Post by Black Sea »

Boardgamer.dk wrote:Så er Terra Mystica oprettet i butikken. Jeg regner med at have det i morgen, men kan være forsinket en dag... det er Magic release uge, hvilket betyder at alting kommer i anden række i brætspilsregi.....

Jeg har som sagt sat prisen til 600,- leveret til døren, håber der er andre end mig der synes det er et godt spil til en god pris :)
... og mit eksemplar er netop ankommet - det bedst indpakkede spil jeg nogensinde har modtaget! Takker :wink:
VC nr. 5243
Don't think of it as a flame---it's more like an argument that does 3d6 fire damage
If Pacman had affected us as kids we'd be running around in dark rooms, munching pills and listening to repetitive music
Post Reply