Jeg tror egentlig også Boris, som lavede banen ved at placere flagene meget tilfældigt, gjorde opmærksom på dette. Jeg synes Robo Rally var sjovt, men jeg det virker som om et spil som godt kan trække i langdrag.Mik wrote:Det er der heldigvis råd for. Ideen er naturligvis at de forreste robotter skal bane sig vej igennem alle de bagerste robotter på vej til det næste flag, som naturligvis bør placeres i nærheden af startområdet. Så det lyder som om at jeres bane kunne have været planlagt lidt bedre?chr88 wrote:Det var også godt omsider at få prøvet RoboRally, men jeg synes måske, det trak lidt for meget ud og havde et lidt ærgerligt problem med, at hvis en eller to først hurtigt får fat i det første flag, kan de køre stort set uhindret til de andre flag
Månedens spiloplevelse - April 2013
- digter
- 500+ indlæg
- Has thanked: 8 times
- Been thanked: 12 times
Re: Månedens spiloplevelse - April 2013

-
- 500+ indlæg
- Favoritspil: Agricola og Terra Mystica er mine to klare favoritspil! Andre favoritter er eurogames som Samurai, Ra, Hansa Teutonica, Caylus, Le Havre, El Grande, Puerto Rico, Goa, Ghost Stories, Taluva, Reef Encounter osv. - men også et partygame som Telestrations er genialt!
Tjek hellere end gerne min profil på BGG: http://boardgamegeek.com/user/ChrB - Location: 2100 Kbh Ø
- Been thanked: 4 times
Re: Månedens spiloplevelse - April 2013
Ja præcis, det sagde Boris nemlig.Skobbolop wrote:Jeg tror egentlig også Boris, som lavede banen ved at placere flagene meget tilfældigt, gjorde opmærksom på dette. Jeg synes Robo Rally var sjovt, men jeg det virker som om et spil som godt kan trække i langdrag.Mik wrote:Det er der heldigvis råd for. Ideen er naturligvis at de forreste robotter skal bane sig vej igennem alle de bagerste robotter på vej til det næste flag, som naturligvis bør placeres i nærheden af startområdet. Så det lyder som om at jeres bane kunne have været planlagt lidt bedre?chr88 wrote:Det var også godt omsider at få prøvet RoboRally, men jeg synes måske, det trak lidt for meget ud og havde et lidt ærgerligt problem med, at hvis en eller to først hurtigt får fat i det første flag, kan de køre stort set uhindret til de andre flag