Hvad har du købt / fået / modtaget idag?

Alt hvad der ikke umiddelbart hører ind under de øvrige fora.
User avatar
Jonezy
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1476
Joined: Thu Mar 10, 2011 7:32 pm
Favoritspil: Castles of Burgundy, Hansa Teutonica, Orléans og Terraforming Mars er mine mere euro-orienteret favoritter, men Too Many Bones: Undertow er favorit SPILLET lige nu. Jeg er dog total omni-gamer og spiller stort set alle slags spil til stor fornøjelse. Holder blandt andet også meget af hyggelige fillers og CMoN terninge-fjol.
Location: Taastrup (København)
Has thanked: 312 times
Been thanked: 185 times

Re: Hvad har du købt idag?

Post by Jonezy »

Nu havde jeg ikke lige Trajan på radaren. Tror også at jeg lige skal prøve nogle Stefan Feld spil inden jeg begynder at købe dem, men som Helle skriver kan det være vi kan invitere os selv til noget Feld sjov hos nogle søde med-germangamers....;)

Takenoko har jeg ønsket mig et stykke tid, da jeg synes at det er et herligt gateway spil med et charmerende tema og Jaipur røg med, da det var til 2 spillere, med indisk tema, billigt og ligesom Takenoko sproguafhængigt (orker ikke for meget tysk tekst i mine spil).
Image
User avatar
BlueSwan
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1005
Joined: Fri Feb 01, 2013 8:12 am
Favoritspil: Android: Netrunner, Dominion, Mage Knight Board Game, Nations, Skak, Twilight Struggle, det meste af Stefan Feld og de fleste halvtunge Eurogames med fokus på ressource management og optimering.
Location: Helsinge
Contact:

Re: Hvad har du købt idag?

Post by BlueSwan »

Jeg vil helt klart også gerne prøve nogen flere Feld spil. Har kun prøvet Bora Bora og det var super godt.

Har lige idag købt nogle brugte spil, nemlig Seasons og Dominion: Intrigue (fik også Rattenscharf med i købet). Nu mangler jeg kun Alchemy i min Dominion samling.
Sidst spillet:
Image
Min musik: http://www.soundcloud.com/blueswan
User avatar
Sir William
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1986
Joined: Tue Sep 01, 2009 11:49 am
Location: Skævinge

Re: Hvad har du købt idag?

Post by Sir William »

Jonezy wrote:Nu havde jeg ikke lige Trajan på radaren. Tror også at jeg lige skal prøve nogle Stefan Feld spil inden jeg begynder at købe dem, men som Helle skriver kan det være vi kan invitere os selv til noget Feld sjov hos nogle søde med-germangamers....;)

Takenoko har jeg ønsket mig et stykke tid, da jeg synes at det er et herligt gateway spil med et charmerende tema og Jaipur røg med, da det var til 2 spillere, med indisk tema, billigt og ligesom Takenoko sproguafhængigt (orker ikke for meget tysk tekst i mine spil).
Har faktisk prøvet Trajan en gang sidste år og fandt det interessant. Kunne godt lide kalaha mekanikken i det også selv om jeg tabte med et brag. Men ja, måske vi skal lokke en invitation ud af Helle til noget Trajan.

Takenoko kunne faktisk også være sjovt at prøve, skal nok bare lige abstrahere for de flotte pastelfarver.

Jaipur er sjovt, har kun prøvet det på Yucata men er faktisk ganske interessant.
User avatar
Gunness
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 5127
Joined: Wed Oct 18, 2006 11:26 am
Favoritspil: Twilight Struggle, Wonderland's War, Unsettled, Great Western Trail
Location: København
Has thanked: 504 times
Been thanked: 556 times

Re: Hvad har du købt idag?

Post by Gunness »

BlueSwan wrote:Jeg vil helt klart også gerne prøve nogen flere Feld spil. Har kun prøvet Bora Bora og det var super godt.
Jamen jeg vil da meget gerne fremvise Luna eller In the Year of the Dragon, hvis vi ellers kan finde et sted at spille det :)
Bestilt: Floe, The Old King's Crown, Mycelia, Peacekeepers, An Age Contrived, Unconscious Mind, Rise & Fall, Dark Quarter, Through Ice & Snow
Seneste: Nucleum, Endless Winter, Lands of Galzyr, Pandemic Leg. S0, Oak, Botany, 7th Citadel
User avatar
Myde
250+ indlæg
250+ indlæg
Posts: 429
Joined: Mon Jan 28, 2013 4:25 pm
Location: Slangerup

Re: Hvad har du købt idag?

Post by Myde »

Gunness wrote:
BlueSwan wrote:Jeg vil helt klart også gerne prøve nogen flere Feld spil. Har kun prøvet Bora Bora og det var super godt.
Jamen jeg vil da meget gerne fremvise Luna eller In the Year of the Dragon, hvis vi ellers kan finde et sted at spille det :)
Jeg er også frisk på flere feld spil efter Bora Bora. Lægger også gerne stue til hvis det er.
User avatar
Wuffer
100+ indlæg
100+ indlæg
Posts: 173
Joined: Thu Jan 24, 2008 5:43 pm
Location: København

Re: Hvad har du købt idag?

Post by Wuffer »

Aftog Wiz War fra Mik og glæder mig til en omgang kaos med vennerne.
User avatar
Jonezy
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1476
Joined: Thu Mar 10, 2011 7:32 pm
Favoritspil: Castles of Burgundy, Hansa Teutonica, Orléans og Terraforming Mars er mine mere euro-orienteret favoritter, men Too Many Bones: Undertow er favorit SPILLET lige nu. Jeg er dog total omni-gamer og spiller stort set alle slags spil til stor fornøjelse. Holder blandt andet også meget af hyggelige fillers og CMoN terninge-fjol.
Location: Taastrup (København)
Has thanked: 312 times
Been thanked: 185 times

Re: Hvad har du købt idag?

Post by Jonezy »

Gunness wrote:
BlueSwan wrote:Jeg vil helt klart også gerne prøve nogen flere Feld spil. Har kun prøvet Bora Bora og det var super godt.
Jamen jeg vil da meget gerne fremvise Luna eller In the Year of the Dragon, hvis vi ellers kan finde et sted at spille det :)
Jeg er frisk og tager gerne til både Amager eller Vanløse.
Image
User avatar
Mikkel
500+ indlæg
500+ indlæg
Posts: 891
Joined: Tue Apr 17, 2007 3:51 pm
Favoritspil: Bl.a. Saint Petersburg, Euphoria, In the Year of the Dragon, Kingsburg.
Location: Græsted
Has thanked: 4 times
Been thanked: 23 times

Re: Hvad har du købt idag?

Post by Mikkel »

Gunness wrote:
BlueSwan wrote:Jeg vil helt klart også gerne prøve nogen flere Feld spil. Har kun prøvet Bora Bora og det var super godt.
Jamen jeg vil da meget gerne fremvise Luna eller In the Year of the Dragon, hvis vi ellers kan finde et sted at spille det :)
Uhhh - In The Year of the Dragon...Et spil som jeg blev introduceret til af Bugge. Et rigtig fedt spil, som bestemt kan stresse én :)
Kan klart anbefales!
Image
User avatar
Frouvne
10.000+ indlæg
10.000+ indlæg
Posts: 14623
Joined: Wed Apr 26, 2006 12:09 pm
Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
Location: 2900
Has thanked: 461 times
Been thanked: 655 times
Contact:

Re: Hvad har du købt idag?

Post by Frouvne »

Mice & Mystics blev indlemmet i samlingen, da jeg var så heldig at få det til en rimelig pris via køb og salgs-sektionen. Det skal nok blive sjovt! :)
frouvne, administrator

Image
User avatar
Jens_Hoppe
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Posts: 3743
Joined: Mon May 01, 2006 9:11 am
Location: Frederiksberg
Has thanked: 20 times
Been thanked: 83 times

Re: Hvad har du købt idag?

Post by Jens_Hoppe »

Jeg har på det sidste anskaffet mig Lords of Middle-Earth: Limited Edition og et lille pulp-eventyr-kapløbsspil med det mundrette navn Race to Adventure! The Spirit of the Century Exploration Game.
What are you, like 80?
Senest købt: Prey Another Day, MLEM: Space Agency
User avatar
BlueSwan
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1005
Joined: Fri Feb 01, 2013 8:12 am
Favoritspil: Android: Netrunner, Dominion, Mage Knight Board Game, Nations, Skak, Twilight Struggle, det meste af Stefan Feld og de fleste halvtunge Eurogames med fokus på ressource management og optimering.
Location: Helsinge
Contact:

Re: Hvad har du købt idag?

Post by BlueSwan »

Skulle bestille mine counter trays hos boardgamer.dk og så røg der et par spil eller tre med, nemlig:

Twilight Struggle
Android: Netrunner
Dominion: Alchemy


Bora Bora stod egentlig højest på ønskesedlen, men det må lige vente lidt endnu.
Sidst spillet:
Image
Min musik: http://www.soundcloud.com/blueswan
User avatar
Jens_Hoppe
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Posts: 3743
Joined: Mon May 01, 2006 9:11 am
Location: Frederiksberg
Has thanked: 20 times
Been thanked: 83 times

Re: Hvad har du købt idag?

Post by Jens_Hoppe »

Som altid med på beatet, har jeg anskaffet mig et eksemplar af det SdJ-nominerede Qwixx. Det virker rimeligt banalt og minimalistisk, men et spil eller to kan man vel få ud af det... :mrgreen:
What are you, like 80?
Senest købt: Prey Another Day, MLEM: Space Agency
Oseali
500+ indlæg
500+ indlæg
Posts: 510
Joined: Sun Feb 08, 2009 10:23 pm
Location: Hobro

Re: Hvad har du købt idag?

Post by Oseali »

Er på kursus i Holbæk, og svingede lige et smut forbi Kelzor eller Hack and slash som deres fysiske butik hedder, det blev til Terra Mystica, selvom jeg ikke har spillet i umådelige tider, kunne jeg ikke lade den stå :-)
Image
User avatar
JoelP
500+ indlæg
500+ indlæg
Posts: 682
Joined: Sun May 27, 2012 2:50 pm
Location: København

Re: Hvad har du købt idag?

Post by JoelP »

Qwixx er faktisk rigtigt fint, minder mig lidt om en blanding af lost cities og cant stop. Bedst med 3+ :)
User avatar
BlueSwan
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1005
Joined: Fri Feb 01, 2013 8:12 am
Favoritspil: Android: Netrunner, Dominion, Mage Knight Board Game, Nations, Skak, Twilight Struggle, det meste af Stefan Feld og de fleste halvtunge Eurogames med fokus på ressource management og optimering.
Location: Helsinge
Contact:

Re: Hvad har du købt idag?

Post by BlueSwan »

Ups. Jeg kom til at købe Bora Bora og Trajan hos amazon.de. Prisen var lige over 600 kr. samlet inklusive porto, så det var ikke galt. Noget helt andet er om jeg kan finde nogen at spille dem med.
Sidst spillet:
Image
Min musik: http://www.soundcloud.com/blueswan
Post Reply