Særbestilling af GMT Games til Boardgamer.dk

Her er man velkommen til at poste indlæg om udsalg og tilbud man har bemærket hos forhandlere. Forhandlere er også velkomne til selv at poste indlæg her. Det er endvidere her, man har mulighed for at koordinere fællesindkøb i ind- og udland.
User avatar
Robert
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1579
Joined: Mon Apr 14, 2008 11:18 am
Location: Slangerup
Been thanked: 2 times

Re: Særbestilling af GMT Games til Boardgamer.dk

Post by Robert »

Bugge wrote:Skal det forstås sådan, at jeg skal bestille de to spil jeg har bestildt?

Søren
Det vil jeg tro. Jeg har i hvert fald bestilt de counter trays jeg havde bedt om. Plus Jaipur (fristelsen blev for stor :evil: )
Sidst spillet:Image
Min profil på BGG
User avatar
Boardgamer.dk
250+ indlæg
250+ indlæg
Posts: 288
Joined: Sat Oct 13, 2007 10:30 pm

Re: Særbestilling af GMT Games til Boardgamer.dk

Post by Boardgamer.dk »

Robert wrote:
Bugge wrote:Skal det forstås sådan, at jeg skal bestille de to spil jeg har bestildt?

Søren
Det vil jeg tro. Jeg har i hvert fald bestilt de counter trays jeg havde bedt om. Plus Jaipur (fristelsen blev for stor :evil: )
I har fuldstændig ret. Det er så meget nemmere at holde styr på når systemet selv tager sig af lager og evt. betaling :)
http://www.Boardgamer.dk
Mission: Bedste service, bedste udvalg og flere brætspillere i Danmark
Spørg efter det du ikke ser :)
Følg med på Facebook og Google+
User avatar
Boardgamer.dk
250+ indlæg
250+ indlæg
Posts: 288
Joined: Sat Oct 13, 2007 10:30 pm

Re: Særbestilling af GMT Games til Boardgamer.dk

Post by Boardgamer.dk »

Nåh, jeg har lige fået faktura på min GMT bestilling, så hvis bankerne ellers tager sig sammen, så bliver varerne sendt fra Tyskland i starten af næste uge.

Desværre for mig, så havde de lige undladt at fortælle mig at de forbandede Counter Trays er underlagt en helt anden prisstruktur end de øvrige spil, så i får nu alle sammen Counter Trays til kostpriser. :?

Jeg har hævet prisen på hjemmesiden, men hvis der er nogen som har forudbestilt, og ikke lagt ordren i systemet endnu, så holder jeg selvfølgelig mit oprindelige løfte om pris.
http://www.Boardgamer.dk
Mission: Bedste service, bedste udvalg og flere brætspillere i Danmark
Spørg efter det du ikke ser :)
Følg med på Facebook og Google+
User avatar
larkin
250+ indlæg
250+ indlæg
Posts: 421
Joined: Sat May 10, 2008 8:46 pm
Favoritspil: Pt.: Combat Commander: Europe, Through the Ages, Age of Industry, Nexus Ops, Race for The Galaxy
Location: Frederiksberg C
Contact:

Re: Særbestilling af GMT Games til Boardgamer.dk

Post by larkin »

Boardgamer.dk wrote:Så er der lukket for denne gang, men der kommer nok en anden gang også.. og hvem ved, måske er det med sekigahara næste gang :)
Jeg er i hvert fald klar, hvis der kommer en omgang med sekigahara.... :P
User avatar
Kanzler
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Posts: 2956
Joined: Mon May 01, 2006 12:22 am
Location: Smørum
Has thanked: 211 times
Been thanked: 1 time

Re: Særbestilling af GMT Games til Boardgamer.dk

Post by Kanzler »

larkin wrote:
Boardgamer.dk wrote:Så er der lukket for denne gang, men der kommer nok en anden gang også.. og hvem ved, måske er det med sekigahara næste gang :)
Jeg er i hvert fald klar, hvis der kommer en omgang med sekigahara.... :P
Også mig! :D
User avatar
Stunke
250+ indlæg
250+ indlæg
Posts: 424
Joined: Thu Jan 18, 2007 12:16 am
Location: Mørkhøj

Re: Særbestilling af GMT Games til Boardgamer.dk

Post by Stunke »

Til verdensmesterskabet i boardgames, WBC, vil Sekigahara blive udgivet af GMT uanset om de har naaet deres P500 pre-orders eller ej.
Saa der skulle ikke gaa meget mere end to maaneder foer Sekigahara er tilbage paa markedet.

Ifoelge GMTs hjemmeside er Sekigahara sat til at blive genprintet Juli 2013.
It's about playing games, not owning games.
User avatar
Boardgamer.dk
250+ indlæg
250+ indlæg
Posts: 288
Joined: Sat Oct 13, 2007 10:30 pm

Re: Særbestilling af GMT Games til Boardgamer.dk

Post by Boardgamer.dk »

Opdatering af leverance!!

Jeg har lige fået at vide at GMT varerne ankom til Tyskland i går, og de skal så ompakkes og sendes ud til forhandlerne, heriblandt boardgamer.dk

Jeg regner derfor IKKE med at de når at dukke op i morgen, og vi skal så forvente dem snarligt efter weekenden.
Beklager forsinkelsen, jeg havde sgi regnet med at de var her inden weekenden. :(
http://www.Boardgamer.dk
Mission: Bedste service, bedste udvalg og flere brætspillere i Danmark
Spørg efter det du ikke ser :)
Følg med på Facebook og Google+
User avatar
ozimek
250+ indlæg
250+ indlæg
Posts: 298
Joined: Wed Jul 25, 2007 11:28 pm
Favoritspil: Napoleon in Europe, Axis & Aliies, Struggle of Empires,
Location: Aalborg
Contact:

Re: Særbestilling af GMT Games til Boardgamer.dk

Post by ozimek »

Boardgamer.dk wrote:Nåh, jeg har lige fået faktura på min GMT bestilling, så hvis bankerne ellers tager sig sammen, så bliver varerne sendt fra Tyskland i starten af næste uge.

Desværre for mig, så havde de lige undladt at fortælle mig at de forbandede Counter Trays er underlagt en helt anden prisstruktur end de øvrige spil, så i får nu alle sammen Counter Trays til kostpriser. :?

Jeg har hævet prisen på hjemmesiden, men hvis der er nogen som har forudbestilt, og ikke lagt ordren i systemet endnu, så holder jeg selvfølgelig mit oprindelige løfte om pris.
Så vidt jeg kunne se, stod de til 100 kr for 10 trays i går, da jeg bestilte, så jeg har altså ikke skrevet nogen note med reference til min "bestilling" her på forum. Håber det går.
User avatar
Boardgamer.dk
250+ indlæg
250+ indlæg
Posts: 288
Joined: Sat Oct 13, 2007 10:30 pm

Re: Særbestilling af GMT Games til Boardgamer.dk

Post by Boardgamer.dk »

Det går fint, jeg må have glemt at trykke "gem" sidst, det er vist fixet nu :)
http://www.Boardgamer.dk
Mission: Bedste service, bedste udvalg og flere brætspillere i Danmark
Spørg efter det du ikke ser :)
Følg med på Facebook og Google+
User avatar
Boardgamer.dk
250+ indlæg
250+ indlæg
Posts: 288
Joined: Sat Oct 13, 2007 10:30 pm

Re: Særbestilling af GMT Games til Boardgamer.dk

Post by Boardgamer.dk »

SÅ lykkedes det at få GMT brætspil hjem. Og hold da helt kæft 200 counter trays fylder meget :)

De der gerne vil hente eller have leveret under særlige forhold kan kontakte mig, helst på tlf. 20940181 eller claus@boardgamer.dk
De der har valgt at få varerne sendt, vil ryge ind under min sædvanlige rytme, og blive pakket onsdag og sendt torsdag morgen, så i har dem til weekenden.
http://www.Boardgamer.dk
Mission: Bedste service, bedste udvalg og flere brætspillere i Danmark
Spørg efter det du ikke ser :)
Følg med på Facebook og Google+
Post Reply