Hvad har du købt / fået / modtaget idag?

Alt hvad der ikke umiddelbart hører ind under de øvrige fora.
Sir William
1000+ indlæg
1000+ indlæg

Re: Hvad har du købt idag?

Post by Sir William »

BlueSwan wrote:Ups. Jeg kom til at købe Bora Bora og Trajan hos amazon.de. Prisen var lige over 600 kr. samlet inklusive porto, så det var ikke galt. Noget helt andet er om jeg kan finde nogen at spille dem med.
Skulle vel ikke være et problem 8) Har selv prøvet Trajan og det var positivt.

Det er vel snarere tiden der må blive et problem :P
Robert
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Been thanked: 2 times

Post by Robert »

BlueSwan wrote:Ups. Jeg kom til at købe Bora Bora og Trajan hos amazon.de. Prisen var lige over 600 kr. samlet inklusive porto, så det var ikke galt. Noget helt andet er om jeg kan finde nogen at spille dem med.
Dommen er klar.

:twisted: Du er blevet afhængig :twisted:
Sidst spillet:Image
Min profil på BGG
digter
500+ indlæg
500+ indlæg
Has thanked: 8 times
Been thanked: 12 times

Post by digter »

Robert wrote:
Dommen er klar.

:twisted: Du er blevet afhængig :twisted:
Det har jeg tænkt længe :lol:
Image
Mik
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Favoritspil: I alfabetisk orden: Across the Board - Age of Steam - Agricola - Ave Caesar - Carcassonne - Crokinole - Dominion - Echelon - Funkenschlag - Hare & Tortoise - Memoir '44 - Motorsportspillet - Robo Rally - Tales of the Arabian Nights

Post by Mik »

Var lige inde forbi Fantask og hente den seneste Quarriors-udvidelse: Quartifacts.
I modsætning til Lock-mekanismen, som jeg ikke har været begejstret for, håber jeg at Quest og Treasure-varianterne her bringer bedre nyt til spillet. Det vil vise sig på tirsdag!
Image
Mik
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Favoritspil: I alfabetisk orden: Across the Board - Age of Steam - Agricola - Ave Caesar - Carcassonne - Crokinole - Dominion - Echelon - Funkenschlag - Hare & Tortoise - Memoir '44 - Motorsportspillet - Robo Rally - Tales of the Arabian Nights

Post by Mik »

Hm. Jeg ville egentlig kun have købt Mastersættet til Summoner Wars,
men min svage karakter er stærkere end min fornuft, så jeg endte også med at købe et hav af Faction Decks og Reinforcements.
- og jeg aner ikke om jeg overhovedet kan lide spillet!!! :shock:
Image
Myde
250+ indlæg
250+ indlæg

Post by Myde »

Jeg fik købt Salmon Run forleden af Stony - selvom der har været blandede holdninger på forummet synes jeg det er ganske sjovt for hvad det er.
Jeg kunne dog se vi ikke havde 100% styr på hoppe-reglerne da vi spillede Roberts eksemplar...
BlueSwan
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Favoritspil: Android: Netrunner, Dominion, Mage Knight Board Game, Nations, Skak, Twilight Struggle, det meste af Stefan Feld og de fleste halvtunge Eurogames med fokus på ressource management og optimering.

Post by BlueSwan »

WOW! Har allerede fået Bora Bora og Trajan ind ad døren (irriterer mig dog ikke at boksene ikke er samme størrelse, som jeg havde forventet, da jeg er blevet lidt af en reolnazi). Havde forventet at der gik længere tid. Nu mangler jeg bare min pakke fra boardgamer.dk med Dominion: Alchemy, Twilight Struggle og Android: Netrunner og SÅ tror jeg lige jeg holder en pause med indkøb af nye spil.

I hvert fald indtil jeg skal være censor i Holbæk om en 3-4 ugers tid. Havde tænkt mig lige at besøge Kelzor.dk's butik når jeg nu alligevel er der. Har ikke nogen umiddelbare planer om at købe noget, men man ved jo aldrig...
Sidst spillet:
Image
Min musik: http://www.soundcloud.com/blueswan
Myde
250+ indlæg
250+ indlæg

Post by Myde »

BlueSwan wrote:WOW! Har allerede fået Bora Bora og Trajan ind ad døren (irriterer mig dog ikke at boksene ikke er samme størrelse, som jeg havde forventet, da jeg er blevet lidt af en reolnazi). Havde forventet at der gik længere tid. Nu mangler jeg bare min pakke fra boardgamer.dk med Dominion: Alchemy, Twilight Struggle og Android: Netrunner og SÅ tror jeg lige jeg holder en pause med indkøb af nye spil.

I hvert fald indtil jeg skal være censor i Holbæk om en 3-4 ugers tid. Havde tænkt mig lige at besøge Kelzor.dk's butik når jeg nu alligevel er der. Har ikke nogen umiddelbare planer om at købe noget, men man ved jo aldrig...
Du må sige til hvis du mangler nogen til at spille Bora Bora med - der tværede du jo os andre ud sidst :oops:
Jens_Hoppe
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Has thanked: 34 times
Been thanked: 94 times

Post by Jens_Hoppe »

Jens_Hoppe wrote:Som altid med på beatet, har jeg anskaffet mig et eksemplar af det SdJ-nominerede Qwixx. Det virker rimeligt banalt og minimalistisk, men et spil eller to kan man vel få ud af det... :mrgreen:
Så er jeg også blevet den lykkelige ejer af det sidste SdJ-nominerede spil, Augustus: En spiller trækker brikker fra en pose, spillerne placerer legions-meeples på deres plader på de symboler som matcher det trukne, og får en spiller pladen fuld, råber han ... Ave Cæsar!

Det lyder jo hæsblæsende spændende, så det skal nok blive sjovt at prøve. ;-)
What are you, like 80?
Senest købt: Fellowship of the Ring: Trick-Taking Game, Pixies, The Gang, Arcs
Mik
2500+ indlæg
2500+ indlæg

Post by Mik »

Jens_Hoppe wrote:
Jens_Hoppe wrote:Som altid med på beatet, har jeg anskaffet mig et eksemplar af det SdJ-nominerede Qwixx. Det virker rimeligt banalt og minimalistisk, men et spil eller to kan man vel få ud af det... :mrgreen:
Så er jeg også blevet den lykkelige ejer af det sidste SdJ-nominerede spil, Augustus: En spiller trækker brikker fra en pose, spillerne placerer legions-meeples på deres plader på de symboler som matcher det trukne, og får en spiller pladen fuld, råber han ... Ave Cæsar!

Det lyder jo hæsblæsende spændende, så det skal nok blive sjovt at prøve. ;-)
Man kan ikke sige andet end at din smag er bredtfavnende...
Image
BlueSwan
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Favoritspil: Android: Netrunner, Dominion, Mage Knight Board Game, Nations, Skak, Twilight Struggle, det meste af Stefan Feld og de fleste halvtunge Eurogames med fokus på ressource management og optimering.

Post by BlueSwan »

Myde wrote:
BlueSwan wrote:WOW! Har allerede fået Bora Bora og Trajan ind ad døren (irriterer mig dog ikke at boksene ikke er samme størrelse, som jeg havde forventet, da jeg er blevet lidt af en reolnazi). Havde forventet at der gik længere tid. Nu mangler jeg bare min pakke fra boardgamer.dk med Dominion: Alchemy, Twilight Struggle og Android: Netrunner og SÅ tror jeg lige jeg holder en pause med indkøb af nye spil.

Du må sige til hvis du mangler nogen til at spille Bora Bora med - der tværede du jo os andre ud sidst :oops:
Yes, satser på at lave et Bora Bora arrangement hos Sir William inden alt for længe - der er du meget velkommen!
Sidst spillet:
Image
Min musik: http://www.soundcloud.com/blueswan
Myde
250+ indlæg
250+ indlæg

Post by Myde »

BlueSwan wrote:
Myde wrote:

Yes, satser på at lave et Bora Bora arrangement hos Sir William inden alt for længe - der er du meget velkommen!
Det ville være super - der kender jeg jo vejen ;)
Jesper_Norris
100+ indlæg
100+ indlæg

Post by Jesper_Norris »

2 liter koldskål og 3 pakker Stryhns
Senest spillet:
Image

BGG profil
Spil-samling
Nissi
100+ indlæg
100+ indlæg
Favoritspil: Terra Mystica og Sid Meier's Civilization

Post by Nissi »

Jesper_Norris wrote:2 liter koldskål og 3 pakker Stryhns
Hmm, jeg plejer at putte kammerjunkere i min koldskål...
Jesper_Norris
100+ indlæg
100+ indlæg

Post by Jesper_Norris »

Nissi wrote:Hmm, jeg plejer at putte kammerjunkere i min koldskål...
Tænkte nok, at jeg gjorde noget galt ;)
Senest spillet:
Image

BGG profil
Spil-samling
Post Reply