Hvad har du købt / fået / modtaget idag?
Re: Hvad har du købt idag?
Jeg har lige købt Kingdom Builder (14 euro) og Chicago Express (22 euro) fra Amazon.de. Super billigt, og tilbuddet er der stadig de næste 31 timer!
- Sir William
- 1000+ indlæg
Har lige været på lokalt loppemarked, hvor jeg fandt 1 nyt Settlers of Catan 3rd ed for 25 kr. Folien var fjernet, men brikkerne var ikke trykket ud.
Perfekt gave til niecen som ønsker sig det!
Perfekt gave til niecen som ønsker sig det!
- BlueSwan
- 1000+ indlæg
- Favoritspil: Android: Netrunner, Dominion, Mage Knight Board Game, Nations, Skak, Twilight Struggle, det meste af Stefan Feld og de fleste halvtunge Eurogames med fokus på ressource management og optimering.
Ja, det er latterligt billigt det tilbud på Kingdom Builder. Måske lidt fjollet, men jeg gider bare ikke de tyske kort, selvom der kun er 10 af dem.Tyfo wrote:Jeg har lige købt Kingdom Builder (14 euro) og Chicago Express (22 euro) fra Amazon.de. Super billigt, og tilbuddet er der stadig de næste 31 timer!
Jeg gav det også lidt tanke, og kom frem til at der jo kun skal bruges 3 per spil, så jeg tror jeg overlever. Jeg overvejer lidt bare at printe nogle kort ud fra BGG og laminere dem, så det skal nok gå.BlueSwan wrote:Ja, det er latterligt billigt det tilbud på Kingdom Builder. Måske lidt fjollet, men jeg gider bare ikke de tyske kort, selvom der kun er 10 af dem.Tyfo wrote:Jeg har lige købt Kingdom Builder (14 euro) og Chicago Express (22 euro) fra Amazon.de. Super billigt, og tilbuddet er der stadig de næste 31 timer!

- Sir William
- 1000+ indlæg
Formoder det er uden forsendelse, men har den tyske side samme mulighed som uk siden, altså gratis forsendelse ved et bestemt forbrug?BlueSwan wrote:Ja, det er latterligt billigt det tilbud på Kingdom Builder. Måske lidt fjollet, men jeg gider bare ikke de tyske kort, selvom der kun er 10 af dem.Tyfo wrote:Jeg har lige købt Kingdom Builder (14 euro) og Chicago Express (22 euro) fra Amazon.de. Super billigt, og tilbuddet er der stadig de næste 31 timer!
- digter
- 500+ indlæg
- Has thanked: 8 times
- Been thanked: 12 times
20 Euro, dog kun inden for Tysklands grænser. Så kan man lige snuppe Hanabi medSir William wrote:Formoder det er uden forsendelse, men har den tyske side samme mulighed som uk siden, altså gratis forsendelse ved et bestemt forbrug?BlueSwan wrote:Ja, det er latterligt billigt det tilbud på Kingdom Builder. Måske lidt fjollet, men jeg gider bare ikke de tyske kort, selvom der kun er 10 af dem.Tyfo wrote:Jeg har lige købt Kingdom Builder (14 euro) og Chicago Express (22 euro) fra Amazon.de. Super billigt, og tilbuddet er der stadig de næste 31 timer!

Last edited by digter on Sun Jun 02, 2013 4:05 pm, edited 1 time in total.

Ja, det er uden forsendelse. Men de har vist fast fragt uanset hvor meget du skal have med, sålænge det altsamemn er fra "Amazon.de" og ikke deres assosicates. Jeg betalte €4.62 i fragt = 35 kr for Kingdom Builder + Chicago Express + diverse kabler og andet jeg skulle have med.Sir William wrote:Formoder det er uden forsendelse, men har den tyske side samme mulighed som uk siden, altså gratis forsendelse ved et bestemt forbrug?BlueSwan wrote:Ja, det er latterligt billigt det tilbud på Kingdom Builder. Måske lidt fjollet, men jeg gider bare ikke de tyske kort, selvom der kun er 10 af dem.Tyfo wrote:Jeg har lige købt Kingdom Builder (14 euro) og Chicago Express (22 euro) fra Amazon.de. Super billigt, og tilbuddet er der stadig de næste 31 timer!
- Sir William
- 1000+ indlæg
Kun via tilknyttede butikker: http://www.amazon.de/gp/offer-listing/B ... dition=new (15-19 euro)Sir William wrote:Havde de også udvidelsen til Chicago Express?
- Mik
- 2500+ indlæg
- Favoritspil: I alfabetisk orden: Across the Board - Age of Steam - Agricola - Ave Caesar - Carcassonne - Crokinole - Dominion - Echelon - Funkenschlag - Hare & Tortoise - Memoir '44 - Motorsportspillet - Robo Rally - Tales of the Arabian Nights
Så er jeg blevet den stolte ejer af Mage Wars sammen med udvidelserne
Forcemaster vs. Warlord
Spell Tome I
Spell Tome II
samt Action Marker sættet til spiller 3 og 4.
Forcemaster vs. Warlord
Spell Tome I
Spell Tome II
Vil du ud med, hvor du fandt Forcemaster vs. Warlord?Mik wrote:Så er jeg blevet den stolte ejer af Mage Wars sammen med udvidelserne
Forcemaster vs. Warlord
Spell Tome I
Spell Tome II
Søger: The Palaces of Carrara (Eng. udgave), Yedo (Eng. udgave)
- BlueSwan
- 1000+ indlæg
- Favoritspil: Android: Netrunner, Dominion, Mage Knight Board Game, Nations, Skak, Twilight Struggle, det meste af Stefan Feld og de fleste halvtunge Eurogames med fokus på ressource management og optimering.
Har bestilt de to miniudvidelser til Castles Of Burgundy. Ekstra spilleplader via Spielbox magazine nr.5/2011. Ekstra tiles via Boardgamegeek Store. Skal snart have revanche imod Sir William.
-
- 1000+ indlæg
Jeg regner med at have den i næste uge, hvis det har interesse.. og den nye udvidelse også faktiskStormP wrote:Vil du ud med, hvor du fandt Forcemaster vs. Warlord?Mik wrote:Så er jeg blevet den stolte ejer af Mage Wars sammen med udvidelserne
Forcemaster vs. Warlord
Spell Tome I
Spell Tome II

Sjov > regler .... HVER gang
Formel for behov for brætspilsindkøb = N + 1, hvor N = antal uåbnede brætspil i samling
Formel for behov for brætspilsindkøb = N + 1, hvor N = antal uåbnede brætspil i samling
- Mik
- 2500+ indlæg
- Favoritspil: I alfabetisk orden: Across the Board - Age of Steam - Agricola - Ave Caesar - Carcassonne - Crokinole - Dominion - Echelon - Funkenschlag - Hare & Tortoise - Memoir '44 - Motorsportspillet - Robo Rally - Tales of the Arabian Nights
Leisure Games i England, som jeg har brugt i 25 år.StormP wrote:Vil du ud med, hvor du fandt Forcemaster vs. Warlord?
Men det er ved at være slut nu. De har skiftet fra PostDanmark til TNT i januar, og alle tre gange jeg har købt pakker har jeg været utilfreds med leveringen.
Udover problemet med overhovedet at få pakken udleveret, bestilte jeg varerne mandag den 20 maj, og jeg fik dem leveret den 6. juni. Så at vente en uge mere på at købe den i en dansk butik, er bedre for blodtrykket!
- Jens_Hoppe
- 2500+ indlæg
- Has thanked: 34 times
- Been thanked: 94 times
Netop ankommet er en pakke fra amazon.de, indeholdende Kingdom Builder og Der Kleine Prinz: Mein Zuhause ist zu klein.
What are you, like 80?
Senest købt: Fellowship of the Ring: Trick-Taking Game, Pixies, The Gang, Arcs
Senest købt: Fellowship of the Ring: Trick-Taking Game, Pixies, The Gang, Arcs