Gunness wrote:@Frouvne: udmærket forslag med Luna Llena, men det handler så hudt jeg visker om varulve (mindre detalje)
@Tallens: Jeg beundrer din udholdenhed, hvis du ikke er så vild med LNoE og alligevel har spillet næsten 20 spil

Hvad er i øvrigt "zombie kiting"? Jeg er ikke så meget inde i zombieuniverset.
Jeg mener man skal prøvet spillet et par gange mere end bare "okey det er dårligt fordi?" ... så selv om det ikke er ligeså sjovt som de andre så har det stadig en hvis underholdning, spillets opbygning er bare ikke så underholdende, lidt for meget random synes jeg til min smag.
"Zombie Kiting" er en teknik som co-op spil godt kan lide lidt under, når "modstanderen" har et "bestemt" flytte mønster er ved at "Kite" zombierne rundt, undgår man en hel mekanisme - fordi man enten bevæger sig for hurtigt til de kan indhente eller fordi deres bevægemønster er alt for forudsigeligt.
- LNoE har et problem med at der er en meget lille spawn potion (max 12 zombier på boarded af gangen) af zombier, så det er "nemt" for (4) Spillerne at stille sig steder og flytte sig rundt, således at Zombier ikke rigtig betyder så meget. - der er nogle få kort som kan give spillerne en overraskelse, men som Zombie-spiller har man ikke specielt mange af de kort.
Jeg har ladet mig fortælle at udvidelserne til LNoE gør lidt op for det dog.
- Zombicide kan også godt lide lidt under Zombie kiting, men til forskel fra LNoE så bliver man hurtig smidt i graven hvis man gør det for længe, fordi så snart grænsen af zombier er nået, så begynder de virkelig at flytte hurtigt, og så kan man slet ikke kite noget som helst og man dør grusomt (som det bør være hvis man leger med zombier).
- Zpocalypse lider ikke under det på samme måde, da det er langt mere Line of Sight baseret, og hvis man løber ud af deres rækkevidde, så skifter de blot retning og æder de andre overlevende. - Zombierne kommer også fra mange sider på en gang, og derfor bliver man nød til at dele sig lidt op, og prøve sig frem - og passe på at de andre spillere ikke er ude på at score et par hurtige points ved at skyde en i ryggen for noget mad!
//Tallens'out