Hvad har du købt / fået / modtaget idag?
- Frouvne
- 10.000+ indlæg
- Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
- Has thanked: 636 times
- Been thanked: 934 times
Re: Hvad har du købt idag?
Så fik jeg langt om længe mit eksemplar af The Guns of Gettysburg. Med godt og vel 14 dage til 150 års jubilæet for slaget, kunne det jo næsten ikke være timet bedre. Første spilaftale er iscenesat til slagets første dag, så nu er det bare om at få reglerne under huden ... hvilket sikkert også kommer til at kræve en indsats.
frouvne, administrator

- Larsine
- 2500+ indlæg
- Has thanked: 1 time
I går var jeg på Bispebjerg Hospital med Larna, og efterfølgende tog vi en tur I Fantask, hvor Village Inn og Storm Front (Til Shadowrun) faldt I mine hænder.
Bagefter spiste vi en dejlig frokost på Husmanns Vinstue.
Bagefter spiste vi en dejlig frokost på Husmanns Vinstue.
- Gunness
- 5000+ indlæg
- Favoritspil: Twilight Struggle, Wonderland's War, Unsettled, Great Western Trail
- Has thanked: 720 times
- Been thanked: 841 times
Var forbi JoelP og hente Labyrinth: The War on Terror
Bestilt: Leviathan Wilds, Floe, The Old King's Crown, Dark Quarter, How to Save a World, Scales of Fate
Seneste: Altay, Trailblazer, Deep Regrets, Fromage, Santorini exp., SETI
- Mik
- 2500+ indlæg
- Favoritspil: I alfabetisk orden: Across the Board - Age of Steam - Agricola - Ave Caesar - Carcassonne - Crokinole - Dominion - Echelon - Funkenschlag - Hare & Tortoise - Memoir '44 - Motorsportspillet - Robo Rally - Tales of the Arabian Nights
Har købt yderligere 3 udvidelser til Summoner Wars, inkl. Jungle Elves. Elefanterne er bare for seje.
- Jonezy
- 1000+ indlæg
- Favoritspil: Castles of Burgundy, Hansa Teutonica, Orléans og Terraforming Mars er mine mere euro-orienteret favoritter, men Too Many Bones: Undertow er favorit SPILLET lige nu. Jeg er dog total omni-gamer og spiller stort set alle slags spil til stor fornøjelse. Holder blandt andet også meget af hyggelige fillers og CMoN terninge-fjol.
- Has thanked: 549 times
- Been thanked: 336 times
Gorillaerne er sgu også seje... Faktisk kan man lave et heftigt deck udelukkende med dyr som commons med de Jungle Elves. Du siger bare til, hvis du mangler een at prøve elefanterne af imod.Mik wrote:Har købt yderligere 3 udvidelser til Summoner Wars, inkl. Jungle Elves. Elefanterne er bare for seje.
- Jonezy
- 1000+ indlæg
- Favoritspil: Castles of Burgundy, Hansa Teutonica, Orléans og Terraforming Mars er mine mere euro-orienteret favoritter, men Too Many Bones: Undertow er favorit SPILLET lige nu. Jeg er dog total omni-gamer og spiller stort set alle slags spil til stor fornøjelse. Holder blandt andet også meget af hyggelige fillers og CMoN terninge-fjol.
Var forbi min lokale GLS pusher og hente en pakke fra Boardgamer.dk igår. I pakken lå Dominant Species (3rd printing) og Core Worlds.
Dominant Species fandt jeg utroligt interessant, da jeg fik prøvet et par runder hos Gunness den anden uge og tror at det er et af de 'tungere' spil, som jeg har prøvet, som har tiltalt mig mest. Derfor måtte jeg eje det, da jeg havde lidt ekstra på kontoen. Core Worlds røg oven i, da jeg håber at det er et let tilgængeligt Sci-Fi spil, som jeg kan spille med mine ikke så brætspils erfarne venner og bekendte.
Dominant Species fandt jeg utroligt interessant, da jeg fik prøvet et par runder hos Gunness den anden uge og tror at det er et af de 'tungere' spil, som jeg har prøvet, som har tiltalt mig mest. Derfor måtte jeg eje det, da jeg havde lidt ekstra på kontoen. Core Worlds røg oven i, da jeg håber at det er et let tilgængeligt Sci-Fi spil, som jeg kan spille med mine ikke så brætspils erfarne venner og bekendte.
Core Worlds er super fint, men jeg vil kraftigt anbefale udvidelsen. Spillet føles mere 'færdigt' med den. Selvom det selvfølgelig komplicerer det (minimalt) mere
- Jonezy
- 1000+ indlæg
Tak for tippet.JoelP wrote:Core Worlds er super fint, men jeg vil kraftigt anbefale udvidelsen. Spillet føles mere 'færdigt' med den. Selvom det selvfølgelig komplicerer det (minimalt) mere

- Jens_Hoppe
- 2500+ indlæg
- Has thanked: 34 times
- Been thanked: 94 times
I dag fik jeg et eksemplar af krigsspillet Panzer Grenadier: Saipan 1944, som må siges at have nogle af de flotteste mapboards endnu set i krigsspil.

What are you, like 80?
Senest købt: Fellowship of the Ring: Trick-Taking Game, Pixies, The Gang, Arcs
Senest købt: Fellowship of the Ring: Trick-Taking Game, Pixies, The Gang, Arcs
Det ser lækkert ud, jeg håber at CoH: Guadacanal kortene bliver lige så stemningsfuldeJens_Hoppe wrote:I dag fik jeg et eksemplar af krigsspillet Panzer Grenadier: Saipan 1944, som må siges at have nogle af de flotteste mapboards endnu set i krigsspil.
- BlueSwan
- 1000+ indlæg
- Favoritspil: Android: Netrunner, Dominion, Mage Knight Board Game, Nations, Skak, Twilight Struggle, det meste af Stefan Feld og de fleste halvtunge Eurogames med fokus på ressource management og optimering.
Jeg har lige været censor i Holbæk i to dage, så jeg tænkte at jeg ville smutte forbi hack'n'slash, kelz0r.dk's fysiske butik. Jeg havde set at de havde et fortrinligt tilbud på Agricola til kr.343. Desværre viste det sig at butikspriserne var helt anderledes - her kostede det 550 kr. Da jeg ikke er typen der prutter om prisen besluttede jeg mig så for at droppe det, så ingen brætspil til mig i den omgang.
- Stony
- 5000+ indlæg
- Favoritspil: Gaia Project, Brass (begge versioner), Hansa Teutonica, Steam, Concordia, Crokinole
- Has thanked: 50 times
- Been thanked: 120 times
Så fik jeg afhentet en pakke med Viticulture, Gearworld samt udvidelsen til Kingdom Builder.
Jeg lægger dem ved siden af de andre spil, der stadig er i shrinkwrap.
Jeg lægger dem ved siden af de andre spil, der stadig er i shrinkwrap.

Sidst spillet:

- Gunness
- 5000+ indlæg
- Favoritspil: Twilight Struggle, Wonderland's War, Unsettled, Great Western Trail
Kingdom Builder ankom fra Amazon.de
Bestilt: Leviathan Wilds, Floe, The Old King's Crown, Dark Quarter, How to Save a World, Scales of Fate
Jeg er kommet til at bestille Tobago - det glæder jeg mig til at prøve når det bliver leveret 

- Gunness
- 5000+ indlæg
Fra Boardgamer kom Agents of SMERSH, som jeg allerede har siddet og savlet lidt over nu. Stor ros til Claus for ekstra god og engageret service hele vejen