Hvad har du købt / fået / modtaget idag?

Alt hvad der ikke umiddelbart hører ind under de øvrige fora.
User avatar
Andrea
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Posts: 3956
Joined: Fri Sep 01, 2006 11:51 am
Location: Roskilde
Has thanked: 138 times
Been thanked: 130 times

Post by Andrea »

Andrea wrote:Jeg glemte at skrive den anden dag, at jeg købte Formula De (kærestens julegave), så nu går vi og venter på, at det dukker op.
... ooog jeg kan så nu røbe, at jeg ved samme lejlighed købte 2 sæt ekstra baner (i håb om, at vi kunne lide spillet - og ja, det kunne vi), som han i dag har fået som fødselsdagsgave! :) Det drejer sig om 9&10 samt 17&18.
User avatar
Tobias
500+ indlæg
500+ indlæg
Posts: 857
Joined: Mon May 01, 2006 7:24 am
Location: Lynge

Post by Tobias »

I løbet af den sidste uge fandt en række spil vejen til mine hylder mens et spil måtte videre.
Jeg byttede mig til Doom i bytte for Mr. Jack.
Mr. Jack var et godt spil men jeg ville realistisk aldrig komme til, at spille det igen givet de mange andre fede 2 personersspil.
Til gengæld kunne det være sjovt at prøve Doom, som berøvede mig for mange timers søvn da det var et banebrydende PC spil til min 100 Hz, 8 MB 486'er :D
Yderligere investerede jeg i War of the Ring og fik prøve spillet det i fredags.
Jeg fordøjer stadig spillet og det skal prøves igen før jeg bestemmer mig for om det er SÅ godt.
Så fik jeg også forudbestilt Hannibal: Rome vs. Carthage, som er et spil jeg længe gerne ville have prøvet, hvis det ikke var for priserne på Ebay, der var skyhøje.
Sidst fik jeg byttet mig til Civilization fra Avalon Hill. Endnu en klassiker, som jeg glæder mig til, at prøve kræfter med.
En ganske givende uge og underholdning nok til resten af måneden :wink:
User avatar
Jens_Hoppe
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Posts: 3743
Joined: Mon May 01, 2006 9:11 am
Location: Frederiksberg
Has thanked: 20 times
Been thanked: 83 times

Post by Jens_Hoppe »

Tobias wrote:En ganske givende uge og underholdning nok til resten af måneden :wink:
Men også kun fordi det er en kort måned! :)
What are you, like 80?
Senest købt: Prey Another Day, MLEM: Space Agency
User avatar
Frouvne
10.000+ indlæg
10.000+ indlæg
Posts: 14614
Joined: Wed Apr 26, 2006 12:09 pm
Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
Location: 2900
Has thanked: 457 times
Been thanked: 651 times
Contact:

Post by Frouvne »

Andrea wrote:
Andrea wrote:Jeg glemte at skrive den anden dag, at jeg købte Formula De (kærestens julegave), så nu går vi og venter på, at det dukker op.
... ooog jeg kan så nu røbe, at jeg ved samme lejlighed købte 2 sæt ekstra baner (i håb om, at vi kunne lide spillet - og ja, det kunne vi), som han i dag har fået som fødselsdagsgave! :) Det drejer sig om 9&10 samt 17&18.
Stort til lykke til kæresten! :D
frouvne, administrator

Image
User avatar
Andrea
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Posts: 3956
Joined: Fri Sep 01, 2006 11:51 am
Location: Roskilde
Has thanked: 138 times
Been thanked: 130 times

Post by Andrea »

Frouvne wrote: Stort til lykke til kæresten! :D
Jo tak! Håber han bliver inspireret og giver noget inde for samme kategori til min fødselsdag om et par uger ;)

Tobias - det er da en fin høst der!


... og så kan jeg lige så godt indrømme, at jeg er i gang med at købe Vinci af Stony (lækkert lille spil, som jeg blev lokket til at prøve online, og som jeg ikke har kunnet glemme) - og når der alligevel skulle porto på bordet, så kunne jeg lige så godt tage Alhambra med i købet :roll:
User avatar
Frouvne
10.000+ indlæg
10.000+ indlæg
Posts: 14614
Joined: Wed Apr 26, 2006 12:09 pm
Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
Location: 2900
Has thanked: 457 times
Been thanked: 651 times
Contact:

Post by Frouvne »

Andrea wrote:[...] og når der alligevel skulle porto på bordet, så kunne jeg lige så godt tage Alhambra med i købet :roll:
Er der nogen, der kan nikke genkendende til den kommentar? :D
frouvne, administrator

Image
User avatar
qute
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1018
Joined: Tue Sep 19, 2006 9:40 am
Location: Taastrup
Contact:

Post by qute »

Frouvne wrote:
Andrea wrote:[...] og når der alligevel skulle porto på bordet, så kunne jeg lige så godt tage Alhambra med i købet :roll:
Er der nogen, der kan nikke genkendende til den kommentar? :D
Ha ha :lol:
User avatar
Andrea
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Posts: 3956
Joined: Fri Sep 01, 2006 11:51 am
Location: Roskilde
Has thanked: 138 times
Been thanked: 130 times

Post by Andrea »

qute wrote:
Frouvne wrote:
Andrea wrote:[...] og når der alligevel skulle porto på bordet, så kunne jeg lige så godt tage Alhambra med i købet :roll:
Er der nogen, der kan nikke genkendende til den kommentar? :D
Ha ha :lol:
Så! Ikke drille! Bare fordi man godt kan lide at samle til bunke... :oops:
User avatar
Andrea
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Posts: 3956
Joined: Fri Sep 01, 2006 11:51 am
Location: Roskilde
Has thanked: 138 times
Been thanked: 130 times

Post by Andrea »

Har købt Busen Memo i denne uge. Jeg skulle bruge det som gave til en 20 års fødselsdag i går, men pga. vejret måtte jeg opgive at tage af sted, så fødselaren må vente lidt med at få gaven.
(og så røg der også Heckmeck med i samme omgang, men sig det ikke til Allan, for det var selvfølgelig pga. post-argumentet ;)).



Desuden er jeg i gang med at skille mig af med nogle spil, som jeg tror, jeg giver til en veninde, så hun kan spiludvikle på dem! :)
User avatar
Helle
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 5493
Joined: Wed Apr 26, 2006 2:28 pm
Location: 2900 Hellerup
Has thanked: 6 times
Been thanked: 4 times
Contact:

Post by Helle »

Jamen, Andrea....

Den logik kender vist Allan alt til ....

Men jeg håber da, at du så i det her vejr, hvor lejligheden ligner en igloo - på trods af de store trøjer I må have på - har fået spillet lidt spil derhjemme, når I nu gik glip af en fødselsdag....

Helle
User avatar
Andrea
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Posts: 3956
Joined: Fri Sep 01, 2006 11:51 am
Location: Roskilde
Has thanked: 138 times
Been thanked: 130 times

Post by Andrea »

Næ, tværtimod har vi aflyst to spilaftaler denne weekend pga. vejret samt det faktum, at Jens er syg :(

Og eftersom han ikke er på toppen, så tvivler jeg på, at vi får spillet synderlig meget, men det kan da være, at han er frisk på at prøve Heckmeck... Det er trods alt rimelig let at gå til, selvom man har feber :)

Jeg tog i øvrigt billeder af snemængderne herude i formiddags - smider nok et billede ind i snetråden senere!
User avatar
Frouvne
10.000+ indlæg
10.000+ indlæg
Posts: 14614
Joined: Wed Apr 26, 2006 12:09 pm
Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
Location: 2900
Has thanked: 457 times
Been thanked: 651 times
Contact:

Post by Frouvne »

Andrea wrote:Næ, tværtimod har vi aflyst to spilaftaler denne weekend pga. vejret samt det faktum, at Jens er syg :( [...]
Jeg har også fået aflyst ugens to spilaftaler med de samme begrundelser!!! :cry:

- altså sygdom sådan i mere generel forstand, ikke Jens' sygdom! :wink: Men god bedring med ham!
frouvne, administrator

Image
Rune Petersen
500+ indlæg
500+ indlæg
Posts: 624
Joined: Mon Jan 29, 2007 12:52 am

Post by Rune Petersen »

Back on topic...

I dag faldt der søreme nogle nye indkøb af til undertegnede. Khronos, Doom Expansion og Onward, Christian Soldiers blev det til i denne omgang.

Jeg håber på at få spillet sidstnævnte inden alt for længe, selvom det kan være svært at finde interesserede spillere til spil, der ikke lige ligger tæt op ad den tyske genre (uha!).

Doom skal jeg nok få lokket folk med på. Deathmatch er en ret herlig tilføjelse i udvidelsen - det skal da prøves.

Næste spil på listen: Descent. Eller Arkham Horror... eller Shogun... eller... ARGH! :shock:
User avatar
Erik Mejer Hansen
100+ indlæg
100+ indlæg
Posts: 182
Joined: Mon May 01, 2006 9:32 pm
Location: Århus N
Contact:

Post by Erik Mejer Hansen »

Kæresten fandt et rigtigt godt tilbud på Attika.
Og så slog porto argumentet ellers til igen.



Og så det blev også til:
Shogun
Thurn und Taxis
Kupferkessel Co.
Louis XIV
Alhambra

:oops:
www.mejer-hansen.dk
Stadig kun 18,68% færdig med at male ToI, men tilgengæld helt færdig med at "clippe" Combat Commander: Europe. Og Europe Engulfed. Og To the Last man...
User avatar
Tina
100+ indlæg
100+ indlæg
Posts: 192
Joined: Sat Jan 27, 2007 1:52 am
Location: Valby

Post by Tina »

Har i løbet af dagen erhveret mig nogle spil.

Kl 7.03 blev det til Scotland Yard
Kl 17.50 BattleLore
Kl 17.58 Mare Nostrum
kl 19.57 El Grande

At købe spil på auktion er fantastisk hvis man kan leve med de er brugt! :D
Post Reply