Hvad har du købt / fået / modtaget idag?

Alt hvad der ikke umiddelbart hører ind under de øvrige fora.
User avatar
JoelP
500+ indlæg
500+ indlæg
Posts: 682
Joined: Sun May 27, 2012 2:50 pm
Location: København

Re: Hvad har du købt idag?

Post by JoelP »

Gunness wrote:Fra Boardgamer kom Agents of SMERSH, som jeg allerede har siddet og savlet lidt over nu. Stor ros til Claus for ekstra god og engageret service hele vejen :)
Glæd dig. Det er et virkeligt sjovt....'spil'? Men læs lige den her, inden du kaster dig over det, de regler, der følger med er virkelig ikke meget værd

http://www.boardgamegeek.com/filepage/8 ... es-and-faq
User avatar
Gunness
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 5110
Joined: Wed Oct 18, 2006 11:26 am
Favoritspil: Twilight Struggle, Wonderland's War, Unsettled, Great Western Trail
Location: København
Has thanked: 487 times
Been thanked: 523 times

Re: Hvad har du købt idag?

Post by Gunness »

Tak! Jeg har prøvet det en enkelt gang, hvor jeg morede mg fantastisk godt (og ikke kun fordi det var en julefrokost og vi havde fået et par øl først). Det er måske ikke så meget spil i traditionel forstand, men det kan jeg fint leve med :)

Og ja, jeg har læst lidt om regelforvirringen. Der er stort set lige kommet et komplet regelsæt 2.0.
Bestilt: Floe, The Old King's Crown, Mycelia, Peacekeepers, An Age Contrived, Unconscious Mind, Rise & Fall, Dark Quarter, Through Ice & Snow
Seneste: 7th Citadel, Match of the Century, Faraway, Boonlake, Senjutsu, Fractal, Sleeping Gods 2
User avatar
Brichs
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1126
Joined: Mon Jun 16, 2008 1:47 pm

Re: Hvad har du købt idag?

Post by Brichs »

JoelP wrote:
Gunness wrote:Fra Boardgamer kom Agents of SMERSH, som jeg allerede har siddet og savlet lidt over nu. Stor ros til Claus for ekstra god og engageret service hele vejen :)
Glæd dig. Det er et virkeligt sjovt....'spil'? Men læs lige den her, inden du kaster dig over det, de regler, der følger med er virkelig ikke meget værd

http://www.boardgamegeek.com/filepage/8 ... es-and-faq
Spillede vi med de reviderede regler? For jeg morede mig storslået, da vi spillede det...


Udover det, så kom jeg i går hjem med mine custom terninger til min Vampire-kampagne. Udover det har jeg også fået fat i Mads Havshøj's "Kroket", som jeg glæder mig til at spille med øl og hygge. Det var en af de nominerede til Fastavals brætspilspris. Dejligt spil.
Image
http://peter.brichs.net - brætspilsblog
User avatar
Gunness
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 5110
Joined: Wed Oct 18, 2006 11:26 am
Favoritspil: Twilight Struggle, Wonderland's War, Unsettled, Great Western Trail
Location: København
Has thanked: 487 times
Been thanked: 523 times

Re: Hvad har du købt idag?

Post by Gunness »

Brichs wrote:Spillede vi med de reviderede regler? For jeg morede mig storslået, da vi spillede det...
De reviderede regler er kommet den 13.6, så hvis I har spillet det for mere end to uger siden, har du nok været udsat for de gamle regler. Men så vidt jeg ved, er de bare skrevet om, så de fremstår klarere og mere utvetydigt. Der er - mig bekendt - ikke lavet noget om i reglerne som sådan.
Bestilt: Floe, The Old King's Crown, Mycelia, Peacekeepers, An Age Contrived, Unconscious Mind, Rise & Fall, Dark Quarter, Through Ice & Snow
Seneste: 7th Citadel, Match of the Century, Faraway, Boonlake, Senjutsu, Fractal, Sleeping Gods 2
User avatar
JoelP
500+ indlæg
500+ indlæg
Posts: 682
Joined: Sun May 27, 2012 2:50 pm
Location: København

Re: Hvad har du købt idag?

Post by JoelP »

Vi spillede stort set rigtigt, bortset fra endgame, som vi spillede helt forkert. Men det er jo også ligemeget, så længe man kommer på eventyr :)
User avatar
Mik
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Posts: 3642
Joined: Tue Jun 24, 2008 12:09 pm
Favoritspil: I alfabetisk orden: Across the Board - Age of Steam - Agricola - Ave Caesar - Carcassonne - Crokinole - Dominion - Echelon - Funkenschlag - Hare & Tortoise - Memoir '44 - Motorsportspillet - Robo Rally - Tales of the Arabian Nights
Location: København Nørrebro
Contact:

Re: Hvad har du købt idag?

Post by Mik »

Bestilte et ekstra bræt til Summoner Wars, for at kunne spille team play eller have flere spil i gang på samme tid. Jeg havde dog ikke forestillet mig at jeg ville bliver prakket originalpladen på, så jeg har allerede fortrudt købet. I stedet for at kunne lægge et ekstra bræt ned i æsken har jeg nu et irriterende stort bræt som hverken passer her eller der. Ikke nogen succes! :evil:

Heldigvis blev besøget i Fantask alligevel glædeligt, da Dominion Guilds var kommet - så nu er samlingen endelig komplet!
Image
User avatar
pytman
250+ indlæg
250+ indlæg
Posts: 328
Joined: Sun Nov 08, 2009 1:47 pm
Location: Næstved

Re: Hvad har du købt idag?

Post by pytman »

Var lige et smut forbi Dragons Lair og samlede Guild Hall op..
Image
User avatar
BlueSwan
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1005
Joined: Fri Feb 01, 2013 8:12 am
Favoritspil: Android: Netrunner, Dominion, Mage Knight Board Game, Nations, Skak, Twilight Struggle, det meste af Stefan Feld og de fleste halvtunge Eurogames med fokus på ressource management og optimering.
Location: Helsinge
Contact:

Re: Hvad har du købt idag?

Post by BlueSwan »

Mik wrote:Heldigvis blev besøget i Fantask alligevel glædeligt, da Dominion Guilds var kommet - så nu er samlingen endelig komplet!
Wow, er den kommet! Så skal jeg da også have den i en ruf!
Sidst spillet:
Image
Min musik: http://www.soundcloud.com/blueswan
User avatar
Frouvne
10.000+ indlæg
10.000+ indlæg
Posts: 14583
Joined: Wed Apr 26, 2006 12:09 pm
Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
Location: 2900
Has thanked: 447 times
Been thanked: 628 times
Contact:

Re: Hvad har du købt idag?

Post by Frouvne »

Har netop erhvervet mig et eksemplar af Lost Legacy, som jeg har tænkt kunne være oplagt at have med i bagagen, når vi tager på ferie.
frouvne, administrator

Image
User avatar
BlueSwan
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1005
Joined: Fri Feb 01, 2013 8:12 am
Favoritspil: Android: Netrunner, Dominion, Mage Knight Board Game, Nations, Skak, Twilight Struggle, det meste af Stefan Feld og de fleste halvtunge Eurogames med fokus på ressource management og optimering.
Location: Helsinge
Contact:

Re: Hvad har du købt idag?

Post by BlueSwan »

Var lige forbi Fantask og nappede et eksemplar af Dominion: Guilds. Nu er samlingen komplet, bortset fra "base cards" sættet jeg ikke har set den store pointe i at købe (endnu).
Sidst spillet:
Image
Min musik: http://www.soundcloud.com/blueswan
User avatar
Stony
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 9163
Joined: Thu Jun 22, 2006 11:40 am
Favoritspil: Gaia Project, Brass (begge versioner), Hansa Teutonica, Steam, Concordia, Crokinole
Location: Taastrup
Has thanked: 48 times
Been thanked: 116 times

Re: Hvad har du købt idag?

Post by Stony »

Jeg afhentede idag en pakke med City of Iron samt Eight Minute Empire.
Sidst spillet:
Image
Torcida
100+ indlæg
100+ indlæg
Posts: 233
Joined: Sun Sep 04, 2011 11:38 am
Location: Karlslunde

Re: Hvad har du købt idag?

Post by Torcida »

Jeg har lige lagt en preorder hos Amazon.co.uk på Pathfinder Adventure Card Game: Rise of the Runelords - Base Set & Character Add-On Deck.

Leveringen forventes først at ske en gang i slutningen september, så jeg har sikkert glemt at jeg har bestilt det når det dukker :P
User avatar
Sir William
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1986
Joined: Tue Sep 01, 2009 11:49 am
Location: Skævinge

Re: Hvad har du købt idag?

Post by Sir William »

Var forbi en lille boghandel i Frederikssund i dag, fik købt 400 stk zip lock plastposer i forskellige størrelser til mellem 20 og 60 øre per styk. Så nu står den på sortering. Pernille blev nemlig inspireret af Roberts system med hans spil.
User avatar
Frouvne
10.000+ indlæg
10.000+ indlæg
Posts: 14583
Joined: Wed Apr 26, 2006 12:09 pm
Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
Location: 2900
Has thanked: 447 times
Been thanked: 628 times
Contact:

Re: Hvad har du købt idag?

Post by Frouvne »

Modtog idag mit eksemplar af Cube Quest og der gik ikke mange minutter før det var på bordet og ibrugtaget!
frouvne, administrator

Image
User avatar
Myde
250+ indlæg
250+ indlæg
Posts: 429
Joined: Mon Jan 28, 2013 4:25 pm
Location: Slangerup

Re: Hvad har du købt idag?

Post by Myde »

Hvis sælger også skriver under så har jeg købt et rækkehus :shock:
Post Reply