Så er det igen blevet tid til søndagsmøde i Consim.
Valby kulturhus 3 sal. Rum 4.
Fra 11.00 - 18.00
Consim på søndag den 1. September
- Mik
- 2500+ indlæg
- Favoritspil: I alfabetisk orden: Across the Board - Age of Steam - Agricola - Ave Caesar - Carcassonne - Crokinole - Dominion - Echelon - Funkenschlag - Hare & Tortoise - Memoir '44 - Motorsportspillet - Robo Rally - Tales of the Arabian Nights
Re: Consim på søndag den 1. September
Jeg kommer naturligvis, og har nok et par stakke spil med til almindelig underholdning.
Jeg har dog allerede (med glæde) bundet mig til Western Town, som formentlig lægger beslag på den første halvdel af dagen.
Jeg har dog allerede (med glæde) bundet mig til Western Town, som formentlig lægger beslag på den første halvdel af dagen.
Jeg vil meget gerne prøve Western Town med dig igen. Selvom det ikke gik så godt med regelforklaringen for tre måneder siden...Mik wrote:Jeg kommer naturligvis, og har nok et par stakke spil med til almindelig underholdning.

- Mik
- 2500+ indlæg
- Favoritspil: I alfabetisk orden: Across the Board - Age of Steam - Agricola - Ave Caesar - Carcassonne - Crokinole - Dominion - Echelon - Funkenschlag - Hare & Tortoise - Memoir '44 - Motorsportspillet - Robo Rally - Tales of the Arabian Nights
Korrekt, men jeg lovede jo at læse op på reglerne, og et efterfølgende spil gik da helt fint...Affenberg wrote:Jeg vil meget gerne prøve Western Town med dig igen. Selvom det ikke gik så godt med regelforklaringen for tre måneder siden...Mik wrote:Jeg kommer naturligvis, og har nok et par stakke spil med til almindelig underholdning.

Så er vi fuldt besat:
ChrBB
Bugge
Affenberg
Mik