Næste års Djengis Con

Her informeres om og diskuteres diverse Con'er, messer og lignende.
User avatar
Stony
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 9163
Joined: Thu Jun 22, 2006 11:40 am
Favoritspil: Gaia Project, Brass (begge versioner), Hansa Teutonica, Steam, Concordia, Crokinole
Location: Taastrup
Has thanked: 48 times
Been thanked: 116 times

Næste års Djengis Con

Post by Stony »

Jeg kan se at der ikke alene er åbnet for booking af hytten, men at der tilmed er rigtig mange weekender hvor hytten allerede er udlejet.

Er der nogen problemer i at jeg sætter mig på weekenden 11-13. April? For den eneste weekend der ellers er ledig i April er påskeweekenden, og efter det kan det først blive i anden halvdel af Maj.
Last edited by Stony on Tue Sep 10, 2013 2:37 pm, edited 1 time in total.
Sidst spillet:
Image
User avatar
Jens_Hoppe
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Posts: 3743
Joined: Mon May 01, 2006 9:11 am
Location: Frederiksberg
Has thanked: 19 times
Been thanked: 83 times

Re: Næste års Djengis Con

Post by Jens_Hoppe »

Go for it!
What are you, like 80?
Senest købt: Prey Another Day, MLEM: Space Agency
User avatar
Bugge
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1332
Joined: Mon Dec 01, 2008 1:41 pm
Location: Bagsværd
Has thanked: 2 times
Been thanked: 15 times

Re: Næste års Djengis Con

Post by Bugge »

2. halvdel af maj. For mange traditioner i Påsken.

S
User avatar
Larsine
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Posts: 3327
Joined: Tue Aug 14, 2007 5:45 pm
Location: Sorø
Has thanked: 1 time

Re: Næste års Djengis Con

Post by Larsine »

Go, go, go... og hvis dette så kan anses som en tilmeldingstråd vil jeg gerne tilmelde mig :D
User avatar
larkin
250+ indlæg
250+ indlæg
Posts: 421
Joined: Sat May 10, 2008 8:46 pm
Favoritspil: Pt.: Combat Commander: Europe, Through the Ages, Age of Industry, Nexus Ops, Race for The Galaxy
Location: Frederiksberg C
Contact:

Re: Næste års Djengis Con

Post by larkin »

Ditto - I år vil jeg med igen !!!
User avatar
Sir William
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1986
Joined: Tue Sep 01, 2009 11:49 am
Location: Skævinge

Re: Næste års Djengis Con

Post by Sir William »

Den 11. - 13. april er jo weekenden før Påske, hvor folk som tager på Påskeferie jo nok rejser enten fredag eller lørdag. Skolerne holder jo lukket den 14. - 16. april.

For mit eget vedkommende, tager vi som regel på ferie der om fredagen så et "helst ikke" fra mig til den 11. - 13. april, og vil klart foretrække 2. halvdel af maj måned.

Vil selvfølgelig meget gerne med på DC i 2014 også, men familien vil jo nok også gerne holde Påskeferie med mig, og med en kone som er skolelærer og en søn der går i skole, så er det denne uge vi kan få sammen.

Hver forresten obs på, at St. Bededag falder den 16, maj og Kr. Himmelfart den 29..

Kunne man eventuelt gøre det den 16. maj, så starte fredag formiddag?
User avatar
Stony
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 9163
Joined: Thu Jun 22, 2006 11:40 am
Favoritspil: Gaia Project, Brass (begge versioner), Hansa Teutonica, Steam, Concordia, Crokinole
Location: Taastrup
Has thanked: 48 times
Been thanked: 116 times

Re: Næste års Djengis Con

Post by Stony »

Sir William wrote:Den 11. - 13. april er jo weekenden før Påske, hvor folk som tager på Påskeferie jo nok rejser enten fredag eller lørdag. Skolerne holder jo lukket den 14. - 16. april.
Ja, det er nok ikke tilfældigt, at det er netop denne weekend der - udover påsken - stadig er ledig. Men dilemmaet er at de gange hvor jeg har undersøgt muligheden for at rykke for langt ind i maj, har det rejst et "kor" af klager fra personer der eksempelvis er på vej mod eksamen. Og både april og maj er problematiske m.h.t. konfirmationer, så der kan man ikke ret meget andet end krydse fingre.
Sir William wrote:Kunne man eventuelt gøre det den 16. maj, så starte fredag formiddag?
Næppe uden at betale ekstra for det. Hytten overtages standard kl. 16.00 om fredagen.
Last edited by Stony on Tue Sep 10, 2013 4:31 pm, edited 1 time in total.
Sidst spillet:
Image
User avatar
BlueSwan
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1005
Joined: Fri Feb 01, 2013 8:12 am
Favoritspil: Android: Netrunner, Dominion, Mage Knight Board Game, Nations, Skak, Twilight Struggle, det meste af Stefan Feld og de fleste halvtunge Eurogames med fokus på ressource management og optimering.
Location: Helsinge
Contact:

Re: Næste års Djengis Con

Post by BlueSwan »

Stemmer klart for 2.halvdel af maj. April er altid umulig for mig - også derfor jeg ikke var med iår.
Sidst spillet:
Image
Min musik: http://www.soundcloud.com/blueswan
User avatar
digter
500+ indlæg
500+ indlæg
Posts: 936
Joined: Sat Aug 13, 2011 10:27 pm
Location: Odense
Has thanked: 8 times
Been thanked: 12 times

Re: Næste års Djengis Con

Post by digter »

Jeg er nok mest på april som sidste år. Synes ofte at maj er en travl måned. Kr. Himmelfart og St. bededag bliver jo også ofte brugt til familiehalløj
Image
User avatar
Sir William
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1986
Joined: Tue Sep 01, 2009 11:49 am
Location: Skævinge

Re: Næste års Djengis Con

Post by Sir William »

digter wrote:Jeg er nok mest på april som sidste år. Synes ofte at maj er en travl måned. Kr. Himmelfart og St. bededag bliver jo også ofte brugt til familiehalløj
Hvilket Påskeferien jo også gør :D

Men hvis nu at merprisen for at låne hytten fra torsdag kl. 16 den 15. maj og hele St. Bededagsferien, kunne det jo være en mulighed.

Om alt er, så vil alle jo aldrig kunne blive stillet tilfredse. Så hvis det bliver i april, så er der nogen der melder fra grundet Påskeferie og bliver det i Maj, er der nogen der ikke kan grundt konfirmationer m.m..

Så det er vel bare at vælge den dag, hvor der er flest der kan og som passer dig, Steen, bedst selv.
User avatar
Gunness
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 5110
Joined: Wed Oct 18, 2006 11:26 am
Favoritspil: Twilight Struggle, Wonderland's War, Unsettled, Great Western Trail
Location: København
Has thanked: 487 times
Been thanked: 524 times

Re: Næste års Djengis Con

Post by Gunness »

Jeg kan se både fordele og ulemper, men man kunne i alt fald argumentere for, at det måske ville være meget rimeligt for de deltagere, der aldrig kan i april, at få chancen og derfor lægge det i maj.
Og alt andet lige er der vel flere, som kunne tænkes at lave noget med familie mm i en halvlang påskeferie end i en forlænget weekend (Bededag).
Så en stemme for maj herfra.
Bestilt: Floe, The Old King's Crown, Mycelia, Peacekeepers, An Age Contrived, Unconscious Mind, Rise & Fall, Dark Quarter, Through Ice & Snow
Seneste: 7th Citadel, Match of the Century, Faraway, Boonlake, Senjutsu, Fractal, Sleeping Gods 2
User avatar
digter
500+ indlæg
500+ indlæg
Posts: 936
Joined: Sat Aug 13, 2011 10:27 pm
Location: Odense
Has thanked: 8 times
Been thanked: 12 times

Re: Næste års Djengis Con

Post by digter »

Sir William wrote:
digter wrote:Jeg er nok mest på april som sidste år. Synes ofte at maj er en travl måned. Kr. Himmelfart og St. bededag bliver jo også ofte brugt til familiehalløj
Hvilket Påskeferien jo også gør :D
Det var dig der startede :P

Altså jeg kommer nok også hvis det bliver i maj. Jeg er også klar på at betale mere og så tage St. bededag med ;) Så Kan vi starte torsdag! :)
Image
User avatar
Mads321
100+ indlæg
100+ indlæg
Posts: 125
Joined: Tue Jul 17, 2012 12:11 pm
Location: Aarhus

Re: Næste års Djengis Con

Post by Mads321 »

Stony, jeg vil foreslå du opretter en såkaldt doodle.

Doodle er et system, hvor man ikke skal logge ind eller gøre noget som helst andet, end at skrive sit navn, samt de datoer der passer en.

På den måde vil du få et demokratisk og fuldstændigt fair overblik over situationen. Du kan se et eksempel her:

http://doodle.com/gm8ikxmhwrnu8qb9rvnazxps/admin?#table
User avatar
digter
500+ indlæg
500+ indlæg
Posts: 936
Joined: Sat Aug 13, 2011 10:27 pm
Location: Odense
Has thanked: 8 times
Been thanked: 12 times

Re: Næste års Djengis Con

Post by digter »

Mads321 wrote:Stony, jeg vil foreslå du opretter en såkaldt doodle.

Doodle er et system, hvor man ikke skal logge ind eller gøre noget som helst andet, end at skrive sit navn, samt de datoer der passer en.

På den måde vil du få et demokratisk og fuldstændigt fair overblik over situationen. Du kan se et eksempel her:

http://doodle.com/gm8ikxmhwrnu8qb9rvnazxps/admin?#table
Problemet er bare, at konfirmationer og eksamener ikke er planlagte endnu. Jeg har selvfølgelig ikke den perfekte løsning og en doodle kan sikkert godt danne grundlag for en nogenlunde kvalificeret beslutning. Jeg nok ligeglad om det bliver maj eller april.
Image
User avatar
Robert
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1579
Joined: Mon Apr 14, 2008 11:18 am
Location: Slangerup
Been thanked: 2 times

Re: Næste års Djengis Con

Post by Robert »

Jeg stemmer for maj.
Sidst spillet:Image
Min profil på BGG
Post Reply