Flash Point 2nd Edition
Urban Structures
2nd Story
Alle 3 bræt er i æsken og så har jeg en plano box til alle tokens (kinetic) ved siden af.
Spillet 4 gange. Tip top stand. Det ene hjørne er trykket ind en anelse (forsendelses skade). Jeg vil gerne sende et billede af det på mail, men det er så lidt, at jeg ikke tror man kan se det.
Jeg har researchet en del, og jeg kan ikke opstøve de expansions nogen steder, så jeg vil mene de er pænt sjældne.
Pris: 330 kr
Kan afhentes i Grenå eller sendes med posten for 70 kr
S: Flash Point 2nd + 2 expansions - ny pris
-
- 50+ indlæg
-
- 50+ indlæg
-
- 100+ indlæg
Re: S: Flash Point 2nd + 2 expansions - ny pris
Fantask har dem, så helt så sjældne er de ikke. Men de er faktisk udsolgt i en del netbutikker må jeg medgive digPhilipChrs wrote: Jeg har researchet en del, og jeg kan ikke opstøve de expansions nogen steder, så jeg vil mene de er pænt sjældne.
-
- 50+ indlæg
Du kan ikke direkte sige at de har dem, medmindre du har kontaktet dem. På brætspilspriser står der "Måske". I min erfaring er det i de fleste tilfælde et "Nej".
-
- 50+ indlæg
Uanset hvad, vil jeg mene det er mere end "en del".
Jeg kan ikke finde dem på eBay og jeg har været i kontakt med den person på BGG, og selvom der står han sælger dem, så har han dem ikke på lager.
Edit: Mine google skills kan ikke finde frem til en EU-hjemmeside, hvor der står "På lager".
Jeg kan ikke finde dem på eBay og jeg har været i kontakt med den person på BGG, og selvom der står han sælger dem, så har han dem ikke på lager.
Edit: Mine google skills kan ikke finde frem til en EU-hjemmeside, hvor der står "På lager".
-
- 100+ indlæg
Alle expansions kan fåes via Indie boards and cards, men det er nok begrænset hvor mange butikker, der har dem. Indie holder nok en del kopier tilbage til salg i Essen, hvor de selv sælger dem og får lige mere direkte fortjeneste ud af dem.
Hilsen Morten

-
- 50+ indlæg
Naturligvis, men så kommer der også dumme bøde oveni.Technosmølf wrote:Alle expansions kan fåes via Indie boards and cards, men det er nok begrænset hvor mange butikker, der har dem. Indie holder nok en del kopier tilbage til salg i Essen, hvor de selv sælger dem og får lige mere direkte fortjeneste ud af dem.