Glenn Drover's Empires: The Age of Discovery - Builder Expansion,175 kr. - SOLGT
aka Age of Empires III - Builder Expansion. Jeg inkluderer Plague Promo Buildings også.
Stone Age, 150 kr. - SOLGT
Tysk, men har printet reglerne ud med farver i engelsk.
Galaxy Trucker, 250 kr. - SOLGT
Kortene er i plastiklommer, og de små komponenter er i en ruminddelt plastikæske.
Det hele er solgt...
- Allan Jacobsen
- 100+ indlæg
Det hele er solgt...
Last edited by Allan Jacobsen on Mon Sep 23, 2013 5:11 pm, edited 8 times in total.
- Allan Jacobsen
- 100+ indlæg
- Allan Jacobsen
- 100+ indlæg
Re: S: Age of Empires III - Builder Expansion + Plague Promo
Så er der kun AoE III Expansion tilbage...samt PLague Promo...
-
- 50+ indlæg
Hvis du solgte grundspillet sammen med den udvidelse så var jeg hoppet på, selvom jeg allerede har udvidelsenAllan Jacobsen wrote:Så er der kun AoE III Expansion tilbage...samt PLague Promo...

-
- 100+ indlæg
- Favoritspil: Seasons
Dominant Species
Descent
Mage Knight
Bang! - Location: Thorsager
Enigshadowdale wrote:Hvis du solgte grundspillet sammen med den udvidelse så var jeg hoppet på, selvom jeg allerede har udvidelsenAllan Jacobsen wrote:Så er der kun AoE III Expansion tilbage...samt PLague Promo...

- Allan Jacobsen
- 100+ indlæg
Jeg sælger kun udvidelsen, fordi jeg ikke er så vild med de ændringer, den laver.shadowdale wrote:Hvis du solgte grundspillet sammen med den udvidelse så var jeg hoppet på, selvom jeg allerede har udvidelsenAllan Jacobsen wrote:Så er der kun AoE III Expansion tilbage...samt PLague Promo...
Grundspillet er et af mine favoritspil.
- Frouvne
- 10.000+ indlæg
- Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
- Has thanked: 638 times
- Been thanked: 942 times
Så må jeg hellere hjælpe dig af med det. Skriver en besked.Allan Jacobsen wrote:Så er der kun AoE III Expansion tilbage...samt PLague Promo...
frouvne, administrator