En eller anden hold mig nede, og tag mit dankort, inden jeg lærer kortnummeret udenad.
http://www.hirstarts.com/cavern/descent.html
Jeg gad godt spille på sådan en omgang der... og som sidenote, så HAR jeg allerede støbeforme fra hirstarts, og det er sgisme kram man får som resultat.
Descent... som det burde se ud...
-
- 1000+ indlæg
Descent... som det burde se ud...
Sjov > regler .... HVER gang
Formel for behov for brætspilsindkøb = N + 1, hvor N = antal uåbnede brætspil i samling
Formel for behov for brætspilsindkøb = N + 1, hvor N = antal uåbnede brætspil i samling
-
- 1000+ indlæg
Jeg kender mig selv godt nok til at vide at det her... det ender lige præcis der hvor det ikke skal...
jeg ender med descent, de to støbeforme, 6 kilo gips + kork fra panduro hobby, 3 liter farve i fire nuancer og alt for lidt tid til at gøre projektet færdig...
Jeg kan ligeså godt give efter med det samme
jeg ender med descent, de to støbeforme, 6 kilo gips + kork fra panduro hobby, 3 liter farve i fire nuancer og alt for lidt tid til at gøre projektet færdig...
Jeg kan ligeså godt give efter med det samme

Sjov > regler .... HVER gang
Jeg har selv investeret i støbesættet - og efter en del timer med støbning/maling mm. Er spillet endelig komplet (inkl udvidelserne).
Meget kan man sige, men "3D"-effekten er formidabel og giver SÅ meget mere til spillet. Nu er jeg ved at være halvvejs med figurerne, men udsigten til at blive færdig lader sig godt nok vente på sig.
Kan klart anbefale sættet, som sagtens kan lægges i den originale kasse, sammen med figurer osv. Så det er jo ikke fordi at det fylder mere. Det vejer godt nok "lidt" mere...
Meget kan man sige, men "3D"-effekten er formidabel og giver SÅ meget mere til spillet. Nu er jeg ved at være halvvejs med figurerne, men udsigten til at blive færdig lader sig godt nok vente på sig.
Kan klart anbefale sættet, som sagtens kan lægges i den originale kasse, sammen med figurer osv. Så det er jo ikke fordi at det fylder mere. Det vejer godt nok "lidt" mere...

-
- 1000+ indlæg