Elastikker eller ej?

Alt hvad der ikke umiddelbart hører ind under de øvrige fora.
Rune Petersen
500+ indlæg
500+ indlæg
Posts: 624
Joined: Mon Jan 29, 2007 12:52 am

Re: Elastikker eller ej?

Post by Rune Petersen »

Gunness wrote:Jeg hiver lige denne oldgamle tråd frem, da jeg gerne ville bestille noget HAT. Ingen af forhandlerne på Amazon UK sender til Danmark, så jeg ville prøve Boardgameextras. Nu har jeg med godt en uges mellemrum prøvet at skrive til dem, men ikke fået svar på nogen af mine mails. Er det standard for dem?
Ja. Han er en værre fusker. Det siger jeg selv om jeg HAR modtaget varer fra ham før.

Sidste gang var der radiotravshed i ugevis (pengene var trukket for længst) og da jeg endeligt fik fat i ham fik jeg en sang fra de varme lande om hans syge kone, mor, moster, hund m.fl. I det mindste fik jeg mine penge tilbage.
User avatar
Gunness
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 5110
Joined: Wed Oct 18, 2006 11:26 am
Favoritspil: Twilight Struggle, Wonderland's War, Unsettled, Great Western Trail
Location: København
Has thanked: 487 times
Been thanked: 523 times

Re: Elastikker eller ej?

Post by Gunness »

Ok, tak for advarslen. Er der nogen gode alternative forhandlere?
Bestilt: Floe, The Old King's Crown, Mycelia, Peacekeepers, An Age Contrived, Unconscious Mind, Rise & Fall, Dark Quarter, Through Ice & Snow
Seneste: 7th Citadel, Match of the Century, Faraway, Boonlake, Senjutsu, Fractal, Sleeping Gods 2
Rune Petersen
500+ indlæg
500+ indlæg
Posts: 624
Joined: Mon Jan 29, 2007 12:52 am

Re: Elastikker eller ej?

Post by Rune Petersen »

Et tip til de mindre snerpede: Hvis man kan leve med at det ikke lige er Hugo's Amazing Tape så tag i en velassorteret sexshop (kan jo i sig selv være en morsom udflugt med kæresten). Der har de nemlig det samme tape men sælger det som "bondagetape".
User avatar
Gunness
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 5110
Joined: Wed Oct 18, 2006 11:26 am
Favoritspil: Twilight Struggle, Wonderland's War, Unsettled, Great Western Trail
Location: København
Has thanked: 487 times
Been thanked: 523 times

Re: Elastikker eller ej?

Post by Gunness »

Ok, jeg har læst om det i en tråd på BGG, men flere sagde, at det ikke rigtig var det samme. Men ok, det er vel en ekskursion og et forsøgsindkøb værd ;)
Bestilt: Floe, The Old King's Crown, Mycelia, Peacekeepers, An Age Contrived, Unconscious Mind, Rise & Fall, Dark Quarter, Through Ice & Snow
Seneste: 7th Citadel, Match of the Century, Faraway, Boonlake, Senjutsu, Fractal, Sleeping Gods 2
Rune Petersen
500+ indlæg
500+ indlæg
Posts: 624
Joined: Mon Jan 29, 2007 12:52 am

Re: Elastikker eller ej?

Post by Rune Petersen »

Det er tykkere og klistrer en smule mindre. Man bruger bare lidt mere så kontaktfladerne i hver ende af strimlen er større.

Alternativt kan man se på et samkøb direkte fra fabrikanten? http://www.amazingtape.com/order.htm
User avatar
larkin
250+ indlæg
250+ indlæg
Posts: 421
Joined: Sat May 10, 2008 8:46 pm
Favoritspil: Pt.: Combat Commander: Europe, Through the Ages, Age of Industry, Nexus Ops, Race for The Galaxy
Location: Frederiksberg C
Contact:

Re: Elastikker eller ej?

Post by larkin »

Rune Petersen wrote:Et tip til de mindre snerpede: Hvis man kan leve med at det ikke lige er Hugo's Amazing Tape så tag i en velassorteret sexshop (kan jo i sig selv være en morsom udflugt med kæresten). Der har de nemlig det samme tape men sælger det som "bondagetape".
Hahahahaha GermanGames holder aldrig op med at forbløffe mig. :lol:
User avatar
Gunness
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 5110
Joined: Wed Oct 18, 2006 11:26 am
Favoritspil: Twilight Struggle, Wonderland's War, Unsettled, Great Western Trail
Location: København
Has thanked: 487 times
Been thanked: 523 times

Re: Elastikker eller ej?

Post by Gunness »

Rune Petersen wrote:Det er tykkere og klistrer en smule mindre. Man bruger bare lidt mere så kontaktfladerne i hver ende af strimlen er større.

Alternativt kan man se på et samkøb direkte fra fabrikanten? http://www.amazingtape.com/order.htm
Dovenskaben længe leve - nu har jeg bestilt 20 meter for 88 kr. inkl. porto (dansk onlineforhandler). Hvis det ikke fungerer helt, så hopper jeg nok på originalen, men ellers er prisen lidt mere attraktiv på "kopiudgaven".
Bestilt: Floe, The Old King's Crown, Mycelia, Peacekeepers, An Age Contrived, Unconscious Mind, Rise & Fall, Dark Quarter, Through Ice & Snow
Seneste: 7th Citadel, Match of the Century, Faraway, Boonlake, Senjutsu, Fractal, Sleeping Gods 2
User avatar
ozimek
250+ indlæg
250+ indlæg
Posts: 298
Joined: Wed Jul 25, 2007 11:28 pm
Favoritspil: Napoleon in Europe, Axis & Aliies, Struggle of Empires,
Location: Aalborg
Contact:

Re: Elastikker eller ej?

Post by ozimek »

Et alternativt tip fra en afvendet Magic-geek:

Der findes fabrikater af sleeves, som kommer i tuck boxes. Fx Dragon Shield:

Image

Det er ret nemt, og man er sikker på at kortene kan være deri med sleeves på. Dette kan godt være et problem for nogle originale inserts. Dominion fx. :evil:

Der er dog det minus, at kasserne er optimeret til decks med 60 kort plus det løse (dvs. 75 kort). Det passer dog nogenlunde med to kasser til de fleste CDG's som typisk kommer med 110 kort.
Post Reply