Hvad har du købt / fået / modtaget idag?

Alt hvad der ikke umiddelbart hører ind under de øvrige fora.
Helle
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Has thanked: 6 times
Been thanked: 4 times

Re: Hvad har du købt idag?

Post by Helle »

Stony wrote:Det der sandsynligvis bliver årets sidste brætpilindkøb, blev deluxe udgaven af Hanabi. Jeg fik mulighed for at kigge på det da jeg lagde vejen forbi Bastard Cafe, og blev fristet over evne.
Deluxe-udgaven?? Er der en endnu bedre version end de to jeg har set?
Jeg må være håbløst bagefter .... Et potentielt julegaveønske....
Stony
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Favoritspil: Gaia Project, Brass (begge versioner), Hansa Teutonica, Steam, Concordia, Crokinole
Has thanked: 50 times
Been thanked: 120 times

Post by Stony »

Helle wrote:
Stony wrote:Det der sandsynligvis bliver årets sidste brætpilindkøb, blev deluxe udgaven af Hanabi. Jeg fik mulighed for at kigge på det da jeg lagde vejen forbi Bastard Cafe, og blev fristet over evne.
Jeg aner ikke hvilke versioner du har set, andet end mindst en af dem du har set, må være den klassiske med kort. Deluxe udgaven er lavet med nogle kraftige "domino-brikker", som kan stå på højkant på bordet, istedet for at blive holdt i hånden. Det kommer desuden i en trææske.

http://boardgamegeek.com/geeklist/15235 ... tem2806131
Sidst spillet:
Image
Helle
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Has thanked: 6 times
Been thanked: 4 times

Post by Helle »

Stony wrote:
Helle wrote:
Jeg aner ikke hvilke versioner du har set, andet end mindst en af dem du har set, må være den klassiske med kort. Deluxe udgaven er lavet med nogle kraftige "domino-brikker", som kan stå på højkant på bordet, istedet for at blive holdt i hånden. Det kommer desuden i en trææske.

http://boardgamegeek.com/geeklist/15235 ... tem2806131
Ja, jeg har lige nået at google det ... jeg har kun set kort udgaver. Så det er noget helt andet.
De to jeg havde set, var der også forskel på, men slet slet ikke som her. Tror du, at jeg har råbt min mand op, hvis jeg bare skriver her :wink: ?
Stony
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Favoritspil: Gaia Project, Brass (begge versioner), Hansa Teutonica, Steam, Concordia, Crokinole
Has thanked: 50 times
Been thanked: 120 times

Post by Stony »

Helle wrote:Ja, jeg har lige nået at google det ... jeg har kun set kort udgaver. Så det er noget helt andet.
De to jeg havde set, var der også forskel på, men slet slet ikke som her. Tror du, at jeg har råbt min mand op, hvis jeg bare skriver her :wink: ?
Mon ikke. :)
Det er noget dyrere end standardudgaven. Så vidt jeg kunne søge mig frem til, er det billigst hos cosimshop.de
Sidst spillet:
Image
akwlinka
500+ indlæg
500+ indlæg
Favoritspil: Agricola, Age of Steam, Agricola, Railroad Tycoon, Agricola, Race for the Galaxy, Agricola, Bohnröchen(Bohnanza), Agricola, Le Havre og Dominion

Post by akwlinka »

Stony wrote:
Helle wrote:Ja, jeg har lige nået at google det ... jeg har kun set kort udgaver. Så det er noget helt andet.
Mon ikke. :)
Det er noget dyrere end standardudgaven. Så vidt jeg kunne søge mig frem til, er det billigst hos cosimshop.de
og det er så væsentligt billigere end de 60 euro spillet kostede i essen.
Image
Rune Petersen
500+ indlæg
500+ indlæg

Post by Rune Petersen »

akwlinka wrote:Og det er så væsentligt billigere end de 60 euro spillet kostede i essen.
Jeg gav da "kun" €50 for den tyske Hanabi deluxe på Essen...?
Mik
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Favoritspil: I alfabetisk orden: Across the Board - Age of Steam - Agricola - Ave Caesar - Carcassonne - Crokinole - Dominion - Echelon - Funkenschlag - Hare & Tortoise - Memoir '44 - Motorsportspillet - Robo Rally - Tales of the Arabian Nights

Post by Mik »

Rune Petersen wrote:
akwlinka wrote:Og det er så væsentligt billigere end de 60 euro spillet kostede i essen.
Der er ikke faste priser på varer i EU. Vi har et frit marked.
Image
Rune Petersen
500+ indlæg
500+ indlæg

Post by Rune Petersen »

Mik wrote:
Rune Petersen wrote:
Der er ikke faste priser på varer i EU. Vi har et frit marked.
Jeg påpegede såmænd bare, at Abacus solgte det til €50, så prisforskellen er ikke himmelråbende. Men ok, din sarkasme er noteret.
Mik
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Favoritspil: I alfabetisk orden: Across the Board - Age of Steam - Agricola - Ave Caesar - Carcassonne - Crokinole - Dominion - Echelon - Funkenschlag - Hare & Tortoise - Memoir '44 - Motorsportspillet - Robo Rally - Tales of the Arabian Nights

Post by Mik »

Marit havde sør'me et eksemplar af Viticulture stående i et hjørne, så det blev indlemmet i samlingen.

Kom egentlig efter den seneste udvidelse til Fortune & Glory, men den havde en anden nappet. Ikke at det gjorde noget, for jeg har stadig de to seneste udvidelser liggede uspillet. Og så har jeg en undskyldning for at komme tilbage til Fantask snarligt 8)
Image
Rune Petersen
500+ indlæg
500+ indlæg

Post by Rune Petersen »

Mit eksemplar af Ogre Designer's Edition ankom i dag. Det tager en rum tid at prikke 32 counter sheets skal jeg lige hilse og sige. :o
Robert
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Been thanked: 2 times

Post by Robert »

Rune Petersen wrote:Mit eksemplar af Ogre Designer's Edition ankom i dag. Det tager en rum tid at prikke 32 counter sheets skal jeg lige hilse og sige. :o
Den kan jeg ikke slå (i størrelse). Jeg ved nu heller ikke om jeg har lyst til at have det stående på hylden.
Men jeg brød sammen og bestilte Russian Railroads hos Claus i går, og hentede den på vej hjem i dag.
Sidst spillet:Image
Min profil på BGG
Gunness
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Favoritspil: Twilight Struggle, Wonderland's War, Unsettled, Great Western Trail
Has thanked: 711 times
Been thanked: 839 times

Post by Gunness »

The Agents + en enkelt udvidelse landede fra Israel i dag.
Bestilt: Leviathan Wilds, Floe, The Old King's Crown, Dark Quarter, How to Save a World, Scales of Fate
Seneste: Altay, Trailblazer, Deep Regrets, Fromage, Santorini exp., SETI
jondifool
250+ indlæg
250+ indlæg
Been thanked: 1 time

Post by jondifool »

Trains blev hentet fra webhallens afhentnings butik på vestergade= ingen fragt
og dermed en pris der kom 25% under nærmest konkurrent.

Og er nu også blevet spillet et par gange. Area kontrol med deckbuilding. En ide med noget potentiale.
Image
netsapiens
1000+ indlæg
1000+ indlæg

Post by netsapiens »

Rune Petersen wrote:Det tager en rum tid at prikke 32 counter sheets skal jeg lige hilse og sige. :o
Og du nød hvert eneste sekund gjorde du :)
Sjov > regler .... HVER gang
Formel for behov for brætspilsindkøb = N + 1, hvor N = antal uåbnede brætspil i samling
Robert
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Been thanked: 2 times

Post by Robert »

netsapiens wrote:
Rune Petersen wrote:Det tager en rum tid at prikke 32 counter sheets skal jeg lige hilse og sige. :o
Og du nød hvert eneste sekund gjorde du :)
Og så er der den tid det tager at sortere dem i poser eller trays - endnu en speciel oplevelse som skal nydes da man kun får den når man erhverver et nyt spil.
Sidst spillet:Image
Min profil på BGG
Post Reply