Hvad har du købt / fået / modtaget idag?
-
- 1000+ indlæg
Vandt lige en auktion på ebay på Star Wars Epic Duels. £17.50... sælger havde også en samling ccg kort jeg gerne ville have nappet, men sådan skulle det ikke gå.
Men stadig en samlet set ok pris for Duels der.... selv inkl. fragt på £15
hvis han da sender det til mig
Sjov > regler .... HVER gang
Formel for behov for brætspilsindkøb = N + 1, hvor N = antal uåbnede brætspil i samling
Formel for behov for brætspilsindkøb = N + 1, hvor N = antal uåbnede brætspil i samling
- Frouvne
- 10.000+ indlæg
- Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
- Has thanked: 543 times
- Been thanked: 770 times
Jeg har netop her til aften fået prøvet mit eksemplar af spillet, som jeg erhvervede mig for et par dage siden. Det levede i det store og hele op til mine forventninger; spillet er relativt simpelt - d.v.s. et kampsystem, der er meget simplere end spil som Doom - The Boardgame og Descent: Journeys in the Dark - men til gengæld er det let at komme i gang med og oser af atmosfære. Der er endvidere den lokkemad, at det formentlig bliver endnu sjovere, hvis man lærer de forskellige personers kortstakke at kende. Så: Til lykke med købet!netsapiens wrote:Vandt lige en auktion på ebay på Star Wars Epic Duels. £17.50... sælger havde også en samling ccg kort jeg gerne ville have nappet, men sådan skulle det ikke gå.
frouvne, administrator
-
- 1000+ indlæg
Ups... en flink englænder overbeviste mig om at investere i Tempus og Dungeon Twister... ikke verdens bedste tilbud, men han var sgu så flink at jeg ikke kunne lade være, og hvis jeg sammenligner med priserne (andre steder end på German Games), så har jeg sparet VILDT meget.... så jeg vælger at sige at det var et GENIALT tilbud når konen spørger... jeg så da Tempus på spilfestivalen til 499,-
Jeg glæder mig enormt til begge spil faktisk, især Dungeon Twister som skal "moddes" i stor stil...
Jeg glæder mig enormt til begge spil faktisk, især Dungeon Twister som skal "moddes" i stor stil...
- Frouvne
- 10.000+ indlæg
- Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
- Has thanked: 543 times
- Been thanked: 770 times
Indtil for nyligt har jeg rynket lidt på næsen, når jeg har set billeder af og kommentarer til Dungeon Twister... så gjorde jeg mig den ulejighed at læse lidt nærmere om det og tænker nu, at det kunne være et rigtig interessant spil. Et godt råd må altså være at lade være med at researche for meget...
frouvne, administrator
-
- 1000+ indlæg
Jeg tror Dungeon Twister er en no-brainer for mig. glæder mig som et lille barn.
Eneste problem er at hvis det virkelig er så godt som jeg tror det er, så er der lige Paladins and Dragons og 3/4 player expansion ... og to hold miniature figurer.. og endnu en expansion announced i år... og når man som jeg er vild med "deck construction" mekanismen, så er man jo nødt til at eje alle expansions.....
Det bliver så dyrt for det ene spil for mig, fordi jeg har OCE (Obsessive, Compulsive Enthusiasm) at jeg ikke får råd til noget andet i år
Eneste problem er at hvis det virkelig er så godt som jeg tror det er, så er der lige Paladins and Dragons og 3/4 player expansion ... og to hold miniature figurer.. og endnu en expansion announced i år... og når man som jeg er vild med "deck construction" mekanismen, så er man jo nødt til at eje alle expansions.....
Det bliver så dyrt for det ene spil for mig, fordi jeg har OCE (Obsessive, Compulsive Enthusiasm) at jeg ikke får råd til noget andet i år
-
- 1000+ indlæg
....og heller ingen Marvel Heroes, som jeg ellers er blevet helt vildt sulten på, indenfor den sidste uge....
Jeg tror det er tid til en ny tråd... "hvordan vælger i hvilke spil i IKKE vil købe"... det tror jeg snart er en kortere liste
Og Andrea du køber bare Tannhäuser... bare du så lige husker at invitere mig forbi til et test spil
Jeg tror det er tid til en ny tråd... "hvordan vælger i hvilke spil i IKKE vil købe"... det tror jeg snart er en kortere liste
Og Andrea du køber bare Tannhäuser... bare du så lige husker at invitere mig forbi til et test spil
- Andrea
- 2500+ indlæg
- Has thanked: 161 times
- Been thanked: 157 times
Snedigrad!netsapiens wrote: Og Andrea du køber bare Tannhäuser... bare du så lige husker at invitere mig forbi til et test spil
Hedder det ikke nærmere "min arbejdsgiver/ægtefælle/kæreste har bestemt, at jeg ikke skal købe flere spil"?netsapiens wrote: Jeg tror det er tid til en ny tråd... "hvordan vælger i hvilke spil i IKKE vil købe"... det tror jeg snart er en kortere liste