Lån-et-spil tråden

Køb, salg og bytte brugerne imellem.
User avatar
Goblen
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1381
Joined: Mon Nov 26, 2012 4:48 pm
Favoritspil: Castles of Burgundy, Terra Mystica, Battlestar Galactica, Dead of Winter, Kingsburg, The Gallerist, The Resistance, Shakespeare
Location: Lundby
Has thanked: 17 times
Been thanked: 45 times
Contact:

Re: Lån-et-spil tråden

Post by Goblen »

Har aldrig rigtig lagt mærke til den her tråd før, og nu låner Digter mig uden tøven et spil.

Stiller selvfølgelig også mine spil til rådighed. I kan se samlingen nederst i min signatur. I skal bare enten selv hente i Svebølle, Næstved eller på mit arbejde i Herlev.
User avatar
digter
500+ indlæg
500+ indlæg
Posts: 936
Joined: Sat Aug 13, 2011 10:27 pm
Location: Odense
Has thanked: 8 times
Been thanked: 12 times

Re: Lån-et-spil tråden

Post by digter »

Jeg ønsker at låne Twilight Struggle. Afhentes og bringes tilbage i KBH eller Roskilde.

Anyone? Skal gerne bruge det torsdag
Image
User avatar
Goblen
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1381
Joined: Mon Nov 26, 2012 4:48 pm
Favoritspil: Castles of Burgundy, Terra Mystica, Battlestar Galactica, Dead of Winter, Kingsburg, The Gallerist, The Resistance, Shakespeare
Location: Lundby
Has thanked: 17 times
Been thanked: 45 times
Contact:

Re: Lån-et-spil tråden

Post by Goblen »

Tak for lån af King of Tokyo Digter. Det var pænt at dig, og det blev spillet tre gange til stor fornøjelse for drengene. Det er sgu et mega fedt spil :)
User avatar
digter
500+ indlæg
500+ indlæg
Posts: 936
Joined: Sat Aug 13, 2011 10:27 pm
Location: Odense
Has thanked: 8 times
Been thanked: 12 times

Re: Lån-et-spil tråden

Post by digter »

Goblen wrote:Tak for lån af King of Tokyo Digter. Det var pænt at dig, og det blev spillet tre gange til stor fornøjelse for drengene. Det er sgu et mega fedt spil :)
Selv tak! Og ja, King of Tokyo er et dejligt spil. Bare synd at der nogle fejl i den danske oversættelse. Kan anbefale den engelske!

Som andre allerede har gjort, så vil jeg også gerne tilbyde at udlåne spil fra min samling. Samme betingelser som ovenfor. Spilsamling. Der vil dog være visse spil, som jeg ikke låner ud i nogle perioder fordi de bliver spillet meget :)
Image
Tarkan
25+ indlæg
25+ indlæg
Posts: 45
Joined: Mon Jan 14, 2013 12:45 am
Favoritspil: Arkham Horror
Location: Måløv

Re: Lån-et-spil tråden

Post by Tarkan »

Jeg kunne da godt tænke mig at låne Shadowrift, hvis der overhovedet er nogen der ejer det..
User avatar
Stunke
250+ indlæg
250+ indlæg
Posts: 424
Joined: Thu Jan 18, 2007 12:16 am
Location: Mørkhøj

Re: Lån-et-spil tråden

Post by Stunke »

*slettet igen*
Last edited by Stunke on Sat Feb 08, 2014 1:32 pm, edited 1 time in total.
It's about playing games, not owning games.
Malica
10+ indlæg
10+ indlæg
Posts: 23
Joined: Mon Dec 23, 2013 8:07 pm

Re: Lån-et-spil tråden

Post by Malica »

Hej

Jeg ville meget gerne prøve Space Alert, Space Cadets og Space Cadets Dice Dual, er der nogen i Kbh. eller omegn, der ligger inde med nogle af disse spil? Der bliver selvfølgeligt passet godt på det.

Mvh Stefan

PS: jeg bor på Amager
faa87
50+ indlæg
50+ indlæg
Posts: 63
Joined: Tue Mar 19, 2013 5:06 pm
Location: Aarhus

Re: Lån-et-spil tråden

Post by faa87 »

Jeg vil blive rigtig glad, hvis en i KBH vil låne mig Twilight Struggle den kommende weekend. Jeg stiller selv min ydmyge samling til rådighed såfremt nogle kunne tænke sig at låne.

Ticket to Ride, Caverna, Agricola, The Castles of Burgundy, 7 Wonders, Pandemic og Hive.
APK
250+ indlæg
250+ indlæg
Posts: 334
Joined: Fri Feb 16, 2007 12:17 am
Location: Kbh Ø
Has thanked: 16 times
Been thanked: 4 times

Re: Lån-et-spil tråden

Post by APK »

Du må gerne låne mit Twilight Struggle i weekenden. Så kan det prøve at blive spillet... :-)

APK
faa87 wrote:Jeg vil blive rigtig glad, hvis en i KBH vil låne mig Twilight Struggle den kommende weekend. Jeg stiller selv min ydmyge samling til rådighed såfremt nogle kunne tænke sig at låne.

Ticket to Ride, Caverna, Agricola, The Castles of Burgundy, 7 Wonders, Pandemic og Hive.
/APK
Image
faa87
50+ indlæg
50+ indlæg
Posts: 63
Joined: Tue Mar 19, 2013 5:06 pm
Location: Aarhus

Re: Lån-et-spil tråden

Post by faa87 »

Tak for tilbuddet APK. Jeg har dog allerede været heldig og finde et eksemplar.
User avatar
Stunke
250+ indlæg
250+ indlæg
Posts: 424
Joined: Thu Jan 18, 2007 12:16 am
Location: Mørkhøj

Re: Lån-et-spil tråden

Post by Stunke »

Denne post vil fremover vaere GOTO posten for de spil jeg godt kunne taenke mig at laane. Det er lettere for mig at samle mine oensker i et enkelt topic.

1) Keyflower
2) The Golden Ages

http://boardgamegeek.com/boardgame/122515/keyflower
http://boardgamegeek.com/boardgame/164338/golden-ages
Last edited by Stunke on Wed Nov 05, 2014 10:23 pm, edited 2 times in total.
It's about playing games, not owning games.
User avatar
BlueSwan
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1005
Joined: Fri Feb 01, 2013 8:12 am
Favoritspil: Android: Netrunner, Dominion, Mage Knight Board Game, Nations, Skak, Twilight Struggle, det meste af Stefan Feld og de fleste halvtunge Eurogames med fokus på ressource management og optimering.
Location: Helsinge
Contact:

Re: Lån-et-spil tråden

Post by BlueSwan »

Hvis nogen gider at køre til Helsinge, så låner jeg da også gerne ud fra min samling, der kan ses her: http://boardgamegeek.com/collection/use ... dgame&ff=1
Sidst spillet:
Image
Min musik: http://www.soundcloud.com/blueswan
User avatar
Frouvne
10.000+ indlæg
10.000+ indlæg
Posts: 14583
Joined: Wed Apr 26, 2006 12:09 pm
Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
Location: 2900
Has thanked: 447 times
Been thanked: 628 times
Contact:

Re: Lån-et-spil tråden

Post by Frouvne »

Faldt over en kommerciel udgave af denne tråd på siden http://lejbraetspil.dk. Lejepriserne på den side sætter virkelig folks storsind her i tråden i perspektiv! :D
frouvne, administrator

Image
zutcorp
100+ indlæg
100+ indlæg
Posts: 248
Joined: Sun Jan 06, 2013 3:43 pm
Favoritspil: http://boardgamegeek.com/collection/user/zutcorp
Location: Viby Sj.

Re: Lån-et-spil tråden

Post by zutcorp »

Nogen der har Castaways, i nogenlunde nærhed af Roskilde? Eller evt Robinson Crusoe?
Khaniyan
10+ indlæg
10+ indlæg
Posts: 16
Joined: Wed Dec 18, 2013 12:25 pm

Re: Lån-et-spil tråden

Post by Khaniyan »

Jeg kunne virkeligt gerne tænke mig at prøve Battlelore 2nd edition. Så hvis nogen har det og er villige til at låne det ud i københavnsområdet, så lad mig vide :)
Post Reply