Det er pænt af dig, men jeg er sikker på vi er dækket ind.digter wrote:Jeg er ikke helt sikker om jeg forstod dette. Bliver kagebagning dækket af det fælles budget, eller er det på eget initiativ og pengepung?Stony wrote:Det er før sket, at nogen har medbragt kage, og det skal man være velkommen til. Men der kommer nu næppe til at mangle noget.digter wrote:Hvordan ser kagebudgettet ud? Mine hustru har meldt sig frivillig til at bage en vild kage, men den koster selvfølgelig mere end en traditionel drømmekage eller lign.
Djengis Con V - Planlægning m.m.
- Stony
- 5000+ indlæg
- Favoritspil: Gaia Project, Brass (begge versioner), Hansa Teutonica, Steam, Concordia, Crokinole
- Has thanked: 50 times
- Been thanked: 120 times
Re: Djengis Con V - Planlægning m.m.
Sidst spillet:

Henrik (spalkulus) og jeg må i år tage med gomore frem og tilbage til Djengis Con.
På vejen retur til Aarhus om søndagen kan vi komme med en bil fra Hvidovre kl. 14.15. Er der mon nogen af jer, der kører, der skal i retning af Hvidovre på vejen hjem?
Vh. HC
På vejen retur til Aarhus om søndagen kan vi komme med en bil fra Hvidovre kl. 14.15. Er der mon nogen af jer, der kører, der skal i retning af Hvidovre på vejen hjem?
Vh. HC

-
- 100+ indlæg
- Favoritspil: Conquest of Nerath, 1812, Age of Steam, Puerto Rico
Jeg vil gerne tilmeldes Eclipse incl. udvidelse i modul 3
Hilsen Martin
Hilsen Martin
- Robert
- 1000+ indlæg
- Been thanked: 2 times
i Modul 3 har jeg sat Nations op. Vi er 5 spillere. Det tager en del tid med 5 og det ville være mere optimalt hvis vi kunne sætte to borde op med tre spillere på hver. Jeg er ret sikker på at der er to spil til stede. Er der een mere der er interesseret?
Ja, det vil jeg gerne være med på!Robert wrote:i Modul 3 har jeg sat Nations op. Vi er 5 spillere. Det tager en del tid med 5 og det ville være mere optimalt hvis vi kunne sætte to borde op med tre spillere på hver. Jeg er ret sikker på at der er to spil til stede. Er der een mere der er interesseret?

- Robert
- 1000+ indlæg
Stony - vil du rette Nations i Modul 3 til:Aratar wrote:Ja, det vil jeg gerne være med på!Robert wrote:i Modul 3 har jeg sat Nations op. Vi er 5 spillere. Det tager en del tid med 5 og det ville være mere optimalt hvis vi kunne sætte to borde op med tre spillere på hver. Jeg er ret sikker på at der er to spil til stede. Er der een mere der er interesseret?
Nations (2 spil): Robert. Bugge, solsikke, Foppwin, jondifool, Aratar
Så kan vi jo starte det første op når vi har 3 spillere - med mindre der kræves en samlet regelforklaring. Kender vi alle reglerne?
- Nissi
- 100+ indlæg
- Favoritspil: Terra Mystica og Sid Meier's Civilization
Har I lyst til at udvide det ene spil til 4 spillere? Så kunne jeg nemlig godt hoppe påRobert wrote:Stony - vil du rette Nations i Modul 3 til:Aratar wrote:Ja, det vil jeg gerne være med på!Robert wrote:i Modul 3 har jeg sat Nations op. Vi er 5 spillere. Det tager en del tid med 5 og det ville være mere optimalt hvis vi kunne sætte to borde op med tre spillere på hver. Jeg er ret sikker på at der er to spil til stede. Er der een mere der er interesseret?
Nations (2 spil): Robert. Bugge, solsikke, Foppwin, jondifool, Aratar
Så kan vi jo starte det første op når vi har 3 spillere - med mindre der kræves en samlet regelforklaring. Kender vi alle reglerne?

- Larsine
- 2500+ indlæg
- Has thanked: 1 time
Jeg har lige kigget planen igennem, og kan se at der er nogle småting som skal rettes:
Aratar er både på Nations og Kemet i modul 3.
Hellboy har åbenbart meldt fra, og skal slettes på Imperial (modul 1) og Terra Mystica (modul 3).
Eclipse (modul 3) skal Martin ændres til MartinK.
Og så komme muligheden for at melde sig til de praktisk opgaver vel snart?
Hellboy har åbenbart meldt fra, og skal slettes på Imperial (modul 1) og Terra Mystica (modul 3).
- Stony
- 5000+ indlæg
- Favoritspil: Gaia Project, Brass (begge versioner), Hansa Teutonica, Steam, Concordia, Crokinole
Tak. Jeg retter når jeg engang er hjemme.Larsine wrote:Jeg har lige kigget planen igennem, og kan se at der er nogle småting som skal rettes:
Og ja, listen med opgaver er lige på trapperne. Det står øverst på min to-do liste.
Sidst spillet:

- Goblen
- 1000+ indlæg
- Favoritspil: Castles of Burgundy, Terra Mystica, Battlestar Galactica, Dead of Winter, Kingsburg, The Gallerist, The Resistance, Shakespeare
- Has thanked: 17 times
- Been thanked: 45 times
Joakim og Asbjørn på Wiz-War i modul 1
De har ikke spillet det før, men jeg håber det er OK?
/Brian

/Brian
Det er OK med mig - der er blot et lille hængeparti. Det er ikke sikkert at jeg når at få udvidelsen til weekenden så vi kan spille 5. Jeg har bestilt udvidelsen for længe siden - men Claus Fra BoardGamer har besvær med at skaffe den - men vi må håbe.Goblen wrote:Joakim og Asbjørn på Wiz-War i modul 1De har ikke spillet det før, men jeg håber det er OK?
/Brian
Alternativt må vi evt. flytte rundt eller putte ind?
Klaus
- Stony
- 5000+ indlæg
...eller efterlyse nogen der kan medbringe et ekstra eksemplar, og så introducere spillet for to borde på samme tid...?
Sidst spillet:

- Robert
- 1000+ indlæg
Tja, hvorfor ikke?Nissi wrote:Har I lyst til at udvide det ene spil til 4 spillere? Så kunne jeg nemlig godt hoppe på
Men vi bør nok stoppe ved maks 4 per bord hvis vi skal holde en fornuftig spilletid.
- Jonezy
- 1000+ indlæg
- Favoritspil: Castles of Burgundy, Hansa Teutonica, Orléans og Terraforming Mars er mine mere euro-orienteret favoritter, men Too Many Bones: Undertow er favorit SPILLET lige nu. Jeg er dog total omni-gamer og spiller stort set alle slags spil til stor fornøjelse. Holder blandt andet også meget af hyggelige fillers og CMoN terninge-fjol.
- Has thanked: 543 times
- Been thanked: 330 times
De Egyptiske guder bliver vrede på dig, hvis du sådan stikker af fra Kemet, men det må du jo så leve med...Aratar wrote:Ja, det vil jeg gerne være med på!Robert wrote:i Modul 3 har jeg sat Nations op. Vi er 5 spillere. Det tager en del tid med 5 og det ville være mere optimalt hvis vi kunne sætte to borde op med tre spillere på hver. Jeg er ret sikker på at der er to spil til stede. Er der een mere der er interesseret?

Steen, jeg tror nok at Dominant Species holdet gerne vil melde sig til oprydning efter aftensmad lørdag, og hvad er planen for aftensmad fredag? Jeg er førstegangs Djengis Con'er og jeg ved ikke hvad 'plejer' er.....