Forhandlerliste

Her er man velkommen til at poste indlæg om udsalg og tilbud man har bemærket hos forhandlere. Forhandlere er også velkomne til selv at poste indlæg her. Det er endvidere her, man har mulighed for at koordinere fællesindkøb i ind- og udland.
kkp
Posts: 2
Joined: Tue Jul 09, 2013 12:29 pm

Re: Forhandlerliste

Post by kkp »

DraX wrote:
Gunness wrote:Ja, det gælder forhåbentlig alle modtagere af nyhedsbrevet, ikke kun de nye :)
Nemlig det jeg tænkte. Man ved jo aldrig om opsætningen er lavet så det kun er nye jo :(
Alle modtagere af nyhedsbrevet deltager, lige meget hvornår man har tilmeldt sig :)

Jeg har forsøgt at komme i kontakt med Gunzone for at kunne optimere crawleren i samarbejde med dem, men har ikke fået noget svar på mine forespørgsler til dem. Dog har jeg netop fixet, så blandt andet deres tilbud på Caverna kommer korrekt med.
User avatar
Larsine
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Posts: 3327
Joined: Tue Aug 14, 2007 5:45 pm
Location: Sorø
Has thanked: 1 time

Re: Forhandlerliste

Post by Larsine »

Jeres (brætspilspriser) nyhedsbrev ser til gengæld ud som l***. Der er noget galt med HTML-formateringen.
User avatar
Larsine
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Posts: 3327
Joined: Tue Aug 14, 2007 5:45 pm
Location: Sorø
Has thanked: 1 time

Re: Forhandlerliste

Post by Larsine »

Brætspilsprisers nyhedsbrev ser nu næste helt OK ud i Outlook 2007/2010. Det eneste der nu går galt, er formateringen af det første billede (logoet) der ikke er skaleret rigtigt i højden. Det ser OK ud i diverse webbrowsere.
Michael - Gunzone
100+ indlæg
100+ indlæg
Posts: 101
Joined: Fri Jul 09, 2010 11:56 am

Re: Forhandlerliste

Post by Michael - Gunzone »

kkp wrote:
DraX wrote:
Gunness wrote:Ja, det gælder forhåbentlig alle modtagere af nyhedsbrevet, ikke kun de nye :)
Nemlig det jeg tænkte. Man ved jo aldrig om opsætningen er lavet så det kun er nye jo :(
Alle modtagere af nyhedsbrevet deltager, lige meget hvornår man har tilmeldt sig :)

Jeg har forsøgt at komme i kontakt med Gunzone for at kunne optimere crawleren i samarbejde med dem, men har ikke fået noget svar på mine forespørgsler til dem. Dog har jeg netop fixet, så blandt andet deres tilbud på Caverna kommer korrekt med.
Hejsa

Har først lige set dit svar nu, det lader til, at dine mails har været en tur i junk boxen.
Det eneste vi kunne finde var et tilbud om at købe noget pakkeløsning og betale 1 kr pr. klik, fra jeres hjemmeside.

Det er self også en måde, at optimere en crawler på, men en dyr en af slagsen mener vi.

Så vi vil fra Gunzone.dk opfordre spille interesserede til, at se vores og evt. andres hjemmesider igennem før I køber jeres brætspil.
Brætspilspriser.dk er ikke opdateret, med andre end dem der betaler for det.
Dvs. priserne på brætspilspriser.dk kan simpelhen være misvisende og man bør derfor selv kontrollere priserne.
Besøg Gunzone.dk og find de bedste priser herinde: http://www.Gunzone.dk

Handler du hos Gunzone.dk er du med til, at kæmpe for bedre priser og større udvalg i brætspil.
kkp
Posts: 2
Joined: Tue Jul 09, 2013 12:29 pm

Re: Forhandlerliste

Post by kkp »

Michael - Gunzone wrote: Så vi vil fra Gunzone.dk opfordre spille interesserede til, at se vores og evt. andres hjemmesider igennem før I køber jeres brætspil.
Brætspilspriser.dk er ikke opdateret, med andre end dem der betaler for det.
Dvs. priserne på brætspilspriser.dk kan simpelhen være misvisende og man bør derfor selv kontrollere priserne.

Brætspilspriser.dk opdatere kun vores og mange andres priser hver 30 dage.
Brætspilspriser.dk kan derfor være misvisende og man bør derfor selv kontrollere priserne.
Alle de viste priser er maksimalt 24 timer[*] gamle - lige meget om den enkelte butik har betalt eller ej. Det er korrekt, at der kan gå op til 30 dage før nye varer tilføjet til den enkelte butik optræder på brætspilspriser.dk, da der indgår en tidskrævende, manuel process for disse nye varer. Nogle butikker betaler for (blandt andet) at få dette tidsrum ned på 7 dage (i realiteten bliver det ofte kun 1-2 dage). Når en vare i en butik så er tilføjet vores database, opdateres pris og eventuel lagerstatus minimum hvert døgn.

Hvis man er på udkig efter varer som lige er kommet på markedet, er jeg enig i at det kan betale sig at kigge rundt, da vi måske ikke har "fundet" den nye vare i alle butikkerne lige med det samme.

Jeg vil supergerne tage en dialog omkring vores opsætning, men jeg synes ikke det vil være passende i denne tråd. Kontakt mig gerne via PM eller kontaktformularen her, eller opret en tråd i et passende forum med spørgsmål/kommentarer omkring sitet.

[*]: Selvfølgelig kan der ske fejl i vores crawler, så enkelte viste priser måske er 2-3 dage gamle. Generelt fejler vores crawler 1-2 gange om måneden pr. butik (hvis f.eks. butikkens server er nede), men kører så igennem ved næste gennemgang.
Michael - Gunzone
100+ indlæg
100+ indlæg
Posts: 101
Joined: Fri Jul 09, 2010 11:56 am

Re: Forhandlerliste

Post by Michael - Gunzone »

Brætspilspriser virker ikke, vi finder flere og flere spil, som er over 30 dage gamle hos Gunzone.dk, som ikke er at finde på brætspilspriser.

Igen vil vi opfordre brugere til, at selv søge manuelt hos de butikker man mener er billigst og desværre ikke tillægge for meget tillid til en crawler, som har enten ikke opdatere ordentligt eller har så langt imellem opdateringerne.
Besøg Gunzone.dk og find de bedste priser herinde: http://www.Gunzone.dk

Handler du hos Gunzone.dk er du med til, at kæmpe for bedre priser og større udvalg i brætspil.
netsapiens
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1595
Joined: Thu Feb 22, 2007 10:45 pm
Location: 3660

Re: Forhandlerliste

Post by netsapiens »

Jeg kom ved en fejl til at skrabe momsen af alle mine fragtpriser, men jeg gider ikke lave det om, så indtil jeg når dertil, så hedder fragt 40,- hos Boardgamer :)
Sjov > regler .... HVER gang
Formel for behov for brætspilsindkøb = N + 1, hvor N = antal uåbnede brætspil i samling
User avatar
Larsine
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Posts: 3327
Joined: Tue Aug 14, 2007 5:45 pm
Location: Sorø
Has thanked: 1 time

Re: Forhandlerliste

Post by Larsine »

Andros I Ringsted er lukket og slukket I slutningen af September I år. Den bør derfor fjernes fra listen.

Der er dog åbnet en anden spilbutik I Ringsted, ved navn Hobby & Games, som ligger I Sct. Bendtsgade 4, 4100 Ringsted. Var et smut forbi, men blev ikke begejstret over deres udvalg.
User avatar
Frouvne
10.000+ indlæg
10.000+ indlæg
Posts: 14583
Joined: Wed Apr 26, 2006 12:09 pm
Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
Location: 2900
Has thanked: 447 times
Been thanked: 627 times
Contact:

Re: Forhandlerliste

Post by Frouvne »

Larsine wrote:Andros I Ringsted er lukket og slukket I slutningen af September I år. Den bør derfor fjernes fra listen.

Der er dog åbnet en anden spilbutik I Ringsted, ved navn Hobby & Games, som ligger I Sct. Bendtsgade 4, 4100 Ringsted. Var et smut forbi, men blev ikke begejstret over deres udvalg.
Det er efterhånden nogen tid siden Cosimshop.de lukkede, da han flyttede til England, hvor han i stedet har åbnet webshoppen meeplescorner.co.uk.

Endvidere er dicebay.co.uk lukket, så den kan også fjernes fra listen.
frouvne, administrator

Image
User avatar
Larsine
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Posts: 3327
Joined: Tue Aug 14, 2007 5:45 pm
Location: Sorø
Has thanked: 1 time

Re: Forhandlerliste

Post by Larsine »

Gennemgik lige listen, når nu det snart er jul.

Andros Lukket
Asgaard Games Lukket
CosimShop Lukket, henviser til http://www.spieltraum-shop.de/
Udo Grebe Gamedesign Lukker så vidt jeg kan se 10-16 november, men åbner igen på http://ugg2nd.de/ Måsker er det bare en opdatering af ugg.de?
Dicebay Lukket
Michael_Olsen
250+ indlæg
250+ indlæg
Posts: 462
Joined: Tue Apr 09, 2013 10:44 pm
Location: Ringsted
Contact:

Re: Forhandlerliste

Post by Michael_Olsen »

Så vidt jeg ved åbner Udo bare et nyt site (ugg2nd.de)
Image
User avatar
Gunness
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 5110
Joined: Wed Oct 18, 2006 11:26 am
Favoritspil: Twilight Struggle, Wonderland's War, Unsettled, Great Western Trail
Location: København
Has thanked: 486 times
Been thanked: 523 times

Re: Forhandlerliste

Post by Gunness »

Jeg mangler fragtpriser på Spieltraum, men ellers er listen opdateret.
Jeg er til stadighed imponeret over de britiske fragtpriser. Hold da fest, hvor er de høje.
Bestilt: Floe, The Old King's Crown, Mycelia, Peacekeepers, An Age Contrived, Unconscious Mind, Rise & Fall, Dark Quarter, Through Ice & Snow
Seneste: 7th Citadel, Match of the Century, Faraway, Boonlake, Senjutsu, Fractal, Sleeping Gods 2
Michael_Olsen
250+ indlæg
250+ indlæg
Posts: 462
Joined: Tue Apr 09, 2013 10:44 pm
Location: Ringsted
Contact:

Re: Forhandlerliste

Post by Michael_Olsen »

Boardgameguru (i UK) har max fragt på omkring 10 pund (jeg kan ikke huske det præcise beløb), ligegyldigt hvor meget man køber.
De tager også Paypal (det er vist ikke på din liste).
Image
User avatar
Frouvne
10.000+ indlæg
10.000+ indlæg
Posts: 14583
Joined: Wed Apr 26, 2006 12:09 pm
Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
Location: 2900
Has thanked: 447 times
Been thanked: 627 times
Contact:

Re: Forhandlerliste

Post by Frouvne »

Gunness wrote:Jeg mangler fragtpriser på Spieltraum, men ellers er listen opdateret. [...]
Super. Så er der ingen undskyldning for at lade være med at shoppe! :roll:
Gunness wrote:[...] Jeg er til stadighed imponeret over de britiske fragtpriser. Hold da fest, hvor er de høje.
Jeps, de er temmelig vilde ... omtrent på dansk niveau! :D Til gengæld kan man være så heldig, at de kommer til at putte et ekstra spil i ... det var der i hvert tilfælde i den æske jeg modtog fra en engelsk forhandler idag!
frouvne, administrator

Image
User avatar
Frouvne
10.000+ indlæg
10.000+ indlæg
Posts: 14583
Joined: Wed Apr 26, 2006 12:09 pm
Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
Location: 2900
Has thanked: 447 times
Been thanked: 627 times
Contact:

Re: Forhandlerliste

Post by Frouvne »

Spilcompagniet har fragt fra 25,-
frouvne, administrator

Image
Post Reply