Det er gratis at spille mod AI, men koster ca. 28-30 kr. hvis man vil spille online mod andre....
Hvis man vil udfordre mig, hedder jeg DirchMP der på

Play Online -> tryk på dit profilnavn -> Restore purchases40crew wrote:Jeg har hentet det til iOS, og også købt spillet. Der står at man så har mulighed for at unlocke det på alle platforme. Men ved du hvordan jeg unlocker det på PC'en? Har ikke kunne finde svar online, og de har ikke svaret på mine henvendelser.
Jeg hedder fyrrecrew.
Hvis du har brugt din registration code, skal du bare logge in med brugernavn og password på pc'en40crew wrote:Jeg har hentet det til iOS, og også købt spillet. Der står at man så har mulighed for at unlocke det på alle platforme. Men ved du hvordan jeg unlocker det på PC'en? Har ikke kunne finde svar online, og de har ikke svaret på mine henvendelser.
Jeg hedder fyrrecrew.
Jeg var slet ikke klar over at der var a-synkront gameplay. Jeg har netop set din challenge, og accepteret denDMP wrote:Hej nu kan man spille deckbuilding spille Star Realms på de fleste platforme bl.a. pc her http://starrealms.com/ kan også hentes på AppStore.
Det er gratis at spille mod AI, men koster ca. 28-30 kr. hvis man vil spille online mod andre....
Hvis man vil udfordre mig, hedder jeg DirchMP der på
Jeg synes det er et fantastisk spil. En af mine favoritter. Jeg synes dog at spillet mister en del af charmen i den digitale version. Så meget at jeg ikke rigtig gider spille det mere på den måde. Sådan har jeg det dog med de fleste brætspil.Foppwin wrote:Er jeg den eneste der faktisk synes at spillet er en smule kedeligt?
Så hellere en omgang Tyrant Unleased.