Nogle der ligger inde med nogle 63x88mm lommer de ikke skal bruge alligevel køber jeg gerne..
Skal bruge dem til android:netrunner så hvis der er nogle der ude der har anbefalinger, til mærke osv., modtages de med kyshånd.
-Jesper
*LUKKET*
-
- 250+ indlæg
Re: K: Standard size Kortlommer
Personligt bruger jeg for så vidt muligt FFG sleeves, da jeg synes alle andre jeg har prøvet bøjer kortene.
- Mik
- 2500+ indlæg
- Favoritspil: I alfabetisk orden: Across the Board - Age of Steam - Agricola - Ave Caesar - Carcassonne - Crokinole - Dominion - Echelon - Funkenschlag - Hare & Tortoise - Memoir '44 - Motorsportspillet - Robo Rally - Tales of the Arabian Nights
Jeg bruger også FFG lommer, men mest til FFG spil. For eksempel passer FFG lommer rigtig dårligt til Marvel kortspillene fra Upper Deck. De er simpelthen 4 mm for høje. Her er Ultra-Pro og Mayday Premium lommer bedre.
Mine foretrukne plastiklommer er KMC, men de er ret så dyre.
FFG lommerne er udemærket.
FFG lommerne er udemærket.
- BlueSwan
- 1000+ indlæg
- Favoritspil: Android: Netrunner, Dominion, Mage Knight Board Game, Nations, Skak, Twilight Struggle, det meste af Stefan Feld og de fleste halvtunge Eurogames med fokus på ressource management og optimering.
Til Netrunner bruger jeg røde FFG sleeves til runners og blå FFG sleeves til corps. Fungerer fortrinligt! De farvede sleeves glider væsentlig mindre end de gennemsigtige!
1000 takker for indput
.. Har ikke selv haft så gode erfaringer med mayday, så ender nok med blå og røde sleeves fra FFG.. og tålmodighed er ik min stærke side så lukker emnet og smider nogle penge efter boardgamer