Boardgamer tager til Essen, skal du have noget med hjem?
Re: Boardgamer tager til Essen, skal du have noget med hjem?
Lautapelit.fi har desværre været ude og sige at Nations Promo Pack 2014: Inspiration ikke kommer med på messen.
Er der et Upgrade Kit med i Tash-Kalar: Everfrost prisen? Det kunne være rart at få et når de nu kører et ret godt tilbud på dem dernede.
Er der et Upgrade Kit med i Tash-Kalar: Everfrost prisen? Det kunne være rart at få et når de nu kører et ret godt tilbud på dem dernede.
I virkeligheden hedder jeg Janeck.
- Stony
- 5000+ indlæg
- Favoritspil: Gaia Project, Brass (begge versioner), Hansa Teutonica, Steam, Concordia, Crokinole
- Has thanked: 49 times
- Been thanked: 119 times
Så noter mig for et eksemplar af CoMKL, såfremt det er det der skal til for at få ordren hjem. Hvis du får rigeligt med bestillinger, så springer jeg bare over.netsapiens wrote:Bezier Games - Minimums ordre nødvendig
(spil fra Bezier Games bliver kun til noget hvis jeg kan bestille et minimum hos dem. Så her skal der et samlet køb til)
- Castles of Mad King Ludwig -- 349,-
Sidst spillet:
-
- 100+ indlæg
Hvad er deadline og kan der komme flere "normale" spil til inden du sender?
-
- 1000+ indlæg
Deadline er variabel fra udgiver til udgiver. Bezier skal have en ordre på mandag eks. Hvorimod Eagle slet ikke er færdige med at skrive deres liste
Jeg kigger alle forespørgsler igennem i aften, og opdaterer OP.
Jeg kigger alle forespørgsler igennem i aften, og opdaterer OP.
Sjov > regler .... HVER gang
Formel for behov for brætspilsindkøb = N + 1, hvor N = antal uåbnede brætspil i samling
Formel for behov for brætspilsindkøb = N + 1, hvor N = antal uåbnede brætspil i samling
Last will reprint er jeg interesseret i hvis det kan lade sig gøre
Jeg har opdateret i min første post, men ved ikke om du så den. Kan du tjekke om evolution er tilgængeligt?
- Frouvne
- 10.000+ indlæg
- Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
- Has thanked: 543 times
- Been thanked: 770 times
Deus - Pearl Games
frouvne, administrator
Hvad betyder det er terra mystica mystica er udgivet af Feuerland Spiele og Z-man games?
Er der forskel?
edit:
og iøvrigt er det ikke til at opdrive spil som ikek star på den liste du linker til I OP??
eksempelvis Russian railroads udvidelsen er tilgængelig men basis spillet er ikke nævnt.
Er der forskel?
edit:
og iøvrigt er det ikke til at opdrive spil som ikek star på den liste du linker til I OP??
eksempelvis Russian railroads udvidelsen er tilgængelig men basis spillet er ikke nævnt.
Feuerland Spiele udgiver kun den tyske version. Den eneste forskel er at regelbogen og race navnene på pappet er på tysk.
I virkeligheden hedder jeg Janeck.
-
- 1000+ indlæg
Jeg er lige lidt bagud folkens, giv mig en chance, det kræver overraskende meget tid at rode rundt med disse ting, og der er lige kommet Dead Of Winter hjem, så jeg har liiiiidt travlt med at ordne alle preorders
-
- 1000+ indlæg
SÅ er der opdateret i OP, og jeg er træt af at sende mails rundt nu
Essen prisen bliver med stor sandsynlighed billigere en retailprisen senere. Men ja, den udkommer lige omkring samme tid på både Essen og i butikken.40crew wrote:Jeg vil gerne købe Castles of Mad King Ludwig, men du ved måske om det generelt bare kommer i handlen her i løbet af oktober, og så er det måske ligegyldigt at få det hjem fra Essen?
Jeg ved det ikke med sikkerhed, men jeg TROR detBACON! wrote: Er der et Upgrade Kit med i Tash-Kalar: Everfrost prisen? Det kunne være rart at få et når de nu kører et ret godt tilbud på dem dernede.
Det kan det sagtenspytman wrote:Last will reprint er jeg interesseret i hvis det kan lade sig gøre
- Frouvne
- 10.000+ indlæg
- Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
- Has thanked: 543 times
- Been thanked: 770 times
The Resistance: Hidden Agenda & Hostile - Indie Boards and Cards
frouvne, administrator
- Taibi
- 500+ indlæg
- Favoritspil: Ark Nova
- Has thanked: 247 times
- Been thanked: 104 times
Tak for priser indtil nu.
Jeg kan se der ikke er pris på Alchemists - er det noget der afventer eller?
Derudover vil jeg gerne høre på denne:
Gothic Invasion
Jeg kan se der ikke er pris på Alchemists - er det noget der afventer eller?
Derudover vil jeg gerne høre på denne:
Gothic Invasion