Det har jeg længe overvejet. Glæder mig til at høre hvad du synes om detJens_Hoppe wrote: Det ene er Fantastiqa, et deck-building spil med et finurligt eventyr-tema. Sødt og sjovt ser det ud - måske kunne det endda være noget for børnene?

Det har jeg længe overvejet. Glæder mig til at høre hvad du synes om detJens_Hoppe wrote: Det ene er Fantastiqa, et deck-building spil med et finurligt eventyr-tema. Sødt og sjovt ser det ud - måske kunne det endda være noget for børnene?
skruebrækker! Møghund! Socialdemokrat!Frouvne wrote:Modtog to kasser fra USA, der bl.a. indeholdt Tragedy Looper og Fire in the Lake.
Du må komme og spille dem med mig!netsapiens wrote:skruebrækker! Møghund! Socialdemokrat!Frouvne wrote:Modtog to kasser fra USA, der bl.a. indeholdt Tragedy Looper og Fire in the Lake.
(jeg vil også have de to)
Stony wrote:Mit eksemplar af Xia - plus tre mere - kom idag. Endelig.
Hæhæ, jeg modtog sørme også et Tragedy Looper i dag. Så er det slut med at bruge det hjemmelavede eksemplar.Frouvne wrote:Modtog to kasser fra USA, der bl.a. indeholdt Tragedy Looper og Fire in the Lake.
Så er det vel efterhånden også kun netsapiens, der ikke har et eksemplar!Jens_Hoppe wrote:Hæhæ, jeg modtog sørme også et Tragedy Looper i dag. Så er det slut med at bruge det hjemmelavede eksemplar.Frouvne wrote:Modtog to kasser fra USA, der bl.a. indeholdt Tragedy Looper og Fire in the Lake.[...]
ja, men da det lige er kommet i distribution i Danmark i dag, så regner jeg med at have min kopi på lørdag... så ppbrrrtrtrtrtrtt!!Frouvne wrote:Så er det vel efterhånden også kun netsapiens, der ikke har et eksemplar!Jens_Hoppe wrote:Hæhæ, jeg modtog sørme også et Tragedy Looper i dag. Så er det slut med at bruge det hjemmelavede eksemplar.Frouvne wrote:Modtog to kasser fra USA, der bl.a. indeholdt Tragedy Looper og Fire in the Lake.[...]
![]()
netsapiens wrote:[...] ja, men da det lige er kommet i distribution i Danmark i dag, så regner jeg med at have min kopi på lørdag... så ppbrrrtrtrtrtrtt!!