Jeg sidder og læser reglerne for Imperial. På side 10 står der:
"The bonus is 1mil for each additional space"
på næste side er der et eksempel for at hjælpe med forståelsen:
"Since the tax marker has moved up one space the german govement gets 2 mil"
A hvad?!
På side 10 står også at max inkomst er 20mil. Så står der lidt senere at hvis taxation er på 50mil, så sætter man tax chart på 15+.
Taxation kan vel aldrig blive 50mil?
Imperial regler
- Stony
- 5000+ indlæg
- Favoritspil: Gaia Project, Brass (begge versioner), Hansa Teutonica, Steam, Concordia, Crokinole
- Has thanked: 50 times
- Been thanked: 120 times
Der er nogle fejl i de trykte regler. Dem der var heldige nok til at købe spillet i Essen, fik sammen med spillet udstukket en errata.
Svarene kan også findes på BGG.
Sakset fra FAQ'en:
Taxation:
Q: The governing player gains bonus money when the tax marker for the active nation advances to a higher level. Is this 1 (and only 1) million for each level of increase?
A: Yes.
Svarene kan også findes på BGG.
Sakset fra FAQ'en:
Taxation:
Q: The governing player gains bonus money when the tax marker for the active nation advances to a higher level. Is this 1 (and only 1) million for each level of increase?
A: Yes.
-
- 500+ indlæg
Jeg har forlagt mine plastic lommer så det var en super glædelig overraskelse at der lå et perfekt antal i kassen
Ud over det, passer højden af kassen NÆSTEN til 2 landes aktier(+plus elastik). Tror det er elastikken som gør at der lige mangler 2mm.
Ellers skal jeg have hvert lands aktier for sig. Oooh de store beslutninger i livet!

Ud over det, passer højden af kassen NÆSTEN til 2 landes aktier(+plus elastik). Tror det er elastikken som gør at der lige mangler 2mm.
Ellers skal jeg have hvert lands aktier for sig. Oooh de store beslutninger i livet!