Jeg snupper Princes of the Renaissance og Domaine.
Freebie I'm the Boss
Søren
Oprydningssalg
- normann
- 50+ indlæg
- Favoritspil: Dominion, Saint Petersburg, Settlers, Thurn & Taxis.
Re: Oprydningssalg
Jeg må lige høre dig, hvilken udgave det er. Står der "Printed in China" (første udgave) eller "Printed in USA" (anden udgave) bagpå?Stony wrote:Pathfinder: Rise of the Runelords - Base Game: 150,-
- Stony
- 5000+ indlæg
- Favoritspil: Gaia Project, Brass (begge versioner), Hansa Teutonica, Steam, Concordia, Crokinole
- Has thanked: 50 times
- Been thanked: 120 times
Printed in Chinanormann wrote:Jeg må lige høre dig, hvilken udgave det er. Står der "Printed in China" (første udgave) eller "Printed in USA" (anden udgave) bagpå?
Sidst spillet:

- normann
- 50+ indlæg
- Favoritspil: Dominion, Saint Petersburg, Settlers, Thurn & Taxis.
Ok, så det er så førsteudgaven. Så springer jeg over.Stony wrote:Printed in Chinanormann wrote:Jeg må lige høre dig, hvilken udgave det er. Står der "Printed in China" (første udgave) eller "Printed in USA" (anden udgave) bagpå?
- Stony
- 5000+ indlæg
- Favoritspil: Gaia Project, Brass (begge versioner), Hansa Teutonica, Steam, Concordia, Crokinole
Så fik samlingen en sidste oprydning, og der røg lidt flere titler på. Så tror jeg også jeg er færdig med at rydde op i samlingen for i år. 

Sidst spillet:

- Mikkel
- 500+ indlæg
- Favoritspil: Bl.a. Saint Petersburg, Euphoria, In the Year of the Dragon, Kingsburg.
- Has thanked: 4 times
- Been thanked: 27 times
Jeg kunne måske være interesseret - men ovenstående "skræmmer" lidt. Hvad er der med denne udgave siden du sprang fra?normann wrote:Ok, så det er så førsteudgaven. Så springer jeg over.Stony wrote:Printed in Chinanormann wrote:Jeg må lige høre dig, hvilken udgave det er. Står der "Printed in China" (første udgave) eller "Printed in USA" (anden udgave) bagpå?
- Stony
- 5000+ indlæg
Ud af hvad jeg har læst mig til, er der i førsteudgaven nogle kort med fejl på, som er blevet rettet i anden udgaven. Dertil er der en mindre forskel på størrelsen på kortene, og da alle udvidelserne har samme kortstørrelse som andenudgaven, vil man have en kortforskel, der som minimum vil kræve at man benytter kortlommer for at skjule det. Om der er mere end det, ved jeg ikke.Mikkel wrote:Jeg kunne måske være interesseret - men ovenstående "skræmmer" lidt. Hvad er der med denne udgave siden du sprang fra?
Sidst spillet:

- Jakob Juel
- 100+ indlæg
- Favoritspil: Blood Bowl, X-Wing, RISK, Dixit, Arkham Horror m.fl.