ugg.de har lavet en fejl, og sendt mig en Fire in the Lake (http://boardgamegeek.com/boardgame/144189/fire-lake) jeg ikke har bestilt. Da jeg allerede har en på vej fra Boardgamer.dk er jeg ikke interesseret i at beholde den.
Jeg har fået tilbudt at jeg enten kan sende den tilbage for deres regning, eller jeg kan få den med rabat. Derfor tænkte jeg at hvis jeg sælger den her for 375,- så kommer rabatten en anden til gode, og når man tænker på hvad det koster at sende den til Tyskland, så er det vist en win/win situation.
Den befinder sig i Ringsted, men jeg kan selvfølgelig sende kassen videre (den er pænt pakket ind fra ugg.de).
Edit: Fragt for at sende videre er 80,- uden omdeling, 100,- med omdeling.
Opdateret med link
Opdateret med ny pris (før 450,-)
S: Fire in the Lake (ikke pakket ud) (Solgt)
-
- 250+ indlæg
S: Fire in the Lake (ikke pakket ud) (Solgt)
Last edited by Michael_Olsen on Mon Oct 13, 2014 3:20 pm, edited 2 times in total.
- SmiteMeister
- 100+ indlæg
Re: S: Fire in the Lake (ikke pakket ud)
Meget fristende. Mangler penge.
Er du måske interesseret i bytte?
se min profil på BGG
se min profil på BGG
-
- 250+ indlæg
Tak for tilbuddet, men der er desværre ikke rigtig noget på din "For Trade" liste som lokker.SmiteMeister wrote:Meget fristende. Mangler penge.
se min profil på BGG
-
- 250+ indlæg
-
- 500+ indlæg
Såeh kan jeg sgu ikke rigtigt sige nej til 375 + fragt. Den tager jeg gerne.
- Frouvne
- 10.000+ indlæg
- Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
- Has thanked: 636 times
- Been thanked: 938 times
Godt gået, Rune! Jeg har spillet mig igennem eksemplet her i weekenden og vil grave mig dybere ned i reglerne. Det kan være, vi kunne finde en lejlighed til i fællesskab at få reglerne under huden!? Reglerne er ved første øjekast en smule intimiderende... men føj hvor virker det spændende.Rune Petersen wrote:Såeh kan jeg sgu ikke rigtigt sige nej til 375 + fragt. Den tager jeg gerne.
frouvne, administrator

-
- 250+ indlæg
Ja, så blev den vist solgt : - ).Rune Petersen wrote:Såeh kan jeg sgu ikke rigtigt sige nej til 375 + fragt. Den tager jeg gerne.
Jeg har lige pakket mit eget eksemplar ud, og glæder mig selvfølgelig, men jeg får vist ikke spillet det multiplayer før om nogle måneder er jeg bange for. Er I friske i det nye år holder jeg gerne en spilleaften i Ringsted.
- Frouvne
- 10.000+ indlæg
- Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
- Has thanked: 636 times
- Been thanked: 938 times
Hvis jeg får det spillet og reglerne ind underhuden, lyder det som en mulighed.Michael_Olsen wrote:Ja, så blev den vist solgt : - ).Rune Petersen wrote:Såeh kan jeg sgu ikke rigtigt sige nej til 375 + fragt. Den tager jeg gerne.
Jeg har lige pakket mit eget eksemplar ud, og glæder mig selvfølgelig, men jeg får vist ikke spillet det multiplayer før om nogle måneder er jeg bange for. Er I friske i det nye år holder jeg gerne en spilleaften i Ringsted.
frouvne, administrator