Til-gengæld er jeg vild med tegneserier, og har spillet alt, alt for mange Fighting Games (video-spil). Fælles for både Fighters og tegneserier er, at der ofte er crossovers mellem de forskellige spil og serier. F. eks kan man i det nyeste Dead or Alive videospil spille med figurer fra Virtua Fighter serien. Marvel vs. Capcom 3 er et kæmpe miskmask af alt det bedste fra både Marvel og Capcom. Spillet tillader dig at lade Ryu fra Street Fighter gå op i mod den store grønne Hulk. (ps. Mine penge er på Hulk!

Det er ikke længere siden, at Steve Jackson annoncerede, at der et Munchkin Panic spil på vej, baseret på Castle Panic - og nu idag så, jeg på Facebook, at Munchkin og Smash-Up også vil slå pjalterne sammen i et endnu uannonceret produkt. Jeg både håber og tror på, at det kommer til at blive en eller flere Munchkin-baserede faktioner. Der er også en TableTop/WilWheaton faktion på vej til Smash-Up.
I Devastation of Indines kan man, hvis man er så heldig at have promoerne spille som helten Legacy fra Sentinels of the Multiverse. I den nyeste War of Indines Remastered Edition bliver der også lavet en Prince Eileen figur (kendt fra Summoner Wars). Det er alt for awesome, da jeg elsker Summoner Wars!

Kender I andre Crossovers inden for Bræt-og kortspil, og hvad synes I om dem?