Hvad har du købt / fået / modtaget idag?
- Larsine
- 2500+ indlæg
- Has thanked: 1 time
Re: Hvad har du købt / fået / modtaget idag?
Settlers far Catan: Europa og Game of Thrones: The Card Game (2 personers spillet fra 2012) landede i min postkasse i torsdags. Begge dele fundet på CNON.com til en rigtig fornuftig pris.
-
- 500+ indlæg
- Favoritspil: Agricola og Terra Mystica er mine to klare favoritspil! Andre favoritter er eurogames som Samurai, Ra, Hansa Teutonica, Caylus, Le Havre, El Grande, Puerto Rico, Goa, Ghost Stories, Taluva, Reef Encounter osv. - men også et partygame som Telestrations er genialt!
Tjek hellere end gerne min profil på BGG: http://boardgamegeek.com/user/ChrB - Location: 2100 Kbh Ø
- Been thanked: 4 times
Modtog i går mit eksemplar af One Night Ultimate Werewolf Daybreak - glæder mig MEGET til at prøve det! 

- Mikkel
- 500+ indlæg
- Favoritspil: Bl.a. Saint Petersburg, Euphoria, In the Year of the Dragon, Kingsburg.
- Has thanked: 4 times
- Been thanked: 27 times
Jeg har simpelthen FÅET Dreadfleet af en kollegas kammerat som ikke kommer til at spille det. Spillet er unpunched, ingen shelfware og bare i perfekt stand. Derudover fulgte der udvidelsen med (Som selvfølgelig også er unpunched).
Og han er ved at ryde mere op - så går og venter på invitationen til at komme og hjælpe ham med lidt mere (men vil da gerne give bare lidt for det, mere for samvittigheden).
Og han er ved at ryde mere op - så går og venter på invitationen til at komme og hjælpe ham med lidt mere (men vil da gerne give bare lidt for det, mere for samvittigheden).
- Sir William
- 1000+ indlæg
Havde besøg af Kasper, Merere og Robert i går, og de havde "Five tribes" med som fødselsdagsgave.
Ser rigtig lækkert ud, underligt nok ikke et spil jeg ikke kendte selv om jeg vist nok burde. Trods alt en Essen nyhed.
Ser rigtig lækkert ud, underligt nok ikke et spil jeg ikke kendte selv om jeg vist nok burde. Trods alt en Essen nyhed.

- thomassvan
- 100+ indlæg
- Favoritspil: Tunge tunge uforskammede Euros
Var i Århus i weekenden og fik Caverna som skal gives som gave og Eclipse: Rise of the ancients med hjem fra Gunzone til en ganske favorabel pris.
- Goblen
- 1000+ indlæg
- Favoritspil: Castles of Burgundy, Terra Mystica, Battlestar Galactica, Dead of Winter, Kingsburg, The Gallerist, The Resistance, Shakespeare
- Has thanked: 17 times
- Been thanked: 45 times
Fik min Secret Santa gave i dag. Castles of Mad King Ludwig. Glæder jeg mig til at prøve 
/Brian

/Brian
- thomassvan
- 100+ indlæg
- Favoritspil: Tunge tunge uforskammede Euros
Uh, kom endelig forbi med detGoblen wrote:Fik min Secret Santa gave i dag. Castles of Mad King Ludwig. Glæder jeg mig til at prøve
/Brian

- Goblen
- 1000+ indlæg
- Favoritspil: Castles of Burgundy, Terra Mystica, Battlestar Galactica, Dead of Winter, Kingsburg, The Gallerist, The Resistance, Shakespeare
- Has thanked: 17 times
- Been thanked: 45 times
Det en aftale. Venter på du vender tilbage med spilledage efter afstemningenthomassvan wrote:Uh, kom endelig forbi med detGoblen wrote:Fik min Secret Santa gave i dag. Castles of Mad King Ludwig. Glæder jeg mig til at prøve
/Brian

/Brian
- Stony
- 5000+ indlæg
- Favoritspil: Gaia Project, Brass (begge versioner), Hansa Teutonica, Steam, Concordia, Crokinole
- Has thanked: 50 times
- Been thanked: 120 times
Min søde kæreste har (igen i år) påtaget sig opgaven at finde en julegave til mig fra hendes forældre. Jeg har peget på Kanban som en mulighed, og det er nu på vej med posten. Det ødelægger ganske vist lidt af spændingen juleaften, men jeg klager ikke!
Sidst spillet:

- Jens_Hoppe
- 2500+ indlæg
- Has thanked: 34 times
- Been thanked: 94 times
Boardgameguru holdt Black Friday-udsalg, og det benyttede jeg mig af til at købe et 1862: Railway Mania in the Eastern Counties til halv pris. Med i kurven kom et par Victory Point Games-ting; Villainous Vikings (2nd ed.) og The Plot Thickens-udvidelsen til I Say, Holmes!. Alt dette ankom i går. 

What are you, like 80?
Senest købt: Fellowship of the Ring: Trick-Taking Game, Pixies, The Gang, Arcs
- Jonezy
- 1000+ indlæg
- Favoritspil: Castles of Burgundy, Hansa Teutonica, Orléans og Terraforming Mars er mine mere euro-orienteret favoritter, men Too Many Bones: Undertow er favorit SPILLET lige nu. Jeg er dog total omni-gamer og spiller stort set alle slags spil til stor fornøjelse. Holder blandt andet også meget af hyggelige fillers og CMoN terninge-fjol.
- Has thanked: 547 times
- Been thanked: 332 times
I dag kom postmanden forbi med en pakke fra Fragor Games indeholdende Dragonscroll. Fragor Games er først kommet på radar her for nylig og jeg hoppede så på jeres udgivelse i år og var med til at kickstarte Poseidon's Kingdom selvom det var Game Salute, som stod for det. Glæder mig til at prøvet de skøre skotteres nyeste påfund med særdeles nuttede dragere.
Jeg var også forbi min lokale GLS pusher og hente en pakke fra Boardgamer.dk, som indeholdt Run, Fight or Die. Det kom på min radar lang tid efter det blev kickstartet og selvom jeg har en løs aftale med Frouvne om at prøve det, så kunne jeg ikke vente mere, da Boardgamer havde fået det hjem. Glæder mig til zombie yatzy med en twist.
Og sørme om ikke også posthuset havde et Sentinels of the Multiverse promokort liggende til mig. Det var Super Scientific Tachyon, som jeg fik i forbindelse med deres IOS version af spillet.
Jeg var også forbi min lokale GLS pusher og hente en pakke fra Boardgamer.dk, som indeholdt Run, Fight or Die. Det kom på min radar lang tid efter det blev kickstartet og selvom jeg har en løs aftale med Frouvne om at prøve det, så kunne jeg ikke vente mere, da Boardgamer havde fået det hjem. Glæder mig til zombie yatzy med en twist.
Og sørme om ikke også posthuset havde et Sentinels of the Multiverse promokort liggende til mig. Det var Super Scientific Tachyon, som jeg fik i forbindelse med deres IOS version af spillet.
- Mik
- 2500+ indlæg
- Favoritspil: I alfabetisk orden: Across the Board - Age of Steam - Agricola - Ave Caesar - Carcassonne - Crokinole - Dominion - Echelon - Funkenschlag - Hare & Tortoise - Memoir '44 - Motorsportspillet - Robo Rally - Tales of the Arabian Nights
Den tredie Adventure Pack Tempest Rising til Pathfinder: Scroll & Shackles er netop kommet, så den var jeg inde og hente i Fantask, og samtidig købte jeg også Shadows of Brimstones - det seneste spil fra Flying Frog. Det har tilsyneladende været på Kickstarter, men undgået min opmærksomhed. Æsken er større end Fortune & Glory, og de er gået fra et fast bræt til dungeon tiles, men ellers ligner det same procedure as last year, James. Men et Cthulhu-spil sat i en westernmiljø kunne jeg ikke stå for.
- Andrea
- 2500+ indlæg
- Has thanked: 184 times
- Been thanked: 188 times
Da vi for nylig skulle købe et par brætspilsjulegaver, kom vi søreme også til at købe et par til os selv! Det blev til Terror Meeple City og Timeline: Discoveries.
- Jens_Hoppe
- 2500+ indlæg
- Has thanked: 34 times
- Been thanked: 94 times
Det er snart en halv side siden jeg sidst har skrevet noget i denne tråd! 
Nyt på hylderne i dag er Assault on Doomrock og Origins: How We Became Human.

Nyt på hylderne i dag er Assault on Doomrock og Origins: How We Became Human.
What are you, like 80?
- Frouvne
- 10.000+ indlæg
- Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
- Has thanked: 634 times
- Been thanked: 928 times
Ja, vi var så småt begyndt at blive bekymret for dig, Jens!Jens_Hoppe wrote:Det er snart en halv side siden jeg sidst har skrevet noget i denne tråd![...].

frouvne, administrator