Avatarer og deres Celebrity Look-alikes
- Frouvne
- 10.000+ indlæg
- Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
- Has thanked: 633 times
- Been thanked: 924 times
Hvad skal man med http://www.myheritage.com/, når man har Jesper Amstrup?!? De rigtigt modige kan jo bare poste et billede her og få hans åbenhjertige analyse! 

frouvne, administrator

GISP!....antyder du svagt, at nogen ikke tør have billeder af sig selv på deres profil?!Frouvne wrote:Hvad skal man med http://www.myheritage.com/, når man har Jesper Amstrup?!? De rigtigt modige kan jo bare poste et billede her og få hans åbenhjertige analyse!

-- Drix
...| Drixieland.dk - Hvis du har tid til mere |...
-
- 100+ indlæg
LOL....Frouvne wrote:Med fare for at nogen ikke længere vil syntes at spøgen er morsom...

Jeg gætter på du har manipuleret en båd fra Tongiaki, en hytte fra Clans og Bedstemor Von And fra Disney Triva...

-- Drix
- Andrea
- 2500+ indlæg
- Has thanked: 184 times
- Been thanked: 188 times
Sammenligningen var ganske rigtig ikke så flatterende - og det bekræfter jo kun min tidligere kommentar om, at der må være noget helt galt med det program! Jeg synes, du har en fin avatar - og til folk, der ikke har haft fornøjelsen af at møde Helle endnu, så kan jeg røbe, at hun er endnu kønnere i virkeligheden!Helle wrote:Hmmm det skal du nok få at se, men billederne er gemt på en anden pc, så du må have lidt tålmodighed .... kønt var det imidlertid ikke, og bestemt ikke særligt feminint....

- Helle
- 5000+ indlæg
- Has thanked: 6 times
- Been thanked: 4 times
Wow, hvor er du sød Andrea.... (gad vide hvad du vil opnå...
)
Men jo brillerne slår virkelig igennem, og så min helt igennem maskuline natur - på den måde virker programmet jo glimrende, hvis det kan se vores indre kvaliteter...
Hoppe havde vist også lige et feminint udtryk - hvilket vel er sundt at have lidt af begge dele ...???

Men jo brillerne slår virkelig igennem, og så min helt igennem maskuline natur - på den måde virker programmet jo glimrende, hvis det kan se vores indre kvaliteter...
Hoppe havde vist også lige et feminint udtryk - hvilket vel er sundt at have lidt af begge dele ...???
- Frouvne
- 10.000+ indlæg
- Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
- Has thanked: 633 times
- Been thanked: 924 times
Ja, det er altid et spørgsmål om, hvad denne type program genkender: hårlængde eller farve, hovedstilling, briller osv. osv.
Jeg hørte en gang en anekdote, da Artificial Intelligence var et helt nyt begreb og meget hot. Det amerikanske forsvar fodrede et program med billeder af en skov med og uden tanks, for at man skulle lære programmet selv at kunne genkende billeder, der indeholdt fjendtlige tanks. Langt henne i processen fandt man ud af, at billederne med tanks havde fået en hårdere fremkaldelse end dem uden og det var i stedet det, programmet havde lært at genkende.
Men lad os lave en test myheritage's duelighed. Følg nedenstående link til en lille quiz, der måske kan afdække muligheder og begrænsninger...
Gæt ni designere og en enkelt illustrator
Jeg hørte en gang en anekdote, da Artificial Intelligence var et helt nyt begreb og meget hot. Det amerikanske forsvar fodrede et program med billeder af en skov med og uden tanks, for at man skulle lære programmet selv at kunne genkende billeder, der indeholdt fjendtlige tanks. Langt henne i processen fandt man ud af, at billederne med tanks havde fået en hårdere fremkaldelse end dem uden og det var i stedet det, programmet havde lært at genkende.
Men lad os lave en test myheritage's duelighed. Følg nedenstående link til en lille quiz, der måske kan afdække muligheder og begrænsninger...
Gæt ni designere og en enkelt illustrator
frouvne, administrator