Skal til Århus d. 13 januar

Køb, salg og bytte brugerne imellem.
Post Reply
Goblen
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Favoritspil: Castles of Burgundy, Terra Mystica, Battlestar Galactica, Dead of Winter, Kingsburg, The Gallerist, The Resistance, Shakespeare
Has thanked: 17 times
Been thanked: 45 times

Skal til Århus d. 13 januar

Post by Goblen »

Hejsa alle,

Hvis der er nogle overdragelser der skal finde sted skal jeg til Århus d. 13 januar. Befinder mig dagligt i Herlev, og bor i Næstved (hos kæresten), så alt imellem der kan klares :-)

/Brian
thomassvan
100+ indlæg
100+ indlæg
Favoritspil: Tunge tunge uforskammede Euros

Re: Skal til Århus d. 13 januar

Post by thomassvan »

Goblen wrote:Hejsa alle,

Hvis der er nogle overdragelser der skal finde sted skal jeg til Århus d. 13 januar. Befinder mig dagligt i Herlev, og bor i Næstved (hos kæresten), så alt imellem der kan klares :-)

/Brian
Hvis du har planer om at smutte ind omkring Gunzone alligevel kan det godt være jeg vil have lidt med til at udfylde differencen mellem hvad jeg kunne tænke mig i julegave og hvad jeg får i julegave :)
Goblen
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Favoritspil: Castles of Burgundy, Terra Mystica, Battlestar Galactica, Dead of Winter, Kingsburg, The Gallerist, The Resistance, Shakespeare

Post by Goblen »

Det skal jeg ikke, men jeg kan sagtens slå et smut forbi. Bare der er klare instrukser :-)
MBD
25+ indlæg
25+ indlæg

Post by MBD »

Det er satme god stil, Goblen! Kudos! :)
thomassvan
100+ indlæg
100+ indlæg
Favoritspil: Tunge tunge uforskammede Euros

Post by thomassvan »

thomassvan wrote:
Goblen wrote:Hejsa alle,

/Brian
Hvis du har planer om at smutte ind omkring Gunzone alligevel kan det godt være jeg vil have lidt med til at udfylde differencen mellem hvad jeg kunne tænke mig i julegave og hvad jeg får i julegave :)
Jeg takker nej alligevel til det fantastiske tilbud. Jeg bestiller lidt fra Snydepels.dk og måske lidt fra Boardgamers tilbud istedet :)

Vi ses til Februar!
Goblen
1000+ indlæg
1000+ indlæg

Post by Goblen »

Det er helt OK :-)
Post Reply