Helt ubrugt. Folien er taget af æsken, men intet er pakket ud eller brugt.
Jeg vil have 400 kr. for det, men dertil kommer fragt. Er du fra Jylland kan den del sikkert spares.
Sælges: Xia: Legends of a drift system
Re: Sælges: Xia: Legends of a drift system
I nærheden af Varde 
Det er lidt tungt, så koster sikkert over 100kr at sende.

Det er lidt tungt, så koster sikkert over 100kr at sende.
Forskellen er vist også kun 16 promokort, man ikke vil savne
- Stony
- 5000+ indlæg
- Favoritspil: Gaia Project, Brass (begge versioner), Hansa Teutonica, Steam, Concordia, Crokinole
- Has thanked: 50 times
- Been thanked: 120 times
Sellsword er et fly, men ikke et der gør noget særligt for spillet.
Der findes i "grundudgaven" tre neutrale fly, som styres ud fra nogle forud definerede regler.
Sellsword kom oven i hatten som et stretchgoal. Vistnok kun i kickstarter udgaverne, men jeg er ikke sikker. Den står bare på brættet, indtil en spiller flyver derhen og køber hans loyalitet. Derefter er det den spiller der styrer Sellsword. Lige indtil en anden spiller flyver op ved siden af ham, og køber hans loyalitet.
Man lever altså fint foruden hvis det er.
Der findes i "grundudgaven" tre neutrale fly, som styres ud fra nogle forud definerede regler.
Sellsword kom oven i hatten som et stretchgoal. Vistnok kun i kickstarter udgaverne, men jeg er ikke sikker. Den står bare på brættet, indtil en spiller flyver derhen og køber hans loyalitet. Derefter er det den spiller der styrer Sellsword. Lige indtil en anden spiller flyver op ved siden af ham, og køber hans loyalitet.
Man lever altså fint foruden hvis det er.
Sidst spillet:

- Frouvne
- 10.000+ indlæg
- Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
- Has thanked: 636 times
- Been thanked: 938 times
Som jeg husker det, var Sellsword et kickstarter-eksklusivt tilkøb.
frouvne, administrator

Sellsword skibet er ikke med i kickstarter grundudgaven (som jeg har), det var et 25$ tilkøb. For et sølle skib.