Det kommer nok an på, hvor mange spil du har, som de kan bruges sammen med. For mit vedkommende er komponenterne i høj grad med til at sælge temaet, og hvis du også ind imellem er træt af, at dine soldater, dine statuer, dine jordbær og din uran fra forskellige spil alt sammen - sjovt nok - ligner små, røde træcubes, så er du nok i målgruppen

Der er mange spil, hvor de ikke matcher behovet 100%, men så vil jeg nok bare være lidt kreativ og fx. skifte nogle af tingene ud.
Jeg kan se, at butiksprisen er noget højere end KS-ditto [£35 plus porto vs $41 inkl. porto) - så det er over hundrede kroner ekstra.
Jeg ved ikke, om du har set og mærket på Euphoria-komponenterne. De er superlækre. De ser flotte ud, de virker rigtige, når man mærker på dem, og der er passende tyngde i dem.
Ud over, at ædelstenene er lidt for lette, er de her komponenter også virkelig veludførte - men jeg er da glad for, at jeg "kun" har givet ca. 240 kr for dem. Hvis prisen ikke er et problem, ville jeg ikke betænke mig så meget.
De overvejer i øvrigt flere komponenter i serien, bl.a.
"resources":
og
mad:
Du kan jo se tiden an og se, om det evt. skulle blive muligt at købe en af dem sammen med det nuværende "treasure chest" til en favorabel pris.