Hvad har du købt / fået / modtaget idag?

Alt hvad der ikke umiddelbart hører ind under de øvrige fora.
User avatar
Larsine
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Posts: 3327
Joined: Tue Aug 14, 2007 5:45 pm
Location: Sorø
Has thanked: 1 time

Re: Hvad har du købt / fået / modtaget idag?

Post by Larsine »

Fik åbnet mine Yardmaster og Yardmaster Express, og fandt ud af at de også indeholdt udvidelserne Yardmaster: Caboose Expansion, Yardmaster: Bonus Card Pack #1 og Yardmaster Express: Caboose Expansion .

Og så kom Lea ind med endnu en pakke til mig, som indeholdt Marvel Heroes som jeg havde vundet in en G4GG.
User avatar
Jonezy
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1481
Joined: Thu Mar 10, 2011 7:32 pm
Favoritspil: Castles of Burgundy, Hansa Teutonica, Orléans og Terraforming Mars er mine mere euro-orienteret favoritter, men Too Many Bones: Undertow er favorit SPILLET lige nu. Jeg er dog total omni-gamer og spiller stort set alle slags spil til stor fornøjelse. Holder blandt andet også meget af hyggelige fillers og CMoN terninge-fjol.
Location: Taastrup (København)
Has thanked: 332 times
Been thanked: 190 times

Re: Hvad har du købt / fået / modtaget idag?

Post by Jonezy »

Så landede de kickstartede Yardmaster og Yardmaster Express også i Taastrup. Rimelig lækker kvalitet og elsker det simple artwork med de skarpe farver. Forhåbentlig er der også nogle underholdende fillers gemt i de to spil...
Image
Carlei
250+ indlæg
250+ indlæg
Posts: 463
Joined: Mon Mar 04, 2013 3:27 pm
Location: Taastrup
Has thanked: 1 time

Re: Hvad har du købt / fået / modtaget idag?

Post by Carlei »

Jonezy wrote:Så landede de kickstartede Yardmaster og Yardmaster Express også i Taastrup. Rimelig lækker kvalitet og elsker det simple artwork med de skarpe farver. Forhåbentlig er der også nogle underholdende fillers gemt i de to spil...
Landede også her. Det skal vi snart have på bordet :wink:
40crew
250+ indlæg
250+ indlæg
Posts: 273
Joined: Tue May 06, 2014 2:49 pm
Location: Brøndbyøster

Re: Hvad har du købt / fået / modtaget idag?

Post by 40crew »

Som alle de andre har jeg netop også modtaget Yardmaster. Det er den første Kickstarter jeg backede, og selvom den er blevet lidt forsinket, så synes jeg nu egentlig processen har været ok. Vi fik ikke spillet spillet igår, på grund af den der latterlige håndboldkamp, men rigtigt flot og lækkert er spillet. Det ser jeg frem til at prøve.

Næste spil der bør komme ind ad døren er deluxe udgaven af Galaxy of Trian. Jeg ved ikke helt hvordan jeg skal forholde mig til det, for da jeg dengang backede spillet var det da vi gerne ville spille et tile-laying spil, men ikke ejede et. Vi har siden fået Carcassonne, og jeg tror nok det dækker vores behov. Og derudover er konen mere til riddere end rumskibe..
Image
User avatar
Da Senzai
100+ indlæg
100+ indlæg
Posts: 124
Joined: Mon Aug 26, 2013 8:42 pm
Location: København
Been thanked: 10 times

Re: Hvad har du købt / fået / modtaget idag?

Post by Da Senzai »

Nu læste jeg lige Miks indlæg og så, at den nye Sentinels Udvidelse er landet herhjemme, så den var jeg selvfølgelig nede og hente! Sammen med The Cauldron er det snart ved at være hjernedødt så meget indhold, der er til det spil, og jeg elsker det! :D

Derudover fik jeg også hentet de tre små udvidelser til Pixel Tactics; Argent University, Seven Sisters og The Price of Victory.

Iøvrigt.

Er det bare mig eller ligner ham rum-væsenet nede i højre hjørne ikke helt vildt meget Beta Ray Bill fra Marvel?

Jeg ved godt, at hele Sentinels Persongalleri er baseret på Ærketyper, men alligevel :P

Image
Image
User avatar
BlueSwan
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1005
Joined: Fri Feb 01, 2013 8:12 am
Favoritspil: Android: Netrunner, Dominion, Mage Knight Board Game, Nations, Skak, Twilight Struggle, det meste af Stefan Feld og de fleste halvtunge Eurogames med fokus på ressource management og optimering.
Location: Helsinge
Contact:

Re: Hvad har du købt / fået / modtaget idag?

Post by BlueSwan »

Har fået gaver fra mit arbejde idag. Fik Lewis & Clark og Brass. Sidstnævnte betyder at jeg nu ejer alle spil i BGG's top 23. Et fjollet mål at have, men ikke desto mindre cool i min verden. : :D
Sidst spillet:
Image
Min musik: http://www.soundcloud.com/blueswan
User avatar
Frouvne
10.000+ indlæg
10.000+ indlæg
Posts: 14682
Joined: Wed Apr 26, 2006 12:09 pm
Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
Location: 2900
Has thanked: 475 times
Been thanked: 682 times
Contact:

Re: Hvad har du købt / fået / modtaget idag?

Post by Frouvne »

I april sidste år fik jeg en gave, jeg selv skulle bestille. Det har taget lidt tid ... men for nyligt fik jeg taget mig sammen og modtog idag mit Crokinole. Det er formentlig det eneste spil, jeg vil kunne finde på at gå og smug-træne på. Men det tror jeg til gengæld også, at jeg kommer til! :D
frouvne, administrator

Image
User avatar
BlueSwan
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1005
Joined: Fri Feb 01, 2013 8:12 am
Favoritspil: Android: Netrunner, Dominion, Mage Knight Board Game, Nations, Skak, Twilight Struggle, det meste af Stefan Feld og de fleste halvtunge Eurogames med fokus på ressource management og optimering.
Location: Helsinge
Contact:

Re: Hvad har du købt / fået / modtaget idag?

Post by BlueSwan »

Frouvne wrote:I april sidste år fik jeg en gave, jeg selv skulle bestille. Det har taget lidt tid ... men for nyligt fik jeg taget mig sammen og modtog idag mit Crokinole. Det er formentlig det eneste spil, jeg vil kunne finde på at gå og smug-træne på. Men det tror jeg til gengæld også, at jeg kommer til! :D
Det har jeg længe gerne villet prøve, så håber på at jeg må smutte forbi engang i nær fremtid! :D
Sidst spillet:
Image
Min musik: http://www.soundcloud.com/blueswan
User avatar
Stony
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 9204
Joined: Thu Jun 22, 2006 11:40 am
Favoritspil: Gaia Project, Brass (begge versioner), Hansa Teutonica, Steam, Concordia, Crokinole
Location: Taastrup
Has thanked: 48 times
Been thanked: 116 times

Re: Hvad har du købt / fået / modtaget idag?

Post by Stony »

Jeg var en tur forbi til housewarming hos Fantask idag, og ved den lejlighed samlede jeg et eksemplar af Roll for the Galaxy op.

Bagefter smuttede jeg videre til Bastard Cafe, for at se hvad det er for en størrelse, og ved den lejlighed blev jeg bl.a. introduceret for reglerne til Roll for the Galaxy. :)
Sidst spillet:
Image
User avatar
Frouvne
10.000+ indlæg
10.000+ indlæg
Posts: 14682
Joined: Wed Apr 26, 2006 12:09 pm
Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
Location: 2900
Has thanked: 475 times
Been thanked: 682 times
Contact:

Re: Hvad har du købt / fået / modtaget idag?

Post by Frouvne »

BlueSwan wrote:
Frouvne wrote:I april sidste år fik jeg en gave, jeg selv skulle bestille. Det har taget lidt tid ... men for nyligt fik jeg taget mig sammen og modtog idag mit Crokinole. Det er formentlig det eneste spil, jeg vil kunne finde på at gå og smug-træne på. Men det tror jeg til gengæld også, at jeg kommer til! :D
Det har jeg længe gerne villet prøve, så håber på at jeg må smutte forbi engang i nær fremtid! :D

Det er jeg sikker på, vi kan finde ud af! :D

Stony wrote:Jeg var en tur forbi til housewarming hos Fantask idag, og ved den lejlighed samlede jeg et eksemplar af Roll for the Galaxy op.

Bagefter smuttede jeg videre til Bastard Cafe, for at se hvad det er for en størrelse, og ved den lejlighed blev jeg bl.a. introduceret for reglerne til Roll for the Galaxy. :)

Det kunne jeg til gengæld godt tænke mig at prøve ved lejlighed ... og mon ikke min kone også kunne det ...
frouvne, administrator

Image
User avatar
BlueSwan
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1005
Joined: Fri Feb 01, 2013 8:12 am
Favoritspil: Android: Netrunner, Dominion, Mage Knight Board Game, Nations, Skak, Twilight Struggle, det meste af Stefan Feld og de fleste halvtunge Eurogames med fokus på ressource management og optimering.
Location: Helsinge
Contact:

Re: Hvad har du købt / fået / modtaget idag?

Post by BlueSwan »

Stony wrote:Jeg var en tur forbi til housewarming hos Fantask idag, og ved den lejlighed samlede jeg et eksemplar af Roll for the Galaxy op.

Bagefter smuttede jeg videre til Bastard Cafe, for at se hvad det er for en størrelse, og ved den lejlighed blev jeg bl.a. introduceret for reglerne til Roll for the Galaxy. :)
Var du der da de åbnede (Fantask) kl.11? Det var jeg. Fik købt en del Lord Of The Rings LCG ting.
Sidst spillet:
Image
Min musik: http://www.soundcloud.com/blueswan
User avatar
JoelP
500+ indlæg
500+ indlæg
Posts: 682
Joined: Sun May 27, 2012 2:50 pm
Location: København

Re: Hvad har du købt / fået / modtaget idag?

Post by JoelP »

BlueSwan wrote:
Stony wrote:Jeg var en tur forbi til housewarming hos Fantask idag, og ved den lejlighed samlede jeg et eksemplar af Roll for the Galaxy op.

Bagefter smuttede jeg videre til Bastard Cafe, for at se hvad det er for en størrelse, og ved den lejlighed blev jeg bl.a. introduceret for reglerne til Roll for the Galaxy. :)
Var du der da de åbnede (Fantask) kl.11? Det var jeg. Fik købt en del Lord Of The Rings LCG ting.
Jeg ville ha været der kl 11 og snuppe San Juan, men så lå jeg lige og sov så godt. Fik dog den nye Sentinels exp og promoer
User avatar
Jens_Hoppe
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Posts: 3745
Joined: Mon May 01, 2006 9:11 am
Location: Frederiksberg
Has thanked: 23 times
Been thanked: 84 times

Re: Hvad har du købt / fået / modtaget idag?

Post by Jens_Hoppe »

Jeg købte print-n-play krigsspillet Alfred the Great: The Great Heathen Army 871AD den anden dag.
What are you, like 80?
Senest købt: Pax Penning, Prey Another Day
User avatar
thomassvan
100+ indlæg
100+ indlæg
Posts: 226
Joined: Tue May 08, 2012 11:29 am
Favoritspil: Tunge tunge uforskammede Euros
Location: Præstø

Re: Hvad har du købt / fået / modtaget idag?

Post by thomassvan »

Stony wrote:Jeg var en tur forbi til housewarming hos Fantask idag, og ved den lejlighed samlede jeg et eksemplar af Roll for the Galaxy op.

Bagefter smuttede jeg videre til Bastard Cafe, for at se hvad det er for en størrelse, og ved den lejlighed blev jeg bl.a. introduceret for reglerne til Roll for the Galaxy. :)
Sjovt, jeg tror jeg sad næsten lige bag dig sammen med min kone og spillede Carcassonne.
User avatar
Larsine
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Posts: 3327
Joined: Tue Aug 14, 2007 5:45 pm
Location: Sorø
Has thanked: 1 time

Re: Hvad har du købt / fået / modtaget idag?

Post by Larsine »

Jeg fik hentet Krosmaster: Arena hos Christian i dag, og fik betalt da jeg kom hjem. Tak for tilliden :-)
Post Reply