Lader ikke til, at det er kommet til Danmark endnu og kun 2 til salg på bgg marketsplace.
Så er der nogen som fik et extra med hjem fra Essen?
K: Russian Railroads mini-expansion
- Sir William
- 1000+ indlæg
- Mik
- 2500+ indlæg
- Favoritspil: I alfabetisk orden: Across the Board - Age of Steam - Agricola - Ave Caesar - Carcassonne - Crokinole - Dominion - Echelon - Funkenschlag - Hare & Tortoise - Memoir '44 - Motorsportspillet - Robo Rally - Tales of the Arabian Nights
Re: K: Russian Railroads mini-expansion
Du kan købe alle dem du vil direkte fra forlaget i deres butik Carcassonne & Co. = http://www.cundco.de
Problemet er dog at du kun kan betale via bankoverførsel.
Brikkerne er uden tekst, så det er kun lige forklaringen på tysk du eventuelt skal have kopi af fra os andre.
Problemet er dog at du kun kan betale via bankoverførsel.
Brikkerne er uden tekst, så det er kun lige forklaringen på tysk du eventuelt skal have kopi af fra os andre.
- Sir William
- 1000+ indlæg
Er det ikke dyrt med bankoverførsel til udenlandsk bank? Har jeg ikke den store erfaring med
- Mik
- 2500+ indlæg
- Favoritspil: I alfabetisk orden: Across the Board - Age of Steam - Agricola - Ave Caesar - Carcassonne - Crokinole - Dominion - Echelon - Funkenschlag - Hare & Tortoise - Memoir '44 - Motorsportspillet - Robo Rally - Tales of the Arabian Nights
Jo, bankoverførsel VAR dyrt - og er det måske stadigvæk.
Jeg har ikke brugt det årevis. Selv mange tyske firmaer er begyndt at bruge PayPal (og de er ellers notoriske for ikke at bruge kreditkort.
Så medmindre du hører fra nogen som har gode erfaringer, vil jeg ikke anbefale det.
Alternativt vil jeg møde folk fra både HiG og Z-Man i April, så jeg kan sikkert skaffe dig et billigt eksemplar, hvis jeg strammer mig lidt an...
Jeg har ikke brugt det årevis. Selv mange tyske firmaer er begyndt at bruge PayPal (og de er ellers notoriske for ikke at bruge kreditkort.
Så medmindre du hører fra nogen som har gode erfaringer, vil jeg ikke anbefale det.
Alternativt vil jeg møde folk fra både HiG og Z-Man i April, så jeg kan sikkert skaffe dig et billigt eksemplar, hvis jeg strammer mig lidt an...
- Sir William
- 1000+ indlæg
- Legius
- 100+ indlæg
- Favoritspil: Memoir 44
Vil bare indskyde at man fint kan betale med paypal på deres side, man skal blot husk at skifte til det.
- Mik
- 2500+ indlæg
Ja, minsandten!Legius wrote:Vil bare indskyde at man fint kan betale med paypal på deres side, man skal blot husk at skifte til det.
Kunne heller ikke forstå at de ikke havde PayPal.
Sir William, jeg skal nok få fat i en RR-udvidelse til dig!
- Sir William
- 1000+ indlæg
MAnge mange mange tak! Sætter jeg pris på.Mik wrote:Ja, minsandten!Legius wrote:Vil bare indskyde at man fint kan betale med paypal på deres side, man skal blot husk at skifte til det.
Kunne heller ikke forstå at de ikke havde PayPal.
Sir William, jeg skal nok få fat i en RR-udvidelse til dig!

- Larsine
- 2500+ indlæg
- Has thanked: 1 time
Ang. Bankoverførsel til udlande, så kan jeg anbefale transferwise. De tage Ca. 10.00 kr for en overførsel og det er Ca. 70.00 mindre end bankerne tager.