Mysterium 7
Mage Knight Board Game 5
Star Realms 5
Blue Moon Legends 4
Star Wars: Imperial Assault 4
Yardmaster 4
Diamoniak 3
Martian Dice 3
Ave Caesar 2
Charon Inc. 2
Goa 2
Love Letter 2
Magic: The Gathering 2
Ra 2
Takenoko 2
Agricola 1
Black Fleet 1
Brass 1
The Castles of Burgundy 1
Dixit 1
For Sale 1
Le Havre 1
Kemet 1
Lost Cities 1
The Magic Labyrinth 1
Maharaja: The Game of Palace Building in India 1
Mondo 1
Smash Up 1
Splendor 1
Ticket to Ride: 10th Anniversary 1
Lidt overraskende en hel måned uden Mage Wars, men ellers en rigtig fin måned hvor jeg har fået spillet en del med min familie og en masse med spille-venner specielt Christian og Jesper herinde fra.
Bedste oplevelse er meget tæt mellem IA og Mysterium. Det er ikke helt fair at sammenligne det to oplevelser. Mysterium har taget familien med storm, den lille på 7 år som også er familiemester i Dixit er nærmest genial til spillet, storesøster på 10 og mor er tæt på. Jeg er langt efter i niveau, men er du gal jeg hygger mig.
IA fik jeg spillet som Skirmish version med Christian, hvor det var overraskende godt og som Campaign med Christian og Jesper. Det er obv. en stor pædagogiske opgave at spille rigtige (ameritrah)spil med to giga-euro-nørder. De spurgte flere gange om hvor family growth var og hvornår deres "meeples" skulle spise, men ellers klarede de det fantastisk
Spillene var meget tætte og sygt spændende. Jeg glæder mig til at se figurerne udvikle sig og se om spillet holder til en hel Campaign

Goa var et andet nyt virkelig godt spil som jeg håber kommer på bordet igen.
Diamoniak er elendigt