Ubongo - et spil for ikke-brætspillere?
- Andrea
- 2500+ indlæg
- Has thanked: 189 times
- Been thanked: 190 times
Ubongo - et spil for ikke-brætspillere?
Nu har jeg lige siddet og set et video-review af Ubongo og kom til at tænke på, om ikke det er et spil, der er rimelig let at 'sælge' til ikke-brætspillere. Er der nogen her på forummet, der har prøvet spillet, og er det i så fald også et spil, der er sjovt at spille, hvis man er brætspiller?
- Frouvne
- 10.000+ indlæg
- Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
- Has thanked: 635 times
- Been thanked: 933 times
Den ene del af spillet minder jo meget om Tetris... nå ja, i hvert tilfælde lidt om Tetris og har vel en relativt bred appel. Den anden del kan jeg faktisk ikke huske, hvad går ud på. Til gengæld ved jeg, at der er en mini-udgave af spillet på vej og den bliver vist meget rimelig prismæssigt... så det kunne jo være en vej at gå.
frouvne, administrator

- Andrea
- 2500+ indlæg
- Has thanked: 189 times
- Been thanked: 190 times
Tak for oplysningen! Jeg overvejer nemlig, om det er en mulig gaveidé til en af mine knapt så brætspilsnørdede venner, og så er en miniudgave måske ikke en dårlig idé.Frouvne wrote:Til gengæld ved jeg, at der er en mini-udgave af spillet på vej og den bliver vist meget rimelig prismæssigt... så det kunne jo være en vej at gå.