Hvad har du købt / fået / modtaget idag?

Alt hvad der ikke umiddelbart hører ind under de øvrige fora.
Gunness
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Favoritspil: Twilight Struggle, Wonderland's War, Unsettled, Great Western Trail
Has thanked: 716 times
Been thanked: 839 times

Re: Hvad har du købt / fået / modtaget idag?

Post by Gunness »

Modtog Eclipse fra Hoppedyt.
Bestilt: Leviathan Wilds, Floe, The Old King's Crown, Dark Quarter, How to Save a World, Scales of Fate
Seneste: Altay, Trailblazer, Deep Regrets, Fromage, Santorini exp., SETI
Jens_Hoppe
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Has thanked: 34 times
Been thanked: 94 times

Post by Jens_Hoppe »

Jeg var forbi Faraos Cigarer til deres fødselsdag i lørdags, og kom derfra med Warhammer: Diskwars samt No Retreat: The North African Front.
What are you, like 80?
Senest købt: Fellowship of the Ring: Trick-Taking Game, Pixies, The Gang, Arcs
Larsine
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Has thanked: 1 time

Post by Larsine »

Jeg modtog en Draw Bag og to terninger til Yardmaster, men jeg har ikke smidt $5 efter dette, og ved ikke havde jeg skal bruge dem til?
Gunness
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Favoritspil: Twilight Struggle, Wonderland's War, Unsettled, Great Western Trail
Has thanked: 716 times
Been thanked: 839 times

Post by Gunness »

Så lykkedes det mig endelig at få fat i Dead of Winter - det har holdt hårdt :)
Det ankom fra Snydepels (369 kr.) sammen med Dixit Quest (130 kr)
Bestilt: Leviathan Wilds, Floe, The Old King's Crown, Dark Quarter, How to Save a World, Scales of Fate
Seneste: Altay, Trailblazer, Deep Regrets, Fromage, Santorini exp., SETI
Mik
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Favoritspil: I alfabetisk orden: Across the Board - Age of Steam - Agricola - Ave Caesar - Carcassonne - Crokinole - Dominion - Echelon - Funkenschlag - Hare & Tortoise - Memoir '44 - Motorsportspillet - Robo Rally - Tales of the Arabian Nights

Post by Mik »

Så blev det endelig tid til at hente Skull & Shackles Adventure Pack 6: From Hell's Heart, det sidste kapitel i dette eventyr.
Og samtidig kunne jeg også samle promo-kortet Mogmurch op. Ikke at jeg regner med at nogen overhovedet ønsker at hyre denne brandfarlige alkymist, men når nu han er gratist...

Det er lidt vemodigt at hente den sidste pakke, når jeg nu ved at ikke ønsker at fortsætte serien. Jeg har ellers været yderst tilfreds med Skull & Shackles-serien, som har været betydeligt mere underholdene end den første kasse. Men de fylder blot så forbandet meget, og jeg er dårligt til at skille mig af med spil, at jeg ikke ønsker at få endnu en stor kasse på hylden. Men godt har det været!
Image
Stony
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Favoritspil: Gaia Project, Brass (begge versioner), Hansa Teutonica, Steam, Concordia, Crokinole
Has thanked: 50 times
Been thanked: 120 times

Post by Stony »

Jeg spottede på et tidspunkt Three Kingdoms Redux, og jeg har længe haft en lille svaghed for historien omkring "Romance of the Three Kingdoms". Mest gennem nogle af de computerspil jeg gennem tiden har spillet. Så da jeg spottede spillet, men på det tidspunkt kun kunne finde det i butikker udenfor EU, spurgte jeg Boardgamer, om det var noget der kunne skaffes hjem. Det var det sørme, og jeg afleverede en bestilling. Det har jeg i dag afhentet i den lokale pakkeshop. Og det er til en afveksling ikke en kæmpeæske der er blæst op i størrelse for at retfærdiggøre prisen, og så fortrinsvis er fyldt med luft. Den er fyldt med PAP og der er gods i. Det ser jeg frem til på et tidspunkt at kunne smække på bordet. Måske på Djengis Con....
Sidst spillet:
Image
Stony
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Favoritspil: Gaia Project, Brass (begge versioner), Hansa Teutonica, Steam, Concordia, Crokinole
Has thanked: 50 times
Been thanked: 120 times

Post by Stony »

...og jeg var knapt nok kommet hjem med ovenstående pakke, før jeg fik en SMS om at en anden pakke var klar til afhentning. Denne gang med X-Com: The Board Game samt de to Resistance udvidelser Hostile Intent og Hidden Agenda.

It's been a good day. 8)
Sidst spillet:
Image
chr88
500+ indlæg
500+ indlæg
Favoritspil: Agricola og Terra Mystica er mine to klare favoritspil! Andre favoritter er eurogames som Samurai, Ra, Hansa Teutonica, Caylus, Le Havre, El Grande, Puerto Rico, Goa, Ghost Stories, Taluva, Reef Encounter osv. - men også et partygame som Telestrations er genialt!
Tjek hellere end gerne min profil på BGG: http://boardgamegeek.com/user/ChrB
Been thanked: 4 times

Post by chr88 »

I dag modtog jeg Summoner Wars: Alliances Master Set, som jeg havde bestilt på Boardgamer tidligere på ugen - hurtig levering og god service! :)

Det passede perfekt, at det kom i dag, så jeg kunne nå at prøve to spil med min bror. Et super godt spil!
Goblen
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Favoritspil: Castles of Burgundy, Terra Mystica, Battlestar Galactica, Dead of Winter, Kingsburg, The Gallerist, The Resistance, Shakespeare
Has thanked: 17 times
Been thanked: 45 times

Post by Goblen »

Fig i går Black Fleet og Imperial Assault fra Boardgamer.dk. Vi havde et firmaarrangement hvor jeg havde inviteret kollegaer til at spille, og vi var vel 18 stykker tror jeg.

Claus mødte op og introducerede spil og havde ovenstående med + en overraskelse. Han havde skaffet GMT's The Hunters. Jeg har ikke penge til det efter 1.700,- til Djengis Con og 900,- til de to ovenstående spil, men jeg er nok nød til at finde dem :-)

/Brian
Frouvne
10.000+ indlæg
10.000+ indlæg
Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
Has thanked: 634 times
Been thanked: 929 times

Post by Frouvne »

Blev træt af at vente på Machi Koro, jeg for lang tid siden havde forudbestilt hos Bookdepository. Da jeg rykkede dem, viste det sig da også, at de ikke regnede med at kunne levere det! :evil: Jeg lavede derfor en hurtig søgning på, hvor det var på hylden og stødte på Hyggeonkels hjemmeside, som jeg ikke har benyttet før. Med en rimelig pris og 25,- for levering tænkte jeg, at det skulle prøves. 16 timer senere modtog jeg en sms om at spillet lå til afhentning på mit lokale posthus!
frouvne, administrator

Image
Myde
250+ indlæg
250+ indlæg

Post by Myde »

Jeg fik afhentet udvidelsen "The experts" til Ginkgopolis igår der var bestilt som samkøb fra Tyskland, den glæder jeg mig til at prøve, er en samling af mindre udvidelser man kan føje til som man har lyst
Robert
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Been thanked: 2 times

Post by Robert »

Myde wrote:Jeg fik afhentet udvidelsen "The experts" til Ginkgopolis igår der var bestilt som samkøb fra Tyskland, den glæder jeg mig til at prøve, er en samling af mindre udvidelser man kan føje til som man har lyst
Den har jeg også. Du siger bare til - så kan vi nok godt finde ud af det.
Sidst spillet:Image
Min profil på BGG
Jonezy
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Favoritspil: Castles of Burgundy, Hansa Teutonica, Orléans og Terraforming Mars er mine mere euro-orienteret favoritter, men Too Many Bones: Undertow er favorit SPILLET lige nu. Jeg er dog total omni-gamer og spiller stort set alle slags spil til stor fornøjelse. Holder blandt andet også meget af hyggelige fillers og CMoN terninge-fjol.
Has thanked: 547 times
Been thanked: 332 times

Post by Jonezy »

Så fik jeg sørme et af mine yndlingsspil ind i samlingen. Noget samkøb med Merete og Jesper gjorde at jeg kom hjem fra mandagens spilaften med en kopi af Die Burgen von Burgund eller Castles of Burgundy, som jo i min optik er Felds klart bedste spil (af dem som jeg har prøvet, men jeg har svært ved at forstille mig at det bliver overgået).

Alle dem som jeg spiller det med har det allerede, men jeg måtte simpelthen eje det selv. :)
Image
Frouvne
10.000+ indlæg
10.000+ indlæg
Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
Has thanked: 634 times
Been thanked: 929 times

Post by Frouvne »

March of the Ants lå klar til mig, da jeg kom hjem idag. :)
frouvne, administrator

Image
Jonezy
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Favoritspil: Castles of Burgundy, Hansa Teutonica, Orléans og Terraforming Mars er mine mere euro-orienteret favoritter, men Too Many Bones: Undertow er favorit SPILLET lige nu. Jeg er dog total omni-gamer og spiller stort set alle slags spil til stor fornøjelse. Holder blandt andet også meget af hyggelige fillers og CMoN terninge-fjol.
Has thanked: 547 times
Been thanked: 332 times

Post by Jonezy »

For folk som orker at læse min indlæg i 'hvad har du spillet idag?' trådene er det vist ikke nogen hemmelighed at jeg har forelsket mig i Hansa Teutonica og derfor endte jeg også med at måtte eje det og det kom sørme i en pakke fra Tyskland i dag sammen med Britannia udvidelsen.

Da jeg nu alligevel havde gang i en halv dyr forsendelsespris kunne jeg jo lige så godt kigge efter nogle andre gode sprog uafhængige spil som jeg kunne købe med og jeg endte med at nappe Orleans med også, da det har været på min radar et stykke tid, så det lå naturligvis også i pakken.
Image
Post Reply