Djengis Con VI - Spilplanlægning

Her informeres om og diskuteres diverse Con'er, messer og lignende.
Post Reply
User avatar
Bugge
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1332
Joined: Mon Dec 01, 2008 1:41 pm
Location: Bagsværd
Has thanked: 2 times
Been thanked: 15 times

Re: Djengis Con VI - Spilplanlægning

Post by Bugge »

Hej Jeppe & Co.,

Ser at Modul 1 er yt for dig. Vi kan også satse på Thunder Alley i Modul 2. Så kan du Zutcorp også være med. Hvad siger i til Modul 2 Christian og Jens.

Bliver vi færdige forholdsvis hurtig, kan vi måske nå et Condottieri før modul 3 (og frokost ikke mindst...).

Mvh,
Søren
chr88
500+ indlæg
500+ indlæg
Posts: 524
Joined: Sat Jun 18, 2011 7:36 am
Favoritspil: Agricola og Terra Mystica er mine to klare favoritspil! Andre favoritter er eurogames som Samurai, Ra, Hansa Teutonica, Caylus, Le Havre, El Grande, Puerto Rico, Goa, Ghost Stories, Taluva, Reef Encounter osv. - men også et partygame som Telestrations er genialt!
Tjek hellere end gerne min profil på BGG: http://boardgamegeek.com/user/ChrB
Location: 2100 Kbh Ø
Been thanked: 4 times

Re: Djengis Con VI - Spilplanlægning

Post by chr88 »

Bugge wrote:Hej Jeppe & Co.,

Ser at Modul 1 er yt for dig. Vi kan også satse på Thunder Alley i Modul 2. Så kan du Zutcorp også være med. Hvad siger i til Modul 2 Christian og Jens.

Bliver vi færdige forholdsvis hurtig, kan vi måske nå et Condottieri før modul 3 (og frokost ikke mindst...).

Mvh,
Søren
Jeg kan ikke i modul 2 og 3... Så det lader til, at vi ikke kan blive fuldtallige, medmindre en af os hopper fra noget andet :'(
chr88
500+ indlæg
500+ indlæg
Posts: 524
Joined: Sat Jun 18, 2011 7:36 am
Favoritspil: Agricola og Terra Mystica er mine to klare favoritspil! Andre favoritter er eurogames som Samurai, Ra, Hansa Teutonica, Caylus, Le Havre, El Grande, Puerto Rico, Goa, Ghost Stories, Taluva, Reef Encounter osv. - men også et partygame som Telestrations er genialt!
Tjek hellere end gerne min profil på BGG: http://boardgamegeek.com/user/ChrB
Location: 2100 Kbh Ø
Been thanked: 4 times

Re: Djengis Con VI - Spilplanlægning

Post by chr88 »

TIL STONY

Denne skal, efter aftale med de involverede, rykkes til modul 5 søndag:

A Study in Emerald [Sir William, digter, zutcorp, zfire, [ledig]]
chr88
500+ indlæg
500+ indlæg
Posts: 524
Joined: Sat Jun 18, 2011 7:36 am
Favoritspil: Agricola og Terra Mystica er mine to klare favoritspil! Andre favoritter er eurogames som Samurai, Ra, Hansa Teutonica, Caylus, Le Havre, El Grande, Puerto Rico, Goa, Ghost Stories, Taluva, Reef Encounter osv. - men også et partygame som Telestrations er genialt!
Tjek hellere end gerne min profil på BGG: http://boardgamegeek.com/user/ChrB
Location: 2100 Kbh Ø
Been thanked: 4 times

Re: Djengis Con VI - Spilplanlægning

Post by chr88 »

TIL STONY

Modul 3, lørdag eftermiddag:

Fief 1429 [Valby2500, digter, Jonezy, chr88, Logos32, Sir William]
User avatar
Stony
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 9163
Joined: Thu Jun 22, 2006 11:40 am
Favoritspil: Gaia Project, Brass (begge versioner), Hansa Teutonica, Steam, Concordia, Crokinole
Location: Taastrup
Has thanked: 48 times
Been thanked: 116 times

Re: Djengis Con VI - Spilplanlægning

Post by Stony »

Hvis det kunne have interesse, tænker jeg måske i et af aftenmodulerne, at agere "vært" for en gang StarCraft incl. Broodwars udvidelsen, og så prøve varianten hvor man er tre hold mod hinanden. (2 x Terran, 2 x Zerg og 2 x Protoss)

Jeg sætter det på fredag aften, og så må vi se om der er tilslutning.
Sidst spillet:
Image
MartinK
100+ indlæg
100+ indlæg
Posts: 115
Joined: Tue Aug 18, 2009 4:59 pm
Favoritspil: Conquest of Nerath, 1812, Age of Steam, Puerto Rico
Location: Roskilde

Re: Djengis Con VI - Spilplanlægning

Post by MartinK »

vil gerne tilmeldes Imperial Assault fredag aften

/Martin
User avatar
Bugge
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1332
Joined: Mon Dec 01, 2008 1:41 pm
Location: Bagsværd
Has thanked: 2 times
Been thanked: 15 times

Re: Djengis Con VI - Spilplanlægning

Post by Bugge »

chr88 wrote:
Bugge wrote:Hej Jeppe & Co.,

Ser at Modul 1 er yt for dig. Vi kan også satse på Thunder Alley i Modul 2. Så kan du Zutcorp også være med. Hvad siger i til Modul 2 Christian og Jens.

Bliver vi færdige forholdsvis hurtig, kan vi måske nå et Condottieri før modul 3 (og frokost ikke mindst...).

Mvh,
Søren
Jeg kan ikke i modul 2 og 3... Så det lader til, at vi ikke kan blive fuldtallige, medmindre en af os hopper fra noget andet :'(
Ja, det går hurtigt med at bygge sig luksusproblemer op i øjeblikket.

Jens, Jeppe og Zutcorp er i friske i modul 2?

Mvh,
Søren
Asbpo
Posts: 2
Joined: Sun Mar 08, 2015 11:54 am
Favoritspil: Terra mystica, Munchkin, Among the stars go Black fleet.

Re: Djengis Con VI - Spilplanlægning

Post by Asbpo »

Vil gerne Das Motorsportspiel - modul 4.

/Asbpo (Klan Goblen)
User avatar
Goblen
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1381
Joined: Mon Nov 26, 2012 4:48 pm
Favoritspil: Castles of Burgundy, Terra Mystica, Battlestar Galactica, Dead of Winter, Kingsburg, The Gallerist, The Resistance, Shakespeare
Location: Lundby
Has thanked: 17 times
Been thanked: 45 times
Contact:

Re: Djengis Con VI - Spilplanlægning

Post by Goblen »

Stony wrote:Jeg er gerne med på Waggle Dance, som står på min nytårs-forsæt liste. Men mon ikke det kan nås i et modul som dessert til hovedspillet?
Vi er tre nu på Waggle Dance. Vi kan sagtens finde et tidspunkt til det. Der er plads til en mere :-)

Samtidig vil jeg også gerne på Das Motorsportspiel (Modul 4).

/Brian
User avatar
Jeppe
100+ indlæg
100+ indlæg
Posts: 128
Joined: Tue Jun 06, 2006 1:03 pm
Location: Roskilde
Been thanked: 19 times

Re: Djengis Con VI - Spilplanlægning

Post by Jeppe »

Bugge wrote:
chr88 wrote:
Bugge wrote:Hej Jeppe & Co.,

Ser at Modul 1 er yt for dig. Vi kan også satse på Thunder Alley i Modul 2. Så kan du Zutcorp også være med. Hvad siger i til Modul 2 Christian og Jens.

Bliver vi færdige forholdsvis hurtig, kan vi måske nå et Condottieri før modul 3 (og frokost ikke mindst...).

Mvh,
Søren
Jeg kan ikke i modul 2 og 3... Så det lader til, at vi ikke kan blive fuldtallige, medmindre en af os hopper fra noget andet :'(
Ja, det går hurtigt med at bygge sig luksusproblemer op i øjeblikket.

Jens, Jeppe og Zutcorp er i friske i modul 2?

Mvh,
Søren
Jeg er på.
User avatar
digter
500+ indlæg
500+ indlæg
Posts: 936
Joined: Sat Aug 13, 2011 10:27 pm
Location: Odense
Has thanked: 8 times
Been thanked: 12 times

Re: Djengis Con VI - Spilplanlægning

Post by digter »

Stony wrote:Hvis det kunne have interesse, tænker jeg måske i et af aftenmodulerne, at agere "vært" for en gang StarCraft incl. Broodwars udvidelsen, og så prøve varianten hvor man er tre hold mod hinanden. (2 x Terran, 2 x Zerg og 2 x Protoss)

Jeg sætter det på fredag aften, og så må vi se om der er tilslutning.
hårhhgg hårgh årrhhh hvaaad?! DET kunne jeg godt tænke mig at være med til. Jeg kan dog ikke i modul 1, men jeg er ledig i modul 4, som også er et aften modul? Kunne være fedt at samle 6 mand til det.

Jeg er også klar på Thunder Alley i modul 2
Image
User avatar
zfire
100+ indlæg
100+ indlæg
Posts: 124
Joined: Wed Jul 17, 2013 11:39 am
Location: Vejle
Has thanked: 43 times
Been thanked: 71 times

Re: Djengis Con VI - Spilplanlægning

Post by zfire »

digter wrote:
Stony wrote:Hvis det kunne have interesse, tænker jeg måske i et af aftenmodulerne, at agere "vært" for en gang StarCraft incl. Broodwars udvidelsen, og så prøve varianten hvor man er tre hold mod hinanden. (2 x Terran, 2 x Zerg og 2 x Protoss)

Jeg sætter det på fredag aften, og så må vi se om der er tilslutning.
hårhhgg hårgh årrhhh hvaaad?! DET kunne jeg godt tænke mig at være med til. Jeg kan dog ikke i modul 1, men jeg er ledig i modul 4, som også er et aften modul? Kunne være fedt at samle 6 mand til det.

Jeg er også klar på Thunder Alley i modul 2
Jeg kunne godt være klar på modul 4, for så kan jeg hoppe på Imperial Assault i modul 1.
User avatar
Sir William
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1986
Joined: Tue Sep 01, 2009 11:49 am
Location: Skævinge

Re: Djengis Con VI - Spilplanlægning

Post by Sir William »

Hvis der er nogen som er friske på et spil af længere karakter fredag eller lørdag aften med tema omkring kolonisering eller lign. og hvor man må genere hinanden, vil jeg gerne medbringe lidt whisky, cognac eller rom, for at skabe den rette stemning.

Er frisk på de fleste spil, bare der er noget tema og gerne hvor man hver har nogle "karakterer" som gør, at hver især må vælge sin strategi ud fra det.
User avatar
Helle
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 5493
Joined: Wed Apr 26, 2006 2:28 pm
Location: 2900 Hellerup
Has thanked: 6 times
Been thanked: 4 times
Contact:

Re: Djengis Con VI - Spilplanlægning

Post by Helle »

Sir William wrote:Hvis der er nogen som er friske på et spil af længere karakter fredag eller lørdag aften med tema omkring kolonisering eller lign. og hvor man må genere hinanden, vil jeg gerne medbringe lidt whisky, cognac eller rom, for at skabe den rette stemning.

Er frisk på de fleste spil, bare der er noget tema og gerne hvor man hver har nogle "karakterer" som gør, at hver især må vælge sin strategi ud fra det.
Die Macher .... :wink:
User avatar
akwlinka
500+ indlæg
500+ indlæg
Posts: 838
Joined: Tue Apr 22, 2008 9:29 am
Favoritspil: Agricola, Age of Steam, Agricola, Railroad Tycoon, Agricola, Race for the Galaxy, Agricola, Bohnröchen(Bohnanza), Agricola, Le Havre og Dominion
Location: 3600 Frederikssund

Re: Djengis Con VI - Spilplanlægning

Post by akwlinka »

Goblen wrote:
Stony wrote:Jeg er gerne med på Waggle Dance, som står på min nytårs-forsæt liste. Men mon ikke det kan nås i et modul som dessert til hovedspillet?
Vi er tre nu på Waggle Dance. Vi kan sagtens finde et tidspunkt til det. Der er plads til en mere :-)

Samtidig vil jeg også gerne på Das Motorsportspiel (Modul 4).

/Brian
Jeg vil gerne på waggle dancer
Image
Post Reply