Hej
Er køber til Igel Ärgern hvis du har et du ikke bruger mere.
Mvh Martin
Købes: Igel Ärgern / Pindsvine ræs
- Mik
- 2500+ indlæg
- Favoritspil: I alfabetisk orden: Across the Board - Age of Steam - Agricola - Ave Caesar - Carcassonne - Crokinole - Dominion - Echelon - Funkenschlag - Hare & Tortoise - Memoir '44 - Motorsportspillet - Robo Rally - Tales of the Arabian Nights
Re: Købes: Igel Ärgern / Pindsvine ræs
Det er muligt at jeg har et eksemplar til salg for 200 kr.
Jeg skal blot lige finde ud af hvor jeg har gemt det.
Jeg skal blot lige finde ud af hvor jeg har gemt det.
- Mik
- 2500+ indlæg
- Favoritspil: I alfabetisk orden: Across the Board - Age of Steam - Agricola - Ave Caesar - Carcassonne - Crokinole - Dominion - Echelon - Funkenschlag - Hare & Tortoise - Memoir '44 - Motorsportspillet - Robo Rally - Tales of the Arabian Nights
Re: Købes: Igel Ärgern / Pindsvine ræs
Spillet er lokaliseret - i perfekt stand: 6. oplag med engelske regler og tysk varianthefte.
Spillet har autograf af Doris Matthäeus på forsiden og et annulleret ejerstempel på indersiden af låget.
Desuden indeholder spillet små kulørte klodser i spillerfarverne, således at man nemt kan se hvilken spiller som ejer de enkelte pindsvin.
Min adresse er:
Michael Svellov
Tagensvej 126
2200 N
Mobil: 2961 7090
Du kan også kommer forbi HUM på KUA, Njalsgade 112, hvis det er lettere. Det skal dog lige aftales.
Spillet har autograf af Doris Matthäeus på forsiden og et annulleret ejerstempel på indersiden af låget.
Desuden indeholder spillet små kulørte klodser i spillerfarverne, således at man nemt kan se hvilken spiller som ejer de enkelte pindsvin.
Min adresse er:
Michael Svellov
Tagensvej 126
2200 N
Mobil: 2961 7090
Du kan også kommer forbi HUM på KUA, Njalsgade 112, hvis det er lettere. Det skal dog lige aftales.