Ahhhh... F linket fungerer faktisk også, men der kommer du bare til en download side istedet. Hvis du trykker på download knappen, får du billedet i fuld størrelse.
Favoritspil: Castles of Burgundy, Hansa Teutonica, Orléans og Terraforming Mars er mine mere euro-orienteret favoritter, men Too Many Bones: Undertow er favorit SPILLET lige nu. Jeg er dog total omni-gamer og spiller stort set alle slags spil til stor fornøjelse. Holder blandt andet også meget af hyggelige fillers og CMoN terninge-fjol.
Favoritspil: I alfabetisk orden: Across the Board - Age of Steam - Agricola - Ave Caesar - Carcassonne - Crokinole - Dominion - Echelon - Funkenschlag - Hare & Tortoise - Memoir '44 - Motorsportspillet - Robo Rally - Tales of the Arabian Nights
Stony wrote:Ahhhh... F linket fungerer faktisk også, men der kommer du bare til en download side istedet. Hvis du trykker på download knappen, får du billedet i fuld størrelse.
Det gør jeg nu ikke.
Jeg opgav billedet i første omgang, men stolede så meget på Stony at jeg klikkede på "download" - med det resultat at jeg blev ført til en side for bet365. Ikke lige det jeg havde forventet!
Stony wrote:Ahhhh... F linket fungerer faktisk også, men der kommer du bare til en download side istedet. Hvis du trykker på download knappen, får du billedet i fuld størrelse.
Det gør jeg nu ikke.
Jeg opgav billedet i første omgang, men stolede så meget på Stony at jeg klikkede på "download" - med det resultat at jeg blev ført til en side for bet365. Ikke lige det jeg havde forventet!